Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jokunen100_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

liikkuva netti taivalkosken inkeellä?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Eli ongelma on sellainen ,että monta vuotta ko.soneran netti pelasi hienosti ,mutta viimeisen vuoden ajan on esiintynyt yhdeyten katkeilua ja hidasta tiedon siirto nopeutta.Mutta tänään kun oli sähköt poikki eli ilmeisesti käyttäjiä ei ollut paljoa niin yhteys pelasi hienosti ,eli siis loppuuko "kaista" yksinkertaisesti kun on enempi käyttäjiä ja onko Sonera tekemässä parannuksia kyseiseen ongelmaan??? Kilpailevan operaattorin kortilla olen kokeillut myös eikä yhteydessä ole silloin valittamista...
1 vastaus
TapaniV_
Telialainen
Telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 767 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jokunen100!

Kiitos palautteestasi.

Pahoittelen kuvaamiasi ongelmia. Olet aivan oikeassa siinä, että ns. ruuhka-aikoina matkapuhelinverkko kuormittuu, jolloin nettiyhteydet saattavat hidastella ja katkeillakin. Tällä hetkellä ei ole tiedossa suunnitelmia alueesi 3G-verkon parantamiseksi.

Yksi ongelman aiheuttaja voi olla myös SIM-kortti, jonka vaihtamalla nettiyhteys voi parantua. Mikäli mahdollista, voit ottaa yhteyttä vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30. Asiantuntijamme voivat tutkia tilanteen.


t: Tapani V
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut