liittymän irtisanomisen alkaminen??

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 9 katselukertaa

Olen irtisanonut liittymäni puhelimitse, johtuen huonosta kuuluvuudesta ja todella surkeasta nettinopeudesta. Henkilö toisessa päässä kertoi ettei merkitse irtisanomista, vaan uusi operaattori ilmoittaa siirtymisen teille. Uusi operaattori ilmoitti että uusi liittymä aukeaa vasta 18.3..
En aio maksaa kurjasta nettiyhteydestä enää uuden alkavan laskutuskuukauden muutamalta päivältä maksua, vain koska henkilö ei merkinnyt irtisanomista loppuen määräaikaisen tarjouksen loppuun, vaikka tein irtisanomisen reilusti ennen määräaikaa!

Kuinka toimia? Ja juu, en aio jonottaa kalliilla hinnalla jälleen palvelunumeroonne, kiitos!

7 kommenttia

Hei Maajo!

Jos liittymä irtisanotaan, niin liittymää ei pysty siirtämään, vaan irtisanottaessa liittymä lakkaa toimimasta(eli ei voi käyttää) ja siirtyy numeroavaruuteen seuraavalle käyttäjälle(3kk:n karenssi ennen kuin siirtyy eteenpäin käytettäväksi). Siirroissa liittymä toimii koko ajan ja normaalin toimitusajan kuluessa "toimittaja" vaihtuu. Liittymä on siirtoon saakka Soneran liittymä joten myös liittymästä laskutetaan.
Mutta koska nettiyhteys on täysin turha alueella, jossa sen nopeus on vauhtia 0,2, parhaimmillaankin, minkä nettityyppi soneraltakin on todennut, on täysin epäreilua pitää se voimassa! Ja mä joudun maksamaan turhasta, sellaisesta mitä ei voi käyttää!
Hei Maajo!

Onpa harmillista kuulla, että alueella ei ole toiminut liittymä niin kuin pitäisi. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa liittymäsi tietoja. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Asiakasnumero on nyt päivitetty tietoihin, mutta ihmettelen miksi se ei ollut tiedoissa, kun rekisteröityessä olen sen sinne syöttänyt?
Hei maajo! Asiakasnumerosi ei näy vieläkään Profiilisi tiedoissa. Tallensithan numeron ilman välilyöntejä? Kokeilehan vielä kerran.
No niin, taas on päivitetty! 🙂 En tietenkään poistanut välilyöntejä, vaan kopioin ja liitin...
Hei maajo!

Tarkistin asiakasnumerollasi, että liittymällä ei ole voimassa olevaa numeronsiirtoa toiselle operaattorille.

Mikäli olet siirtämässä voimassa olevaa numeroasi toiselle operaattorille, tulisi sinun olla yhteydessä sinne operaattorille tuon numeronsiirron osalta mihin olet siirtymässä asiakkaaksi.

Vastaa