luo uusi sähköpostilaatikko

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hej!
Olen yrittänyt luoda pojalleni sähköpostosoitetta. Luulin onnistuneeni mutta mihin lähetätte käuttäjätunnnus/salasanan. Nyt kun yritin uudestaan niin sanotaan että sähköpostiosoite on jo käytössä mutta minun asetuksista lukee että ei ole otettu käyttöön uusia sähköpostilaatikoita?

5 kommenttia

Lisäpostilaatikon käyttäjätunnus ja salasana lähetetään automaattisesti pääpostilaatikkoon.

Jos sinulla on jo tiedossa Soneran asiakasnumero, lisää se käyttäjätunnuksesi tietoihin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) niin voin tarkistaa vielä, onko tekemäsi muutos mennyt läpi. Ilmoita tähän ketjuun kun olet asiakasnumerosi lisännyt.
Asiakasnumeron lisätty!
Asiakastietojemme mukaan liittymälläsi ei näy uutta lisäpostilaatikkoa. Ainoastaan sinun nimellesi avattu sähköpostilaatikko (=pääpostilaatikko) on käytössä.

Yritätkö vielä kertaalleen luoda lisäpostilaatikkoa Omat Sivut-palvelusta. Mikäli muutos ei onnistu, suosittelen ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme p. 0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30), että muutos saadaan tehtyä. Voit jättää asiasta myös palvelupyynnön.
Minulla on myös sama ongelma.
linur, saitko asiasi selvitettyä jos niin missä oli vika?
kempan35: Jos Omat Sivut -palvelussa ei edelleenkään näy luomaasi sähköpostilaatikkoa ja tunnukset eivät ole tulleet liittymän pääpostilaatikkoon kannattaa asiasta olla yhteydessä asiakaspalveluun. Voit jättää myös asiaan liittyen palvelupyynnön.

Vastaa