miksi soneran netti toimii kemis niikö pitää ja tornios ei

  • 11 December 2014
  • 0 kommenttia
  • 0 katselukertaa

valitettavasti et voi kiinteää operaattoria saaha torniossa muuta kun soneran muaki ********* niin perusteelisesti koska jonnekki päin tornioo saa jo valokuitun mutta täälä uudella katulla jossa asun sitä ei vielä ole kokoajan ne niitä rakentaa mullahan netti on paljon luvattua hitaampi ja pätkii ja joskus tai useasti viikon kahen aikana katkeilee täysin ja maksut täytyy maksaa ja sonerahan syyttää aina asikasta että vika ei ole heidän päässä tarkista omat laitteet no nyt ne ei enää syytä mua eikä voikkaa mulla on multimedia rasia ja hp uusi pc huippuverkkokortilla realtek gigabit ethernet tavallinen sekä langaton ja tuo thompsonin uusi modeemi mutta ei se modeemikaa auta nyt soneraki on käsittäny että taloyhtiön sisäverkossa se vika on ja siitä tänää soitan huoltopuolee mutta en usko että niilä on varaa ja mielenkiintoa tehä mitään no onneksi sekää ei kaiken loppu ole muutenhan joutusin kärsiin kokoiän pätkivästä ja katkeilevasta kaapelikaistasta mutta sonera sano että jos mitään ratkasua ei löyty voi liittymän vaihtaa adsl liittymää mutta sitä en tee vaikka ne toimii koska mulla on saunalahen mokkula joka toimii kokoajan ja erinomaisesti eikä ees pätki ja adsl en ala laittaa koska valokuitu tulee kuitenkin seuraavan 2-4v aikana koko tornioo niin en halua kovin montaa määräaikasta sopimusta päälekkäin

0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa