Sain kyseisen modemin ystävältäni, eikä menaa millään
suostua istumaan tänne!
Oli kuitulinjassa...
Käyttis minulla ubuntu 12.04_64
Myös foorumilla kyselty:
http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=44535.0
Kun viimeksi testasin...ei
päässyt edes valikkoon
Nyt löytyi tällaisia:
IP-osoite 192.168.1.1
Yksityisosoite, C luokka (192.168/16)
Mitä mahtanee kertoa ???
Onko jotenkin lukkiintunut ???
192.168.1.1 www palkkiin ja pääset kirjautumaan modeemin sisälle muuttamaan asetuksia. Salasana 1234, jonka jälkeen tulevaan ruutuun ignoreen täppä ja enter. Siitä sitten muuttelemaan. Katso ohjeet ZyXelin manuaalista, jos ei ole, googleen malli ja avot.
A
Hei _ubpappa,
Modeemin resetointia kannattaa kokeilla jos sekään ei auta niin modeemi kannattaa testata toisessa liittymässä.
Kerrotko vielä mitä valoja modeemissa palaa? DSL valon pitäisi palaa kiinteänä ja internet valon vilkkua sillon kun nettiyhteys toimii.
Jos modeemi toimii toisessa liittymässä niin kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä, 0206 90101 (mpm/pvm), ma–pe klo 8–20, la 9–16.30.
Voit jättää vikailmoituksen myös sivujemme kautta.
Modeemin resetointia kannattaa kokeilla jos sekään ei auta niin modeemi kannattaa testata toisessa liittymässä.
Kerrotko vielä mitä valoja modeemissa palaa? DSL valon pitäisi palaa kiinteänä ja internet valon vilkkua sillon kun nettiyhteys toimii.
Jos modeemi toimii toisessa liittymässä niin kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä, 0206 90101 (mpm/pvm), ma–pe klo 8–20, la 9–16.30.
Voit jättää vikailmoituksen myös sivujemme kautta.
A
Tarvittavat valot palaa, mutta asetuksiin ei pääse!
Onko Soneralla Mikkelissä tai Lahdessa
paikkaa, missä voisi modemia testata ???
Pääsen verkkoon kyllä vanhalla telewell
modemilla, mutta on se jo vähän "laiska"
Onko Soneralla Mikkelissä tai Lahdessa
paikkaa, missä voisi modemia testata ???
Pääsen verkkoon kyllä vanhalla telewell
modemilla, mutta on se jo vähän "laiska"
A
Hei _ubpappa,
Lahdessa Mariankadun Sonera Kaupassa on viimeisimmän tiedon mukaan mahdollisuus testata ADSL-modeemeja. Marko tuossa resetointia suosittelikin ja se tosiaan kannattaa tehdä, auttaa monesti näihin ongelmiin.
Lahdessa Mariankadun Sonera Kaupassa on viimeisimmän tiedon mukaan mahdollisuus testata ADSL-modeemeja. Marko tuossa resetointia suosittelikin ja se tosiaan kannattaa tehdä, auttaa monesti näihin ongelmiin.
A
Moi,
Resetoin modeemin Zyzel P-660HW -D1 ja en nyt pääse nettiin kyseisen modeemin kautta. Ainoa valo, joka suostuu toimimaan ethernet valojen kanssa on power. Dsl ja internet -valot eivät edes vilku. Uudelleen on käynnistelty ja resetoitu, ei auta. Hajosiko tuo nyt resetoinnin yhteydessä?
Resetoin modeemin Zyzel P-660HW -D1 ja en nyt pääse nettiin kyseisen modeemin kautta. Ainoa valo, joka suostuu toimimaan ethernet valojen kanssa on power. Dsl ja internet -valot eivät edes vilku. Uudelleen on käynnistelty ja resetoitu, ei auta. Hajosiko tuo nyt resetoinnin yhteydessä?
A
Hei mixu87
Yleensä resetoinnin ei pitäisi rikkoa modeemia, mutta tekniikan kanssa voi sattua kaikenlaista. Varmin tapa varmistaa modeemin toimivuus on testata modeemia jossain toisessa paikassa, missä on toimiva yhteys. Voit myös testata toista modeemia sinun liittymässäsi. Jos toinen modeemi toimii, jää vika todennäköisesti modeemiisi.
Yleensä resetoinnin ei pitäisi rikkoa modeemia, mutta tekniikan kanssa voi sattua kaikenlaista. Varmin tapa varmistaa modeemin toimivuus on testata modeemia jossain toisessa paikassa, missä on toimiva yhteys. Voit myös testata toista modeemia sinun liittymässäsi. Jos toinen modeemi toimii, jää vika todennäköisesti modeemiisi.
A
Arttu- kirjoitti: Hei mixu87
Yleensä resetoinnin ei pitäisi rikkoa modeemia, mutta tekniikan kanssa voi sattua kaikenlaista. Varmin tapa varmistaa modeemin toimivuus on testata modeemia jossain toisessa paikassa, missä on toimiva yhteys. Voit myös testata toista modeemia sinun liittymässäsi. Jos toinen modeemi toimii, jää vika todennäköisesti modeemiisi.
Rikkihän se oli mennyt, mutta asia on jo hoidossa.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.