netin nopeutta ei ole lisätty vieläkään


Minulle soitti Soneralta nainen syyskuun lopulla ja sanoi, että nettini nopeutta nostetaan kuukauden sisällä. minulla on tällähetkellä vuokraan sisältyvä laajakaista Valokuitu, 2 Mbit/s.
Eipä ole nostettu vieläkään.
missä mättää?

soittamalla en pääse Soneralle asiasta ilmoittelemaan.

tässä kuussa tämän naisen mukaan tulisi minulle 20e lasku, mutta en sitä kyllä ala tyhjästä maksamaan.

12 kommenttia

Hei Eluise

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä tuo nopeus näyttää.
Minulla ei ole sitä asiakasnumeroa, koska nettiyhteys kuuluu vuokraan 😕
Hei Eluise

Voisitko olla yhteydessä vikapalveluumme niin hoidetaan asia sitä kautta? Ilman liittymätunnusta tai asiakasnumeroa en pysty valitettavasti täältä kautta sinua auttamaan. Voisit yrittää tarkistaa asiakasnumerosi esim. luomalla sonera tunnukset ja kirjautumalla sisään Omat Sivut palveluun josta asiakasnumero löytyy. Vaikka käytätkin vuokraan kuuluvaa nettiä, täytyy tälle ilmaiselle yhteydelle kuitenkin löytyä asiakastiedot meiltä.
Minulla on soneratunnukset olleet jo pitkään, siellä näkyy pelkästään liittymänumero
Hei Eluise,

Jos tiedät liittymänumeron niin voit sen lisätä myös asiakasnumeron tilalle. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Kun lisäät asiakasnumeron paikalle liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 333123456 tai 346123456.
lisäsin nyt numeron sinne asiakasnumeron tilalle profiiliini 🙂
onko asiaan tullut mitään selvyyttä? ainakaan omilla sivuilla näkyy, ettei nopeutta oo nostettu vieläkään.
Hei Eluise

Ja pahoittelut vastauksen viivästymisestä! Näyttäisi nyt siltä ettei tuota nopeudennostoa ole tosiaan tehty mutta tuota laskuakaan ei ole sinulle lähtenyt. Oliko sinulla ollut puhe pelkästään nopeudennostosta vai oliko tarkoituksena tulla myös meidän Viihdepalvelu laitteineen?

Välitän tästä kuitenkin tiedon meidän asiakaspalveluun jotta saataisiin sinun kanssasi asia hoidettua esim. puhelimitse!
Ei väliä viivästymisellä, pelkäsin että sieltä tulee se lasku. tällähetkellä en tarvitse sitä nopeuden nostoa, kun suunnitelmiin tuli muutos.

sen verran kysyisin, että onko tavallista, että tilausvaiheessa tämä kyseinen naismyyjä kysyi henkilötunnukset?

ettei kyseessä ole joku huijari 😛
Hei Eluise

On ihan normaalia että kysymme henkilötunnuksen loppuosan puhelinkaupan yhteydessä 🙂 Jostain syystä tuo tilaus ei vain ole kohdallasi edennyt kuten luvattu. Tosin kääntöpuolena ei myöskään laskutus ole tästä lähtenyt päälle 🙂
okei asia selvä 🙂 netin nopeuden nosto ei siis muuton takia ole nyt ajankohtainen, katsellaan sitten myöhemmin, jos tulee tarvetta.
Hei Eluise,

Asia selvä! Peruin tekemäni pyynnön asiakaspalveluun mutta saattaa olla että olivat ehtineet jo perääsi soitella 🙂

Vastaa