netti pätkinyt 29.8.2013 lähtien eikä toimi vieläkään.
koska olen kilpa pelaaja niin tämä nyt on sitten pilannut koko viikonlopun
A
Sama kaupunki ja ongelma. Kirjoitin myös tänne eilen viestin: viewtopic.php?f=53&t=14335
A
Täällä pätkii myös. Modeemina meillä: Thompson TCW770 (Joka on paremman puutteessa.)
Asuinpakka: Jäkärlä, Turku.
On kyllä merkillistä, että joskus toimii liiankin hyvin ja sitten ei toimi ollenkaan tai pätkivästi.
[u:2ewoapol]HUOM: Kaapeli Laajakaista.[/u:2ewoapol]
[u:2ewoapol]Sonera:
Huomioikaa verkon kuorma myös, jos se siinä on ongelmana.[/u:2ewoapol]
Asuinpakka: Jäkärlä, Turku.
On kyllä merkillistä, että joskus toimii liiankin hyvin ja sitten ei toimi ollenkaan tai pätkivästi.
[u:2ewoapol]HUOM: Kaapeli Laajakaista.[/u:2ewoapol]
[u:2ewoapol]Sonera:
Huomioikaa verkon kuorma myös, jos se siinä on ongelmana.[/u:2ewoapol]
A
ja sama jatkuu tänäänkin. harmi että kerkesin laskut maksamaan ois varmaa ollu parempi olla maksamatta tälläsestä
A
Sama täällä.
Pätkintä alkoi 29.8. koko Varsinais-Suomea koskeneen vian jälkeen. Oliskohan vian korjauksessa käytetty huonompaa runkoyhteyttä ja sitä ei ole vielä saatu vaihdettua yhteyteen, joka kestäisi normaalin kuorman.
Saisko Soneralta kommenttia että pätkinnän poistamiseksi tehdään edes jotain?
Pätkintä alkoi 29.8. koko Varsinais-Suomea koskeneen vian jälkeen. Oliskohan vian korjauksessa käytetty huonompaa runkoyhteyttä ja sitä ei ole vielä saatu vaihdettua yhteyteen, joka kestäisi normaalin kuorman.
Saisko Soneralta kommenttia että pätkinnän poistamiseksi tehdään edes jotain?
A
Hei Temezi ja Durin,
Mikäli yhteydessä esiintyy edelleen ongelmaa, niin olettehan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Mikäli yhteydessä esiintyy edelleen ongelmaa, niin olettehan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
A
Tähän samaan asiaan liittyen: Useampana päivänä ja iltana jo pätkinyt netti Turussa.
Tehdään vikailmoitusta kunhan ehditään (mikäli ei korjaannu), mutta kysytään nyt sen verran, että mikä on Cisco EPC3825 -modeemin uusin firmis. Itellä tämmönen Firmware Version: epc3825-v302r125533-110811c
Onko uusin? Mikäli ei, voisiko sen päivittää. kiitos
Tehdään vikailmoitusta kunhan ehditään (mikäli ei korjaannu), mutta kysytään nyt sen verran, että mikä on Cisco EPC3825 -modeemin uusin firmis. Itellä tämmönen Firmware Version: epc3825-v302r125533-110811c
Onko uusin? Mikäli ei, voisiko sen päivittää. kiitos
A
Hei Timbe,
Modeemillesi laitettu ohjelmistopäivitystä tulemaan.
Päivityksen jälkeen kannattaa käydä kytkemässä modeemista palomuuri pois päältä.
1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Off (Vanhemmissa versioissa Disable).
5. Poista täppä Block IP Flood Detection-kohdasta.
6. Paina Save settings
Modeemillesi laitettu ohjelmistopäivitystä tulemaan.
Päivityksen jälkeen kannattaa käydä kytkemässä modeemista palomuuri pois päältä.
1. Surffaa osoitteeseen 192.168.0.1 (jos ei toimi, kokeile 192.168.100.1)
2. Jätä käyttäjänimi sekä salasana tyhjäksi ja kirjaudu sisään (ellet ole jo muuttanut näitä).
3. Paina yläreunasta Security ja valitse alavalikosta Firewall
4. Valitse SPI Firewall Protection kohdasta Off (Vanhemmissa versioissa Disable).
5. Poista täppä Block IP Flood Detection-kohdasta.
6. Paina Save settings
A
sama ******** pätkiminen jatkuu vieläkin. olen tehnyt vika ilmoituksen käynnistäny modeemia uusiks ym. jo nyt on kumma jossei ala ees jotain inffoa kuulumaan
A
Hei Temezi,
Olit ilmeisesti laittanut vikailmoitusta palvelupyynnön kautta? Siellä on tällä hetkellä hieman jonoa, mutta saat ilmoituksen heti kun vikailmoituksesi on vastaanotettu ja otettu käsittelyyn.
Olit ilmeisesti laittanut vikailmoitusta palvelupyynnön kautta? Siellä on tällä hetkellä hieman jonoa, mutta saat ilmoituksen heti kun vikailmoituksesi on vastaanotettu ja otettu käsittelyyn.
A
Sama homma täälläkin, netti pätkii jatkuvasti Varsinais-Suomea koskeneen vian korjauksen jälkeen. Asiakaspalvelu voisi hyvin tänne kertoa missä vika ja miten se korjataan, koska näyttää siltä, että pätkimisestä kärsii nyt hyvin moni asiakas Turun seudulla!
A
yli viikon on jo jatkunut ja ei näy muutosta luulis soneraakin kiinnostavan jos koskee koko varsinais-suomea tämä ongelma
A
Hei ZyrTech,
Mikäli yhteydessä esiintyy pätkimistä, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Mikäli yhteydessä esiintyy pätkimistä, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
A
Hei Temezi,
Vikailmoituksesi on vastaanotettu ja siitä on sinulle lähetettu tekstiviestillä kuittaus. Saat tekstiviestillä tietoa kun vikailmoituksesi käsittely etenee ja kun vika on korjattu.
Vikailmoituksesi on vastaanotettu ja siitä on sinulle lähetettu tekstiviestillä kuittaus. Saat tekstiviestillä tietoa kun vikailmoituksesi käsittely etenee ja kun vika on korjattu.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.