nettitikun laskutus

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Moi,

Mitä hittoja te Sonerassa taas touhuatte. Minulle tulee laskut sähköpostiin ja en saanut nettitikku laskua lainkaan heinäkuussa ja sitten tuli maksukehoitus minulle. Mitä hittoja te lähetätte maksukehoituksia postitse, kun olen nimenomaan pyytänyt laskut nettiin? Te itse töpeskelitte nettilaskujen kanssa ja nyt lähetätte kirjeitse laskuja. Oli onni kun tuli lasku vielä tänään. Seuraavan kerran olen katsomassa laskuja vasta kuukauden päästä ja jos laksu olisi tullut huomenna niin olisin ollut tietämätön koko laksusta. Hoitakaa ne hommanne niin, että jos on tehty sopimus, että ne laskut tulee nettiin niin sinne ne myös lähetetään. Saamari.

2 kommenttia

Hei MairE04!

Tietojemme mukaan tuo nettitikun lasku on lähetetty sinulle sähköpostiin 27.6.2013, mutta olisiko lasku päätynyt suoraan roskapostiin. Hyvitin nyt tuon maksukehoitusmaksun seuraavalta laskulta, joten sinulle ei tule tästä nyt ylimääräisiä kustannuksia. Pahoittelut asiasta koituneesta mielipahasta.
Terve,

Itselläni aivan sama homma! Laskua odotettu @postiin ja sitten tulee joku hiton maksukehoitus postissa kun ette itse ole osanneet lähettää laskua sähköisesti. Ja ei, lasku ei ole roskapostissa.

Vastaa