(nopeuden) muutos...?!?

  • 11 December 2014
  • 9 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moi..onnistuuko nopeuteni vaihto pienemmäxi samaan hintaan toki kun asentajakin (käynyt paikalla toteamassa nopeuden) sanoi ettei tänne tule juurikaan enempää kuin tuo 50 että mitä sitä maksamaan 50-100 välillä ja turhaan siis,,,entä tuleeko jotain muuta muutoksia nopeuden alentuessa ja mitä/miksi...?!?

Kerron tässä vaan samalla että täällä siis (PITÄISI OLLA) nopeuden saanti 100 asti valokuitukaapelin myötä mut kukahan saa ja koska...olisi tosi kiva tietää....?!?

9 kommenttia

Hei Taru59! Lisäähän asiakasnumerosi Profiilisi tietoihin niin pääsemme kurkkaamaan tilannetta tarkemmin. Nopeuden vaihteluväli laajakaistassasi on 50-100 M joten alakantissahan se on, mutta vastaa on nopeampi joka tapauksessa kuin yhtä pykälää alempi nopeusluokka.
Asiakasn. siis 1017 0482 29...

On sanottu että kukaan ei saa Turkkusessa 100 mutta kuinka sitten ylen luvataan kuin kuuta taivaalta ja laskutetaan kele...?!?

Totuus lienee että joku ehkä jos/kun saa yli 60 ja sekin täytyy olla ns. talon jakokeskuksen tai mikä lie nimeltään vieressä muuten tulee matkalla hävikkiä vaikka ei minullakaan ole kyseiseen taloon kuin jotain n:100m että silleen.....
Pitänee varmaan itse vastata viestiini kunnei muuten tule selityksiä selitysten perään nk. vaan tulee..

TÄLLÄKIN NOPUDELLA MITÄ TULEE NIIN KUVA NYKII ETTÄ SILLEEN...?!?

VASTAUKSIA ....?!?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Turkulaisena opiskelijana voisin sanoa että 100mbit/s ei saa kyllä mitenkään... mutta olen tyytyväinen nopeuteeni:

http://www.speedtest.net/my-result/3602073170

http://www.speedtest.net/my-result/3602075100

http://www.speedtest.net/my-result/3602079099

Siis kolme kertaa mitattu perjantaina 3.7.2014 klo 18.10.


Mutta mikä on asuntosi tyyppi ja laitteistosi? Omakotitaloissa ja rivitaloissa jäädään normaalisti alle 75Mbit/s nopeuksiin.

Voisit laittaa vaikka omasi nopeustestisi tulokset kun yhdistät langallisena verkkoon, ilman että latailet samaan aikaan mitään.
Taru59 kirjoitti:
Pitänee varmaan itse vastata viestiini kunnei muuten tule selityksiä selitysten perään nk. vaan tulee..

TÄLLÄKIN NOPUDELLA MITÄ TULEE NIIN KUVA NYKII ETTÄ SILLEEN...?!?

VASTAUKSIA ....?!?


Moikka Taru59 !

Laitathan sen asiakasnumerosi, niin päästään sitten katselemaan tarkemmin 🙂
Onhan tuo asiakasnumeroni ollut tuolla jo pitkään aiemmassa viestissäni siis...!!!...
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Taru59 kirjoitti:
Onhan tuo asiakasnumeroni ollut tuolla jo pitkään aiemmassa viestissäni siis...!!!...


Sinun tulisi laittaa asiakasnumero,

Omat asetukset -> Profiili
Missähän vastaukseni viipyy....asiakasn.vielä kerran tässä siis....101xxxx...!!!!!!!!!!
Moi Taru59,

Vilkaisin tuota aiempaa vikailmoitustasi ja asentaja tosiaan on käynyt ongelmaa rajaamassa asuntonne sisäverkkoon. Maksimit liittymässä se 60/10mbit joten tämä on vielä nykyisen sopimuksen vaihteluvälin sisällä.

Jos hidastelu kuitenkin teillä ilmenee nopeustestillä pääsääntöisesti alle 50mbit, voidaan selvitellä vikapalvelun kanssa tuo nopeuden lasku alempaan 25-50Mbit nopeusluokkaan. Hinnoittelussa ei kuitenkaan tämän viihdepalvelun kanssa ole eroa. Jos viihdepalvelun kuva pätkii tai nykii vielä, tästä kannattaa vielä tehdä uusi vikailmoitus.

Vastaa