ohjelmakirjasto ja tallenteet ei taas vaihteeks näy....


Ilmoittaa viaksi virhekoodi: 611


Ja siis boxi on sammutettu ja piuhat on otettu pois ja laitettu takas, ja modeemi on sammutettu yms....

36 kommenttia

sama juttu täällä, virhekoodi vain eri: tallenteissa 525 ja ohjelmakirjastossa 613
itseasiassa meilläkin tallenteissa herjaa 521:stä..... toivottavasti tämä korjataan pian....
Samaa pukkaa täälläkin ( 521 )
jep, ei toimi viihteessä ilmeisesti mikään muu kuin suorat tv -kanavat. Ohjelmakirjasto, tallenteet, spotify yms. palvelinpään softat antaa virhettä.
Täällä lisäksi ei toimi mikään atm.
Tallenteissa antaa tuota samaa 521-vikakoodia, ja kun yrittää kanavalle laittaa niin:
"Yhteysvirhe, ole ystävällinen ja yritä myöhemmin uudelleen. Virhekoodi: 602"
Netti kyllä toimii ihan ok, ja digiboksikin on bootattu jo ottamalla piuha seinästäkin vähäksi aikaa..
Missäköhän vika?
Vahva sama. Tallennuksissa 521 ja ohjelmakirjastossa 611. Kiva kun hyvitetään ongelmia jollain mikä ei sitten toimikaan.
Itsellä aluksi antoi HBO kanssa virhekoodia 613. Boottasin boksin ja nyt ei aukea ohjelmakirjasto ollenkaan ja antaa virhekoodia 611.

EDIT: Ahaa ja nyt ei pääse enään koko palveluun käsiksi, kun teki tehdasasetusten palautuksen.
Näinhän tämä totutusti toimii... Luvataan aiemmista ongelmista johtuen hyvityksenä esim tuo HBOn tarjonta, mikä sitten ei toimikaan ja hävittääpä vielä omatkin tallennukset. Katsellaanpa sitten normikanavia reaaliajassa. Näinhän se oli jo 60-luvulla.
Kohta loppuu kahden vuoden sopimus, tallentavia bokseja jo katselen. Luultavasti menee vaan laajakaistakin samalla, taloyhtiö lienee sitonut nuo yhteydet Soneraan. Soneran 100/10 kaista ollut kuitenkin käytännössä vain 35/5, joten eikös moisen nopeuden jo saa mokkuloillakin. Taloyhtiön sopimukseen kuuluu ilmainenkin nettiyhteys, 2/1 "nopeudella". Vitsihän tuo on ja huono semmoinen.
sama täällä virhkodeja pukkaa. Taitaa hyvitykset jäädä näkemättä.
SAMA TÄÄLLÄ. Ohjelmakirjasto ei toimi, ei juuri mikään muukaan esim teksti tv. Voihan prkl!
Soneran facebook sivuilla on tieto, että on vikatilanne päällä.

En ainakaan itse bongannut, että olisi tullut arvioitua korjausaikaa.
HBO toimi aamupäivällä. Nyt illalla tuli virhettä jokaisesta ohjelmasta ja kun pistin boottia (virrat pois digiboksista) niin ohjelmakirjasto ei toimi enää ollenkaan:

"Yhteysvirhe, ole ystävällinen ja yritä myöhemmin uudelleen. Virhekoodi: 611"

Mikähän on "myöhemmin"... joskus aamuyöllä, kun ei ole yhtään käyttäjää palvelussa?
521 koodia pukkaa. On hienoa olla taas soneran asiakas, ei ole taso noussut viidessä vuodessa.
Reilun kuukauden ollut nyt sonera, ensin meni tallennukset ja mitenhän nyt käy. Mutta netti on kyllä toiminut mainiosti.
tuntuu aika mielenkiintoiselta kun ensin hyvitellään ja sitten mikään ei kuitenkaan toimi. varmaan joku tosi vaikea ongelma ja taitaa olla ensimmäistä kertaa ;-)

ehkä vielä näinä vuosina......
voihan.... ajattelin ottaa illan rennosti hbo-kanavilla tai tallenteita katsellen. Virhekoodia ilmoittaa ensin, eikä sit pääse koko ohjelmiinkaan. Tulin katsomaan viesteistä, ettei ole pelkästään mun ongelma. Kiitti vaan pirusti Sonera!
Jassoo. Eli Boxin ostoon. Ja ruveta katteleen perinteisellä toimivaksi todetulla systeemillä. Auttaisikohan, jos kaikkia asiantuntijoita ei ulkoistettaisi. No pitipä ladata BooxTV niin näkee edes tän päivän ohjelmat, se muuten toimii.
Kiitti muuten siitä "korvauksesta" kun viimeksi kadotitte kaikki tallenteet. Nyt saa katsoa ilmaiseksi määrättyjä kanavia. Ai niin saisi jos teillä vehkeet toimisi 🙂
Mä voisin ottaa loppuvuoden formulat nyt tästä hyvästä Kiitos.
Sama juttu, virhekoodia virhekoodin perään...
Itseä ei kyllä nämä aikaisemmat ongelmat, josta hyvityksiä tuli pahemmin haitanneet, mutta kyllä se vähän ärsyttää, että ensin luvataan jotain tarjolle ja sitten se ei toimikaan. Itsekin olisin tuota HBO:ta ajatellut tässä iltasella vähän katsastaa ja mietin, että jos on hyvä, voisi sitä ottaa pariksi kuukaudeksi, mutta en ole nyt oikein vakuuttunut tästä...
Eipä näy ei. No, jääpi vaimolle enemmän aikaa.
Sama ongelma täällä. Muksu meni nukkumaan ja tarkoitus oli katsoa emännän kanssa HBO:lta tuore True Blood, mutta ilmoittaa virhekoodi 613. btw. maksan kanavasta normaalin paketin lisäksi.
Hei kaikki

Sonera Viihteessä oli eilen 3.7.2013 yleistä ongelmaa. Ongelma alkoi klo 16:30 ja ongelma korjattiin n. klo 22:30 illalla. Tänä aikana ohjelmakirjastot ja tallennukset ei toimineet ja osalla käyttäjistä ei myöskään TV-live kuva toiminut ollenkaan. Pahoittelemme tästä häiriöstä aiheutunutta haittaa.

Jos ongelmasi jatkuvat edelleen tai tilalle on tullut muita ongelmia niin ottakaa yhteyttä vikapalveluun. Tutkitaan asiaa sitten lisää!
Antti- kirjoitti:
Ongelma alkoi klo 16:30 ja ongelma korjattiin n. klo 22:30 illalla.

Tämä ei kyllä ihan pidä paikkansa. Yritin about 22:45 vielä käynnistellä yhtä tallennetta joka oli automaattisesti poistumassa minuutin kahden päästä ja ei toiminut homma silloin. 23:00 aloin katsomaan livekanavalta leffaa ja about ensimmäisen puolen tunnin sisään kokeilin pari kertaa käynnistää tallenteita, ei toiminut vielä silloinkaan. Seuraavan kerran kokeilin ~00:45 ja silloin toimi. Eli taas jäi 1 tallenne lisää katsomatta. Ei kyllä voi luottaa tähän palveluun näköjään.
Juu, ei kyllä toimi tallennus tai ohjelmakirjastot edelleenkään. Ei toi hyvitys paljon lämmitä ku mikään ei toimi.

No toimiihan noi näköjään, ku boottas boxin. Haukuin näköjään turhaan 🙂
Mulla ei toimi edelleenkään. help
Hei Pinkku26,

Varmistathan että olet kytkenyt Motorola digiboxin suoraan kaapelilla Thomsonin keltaiseen porttiin.

Ota digiboxista aluksi virtajohto irti. Paina Thomsonin reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. power valo jää palamaan oranssina. Käynnistä Thomson tämän jälkeen vielä uudelleen ja odota että nettiyhteys muodostuu jälleen. Kytke sitten Motorola digiboxin virtajohto takaisin paikoilleen.

Jos tämä ei vielä auttanut niin kokeile vielä digiboxin resetointia.

Ongelman jatkuessa, ole vikapalveluummme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Vastaa