omasta laajakaistasta talon liittymään

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olen muuttamassa 1.12 taloyhtiöön jonka vuokra sisältää liittymän,
miten menettelen kun nyt on 'oma' laajakaistaliittymä?

En muista mitä neuvottiin helmikuussa (kun tilannetta mietin asiakaspalvelun kanssa puhelimitse),
paitsi sen että määrä-aikaisuus voidaan purkaa sellaisessa tapauksessa.

En tiedä mikä sopimus on valmistuvassa taloyhtiössä,
osoite on Nahkakuja 9, Tampere

3 kommenttia

Liittymästä kannattaa tehdä muuttoilmoitus. Asiakaspalvelu ottaa sinuun yhteyttä koskien liittymäsopimusta ja liittymän siirtoa ja sopii tarvittavista muutoksista.
Minulla on samanlainen perusongelma. Oma nykyinen laajakaistayhteyteni on Soneralta ja kohdistuu omakotitalooni. Olen muuttamassa tammikuussa 2011 uuteen vastavalmistuneeseen kerrostaloon. Äskettäin saamassani muuttokirjeessä kerrotaan kiinteistössä olevan Welhon ethernet valokuitukaapeli, johon pitäisi liittyä laajakaistan saadakseen.
Lisäksi kiinteistöllä myös valokuitutekniikalla toteutettu Elisa Laajakaista Super-palvelu, johon myös voi liittyä.
Onko mitään mahdollisuuksia avata uuteen kerrostaloasuntooni Soneran laajakaistayhteyttä?
Laajakaistaliittymän saatavuudesta uuteen osoitteeseen voit tiedustella asiakaspalvelustamme. Voit myös tehdä ajanvarauksen ja otamme sinuun yhteyttä ja sopia liittymäsi siirtämisestä jos palvelu on uuteen osoitteeseesi mahdollinen.

Vastaa