omat sivut/ tarkka saldoerittely

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 15 katselukertaa

Omilla sivuilla tarkka saldoerittely ei ole toiminut 3.5.2014 jälkeen. Milloin toiminto korjataan?

4 kommenttia

Hei 0503244102me!

Puhelutiedot päivittyvät pienellä viiveellä Omien Sivujen saldoerittelyyn. Tällä hetkellä näkyy kuitenkin liittymäsi puhelutiedot 8.5. päivämäärältä, joten kyllä ne sinne tulevat. Ei ihan samana päivänä, mutta pikku viiveellä.
Merja_J kirjoitti:
Hei 0503244102me!

Puhelutiedot päivittyvät pienellä viiveellä Omien Sivujen saldoerittelyyn. Tällä hetkellä näkyy kuitenkin liittymäsi puhelutiedot 8.5. päivämäärältä, joten kyllä ne sinne tulevat. Ei ihan samana päivänä, mutta pikku viiveellä.

hemaer14 kirjoitti:
Omilla sivuilla tarkka saldoerittely ei ole toiminut 3.5.2014 jälkeen. Milloin toiminto korjataan?



mistä löydän, saan saldoerittelyn puhelinlaskustani?
puhelinlaskussani on yht`äkkiä nettisaldoa. haluaisin tietää tarkat ajat yhteydenotosta.
Hei muuxyungelost!

Koska olet yritysasiakas, ei erittelyä voi tilata Omille Sivuille kuten kuluttaja-asiakkailla. Senpä vuoksi kannattaa ottaa yhteys Yritysasiakaspalveluumme 0200 18818 (ma-pe klo 8-17) josta he toimittavat erittelytiedon sinulle. Mikäli et ole yrityksen yhteyshenkilö, pyydäthän että liittymäasioista vastaava henkilö on yhteydessä Yritysasiakaspalveluumme.
Puhelu/ tekstiviestit päivittyvät edelleen usean päivän viiveellä. Laskutuskauden mennessä poikki puhelutiedot eivät ehtineet päivittyä ja jo päivittyneetkin hävisivät. Onko tilanteeseen tulossa korjausta?

Vastaa