Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
hemaer14_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

omat sivut/ tarkka saldoerittely

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Omilla sivuilla tarkka saldoerittely ei ole toiminut 3.5.2014 jälkeen. Milloin toiminto korjataan?
4 vastausta
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei 0503244102me!

Puhelutiedot päivittyvät pienellä viiveellä Omien Sivujen saldoerittelyyn. Tällä hetkellä näkyy kuitenkin liittymäsi puhelutiedot 8.5. päivämäärältä, joten kyllä ne sinne tulevat. Ei ihan samana päivänä, mutta pikku viiveellä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
muuxyungelost_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Merja_J kirjoitti:
Hei 0503244102me!

Puhelutiedot päivittyvät pienellä viiveellä Omien Sivujen saldoerittelyyn. Tällä hetkellä näkyy kuitenkin liittymäsi puhelutiedot 8.5. päivämäärältä, joten kyllä ne sinne tulevat. Ei ihan samana päivänä, mutta pikku viiveellä.

hemaer14 kirjoitti:
Omilla sivuilla tarkka saldoerittely ei ole toiminut 3.5.2014 jälkeen. Milloin toiminto korjataan?



mistä löydän, saan saldoerittelyn puhelinlaskustani?
puhelinlaskussani on yht`äkkiä nettisaldoa. haluaisin tietää tarkat ajat yhteydenotosta.
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei muuxyungelost!

Koska olet yritysasiakas, ei erittelyä voi tilata Omille Sivuille kuten kuluttaja-asiakkailla. Senpä vuoksi kannattaa ottaa yhteys Yritysasiakaspalveluumme 0200 18818 (ma-pe klo 8-17) josta he toimittavat erittelytiedon sinulle. Mikäli et ole yrityksen yhteyshenkilö, pyydäthän että liittymäasioista vastaava henkilö on yhteydessä Yritysasiakaspalveluumme.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
hemaer14_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Puhelu/ tekstiviestit päivittyvät edelleen usean päivän viiveellä. Laskutuskauden mennessä poikki puhelutiedot eivät ehtineet päivittyä ja jo päivittyneetkin hävisivät. Onko tilanteeseen tulossa korjausta?
Tämän osion uusimmat keskustelut