moi, maksukanavia 3 ei näy ( ei käyttöoikeutta (5) kaikki muut maksukanavat kyllä näkyy erinomaisesti.
tämä vaivannut nyt viikon verran ja alkoi kun viikonvaihteessa oli maksukanavia sai katsella ilmaiseksi.
mikäs tähän nyt sitten neuvoksi ?
A
vielä lisäisin että minulla on mtv total paketti ja kaikki kanavat toimivat ok ennenkuin ilmainen katselu viikonloppu oli. nyt edelleen 3 kanavaa pimeänä. eli viikon verran ollut tilanne tämä. osaatko hoitaa tämän kuntoon?
A
Hei Jussi-2013,
Vieläkö ongelma jatkuu? Kerrotko mitkä kanavat sinulla on pimeinä tällä hetkellä?
Vieläkö ongelma jatkuu? Kerrotko mitkä kanavat sinulla on pimeinä tällä hetkellä?
A
moikka, nyt kun katsoin kanavat läpi niin kaikki näyttää olevan ok.
kiitos mitä sitten teitkään siellä minun kanaville.
kiitos mitä sitten teitkään siellä minun kanaville.
A
Hei Jussi-2013,
Kanavien valtuutus ei ilmeisesti ollut tullut kokonaan perille. Valtuutin kaapelikorttisi uudelleen aiemmin. Hyvä että lähti nyt toimimaan.
Kanavien valtuutus ei ilmeisesti ollut tullut kokonaan perille. Valtuutin kaapelikorttisi uudelleen aiemmin. Hyvä että lähti nyt toimimaan.
A
Moi,
täällä sama homma. MTV3 Total ja ainakin Leffa, Fakta XL ja Sarja ei näy (Ei pääsyä (6) ).
täällä sama homma. MTV3 Total ja ainakin Leffa, Fakta XL ja Sarja ei näy (Ei pääsyä (6) ).
A
Hei Tappu
En löytänyt lisäämälläsi asiakasnumerolla ollenkaan MTV3-kanavapakettia kortin tiedoista? Voisitko varmistaa että asiakasnumerosi on oikein TAI lisää kaapelikorttisi numero ilman viimeistä väliviivaa+numeroa asiakasnumeroksesi niin tulee varmasti oikein. (Asiakasnumeron vaihdon löydät: Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero.)
Herjaako muut maksukanavat samaa virhettä? Voisit myös kokeilla ihan aluksi tehdä tehdas-asetuksen palautuksen ja kanavahaun uudestaan jos se auttaisi.
En löytänyt lisäämälläsi asiakasnumerolla ollenkaan MTV3-kanavapakettia kortin tiedoista? Voisitko varmistaa että asiakasnumerosi on oikein TAI lisää kaapelikorttisi numero ilman viimeistä väliviivaa+numeroa asiakasnumeroksesi niin tulee varmasti oikein. (Asiakasnumeron vaihdon löydät: Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero.)
Herjaako muut maksukanavat samaa virhettä? Voisit myös kokeilla ihan aluksi tehdä tehdas-asetuksen palautuksen ja kanavahaun uudestaan jos se auttaisi.
A
Nyt on vaihdettu asiakasnumeron tilalle kaapelikortinnumero. Edellinen asiakasnumero oli ihan viime laskusta katsottu. Kaikki muut kanavat näkyy normaalisti. Kanavahakua/tehdasasetuksia en voi juuri nyt kokeilla, sillä tv:ssä on tallennus menossa.
Edit: en voi laittaa kaapelikortinnumeroa asiakasnumero kohtaan, sillä "Asiakasnumero" arvo on liian suuri.
Edit: en voi laittaa kaapelikortinnumeroa asiakasnumero kohtaan, sillä "Asiakasnumero" arvo on liian suuri.
A
Hei Tappu
Jos asiakasnumerosi on todellakin nyt tiedoissa oikein, niin sitten sinulla ei ole tällä hetkellä voimassaolevaa MTV3-kanavapakettia millä nuo kanavat näkyisivät. Voisitko olla yhteydessä meihin vaikka facebookin kautta privaviestillä niin voidaan asia hoitaa sitä kautta?
Voit myös olla yhteydessä suoraan puhelimitse soittamalla meidän asiakaspalveluun 0200 17000 (avoinna ark 8-20)
Jos asiakasnumerosi on todellakin nyt tiedoissa oikein, niin sitten sinulla ei ole tällä hetkellä voimassaolevaa MTV3-kanavapakettia millä nuo kanavat näkyisivät. Voisitko olla yhteydessä meihin vaikka facebookin kautta privaviestillä niin voidaan asia hoitaa sitä kautta?
Voit myös olla yhteydessä suoraan puhelimitse soittamalla meidän asiakaspalveluun 0200 17000 (avoinna ark 8-20)
A
Laskut on ainakin maksettu, eli kyllä pitäis olla Total ja kaikki muut kanavat näkyykin paitsi ne edellä mainitut.
A
Hei Tappu
Minulla ei edelleenkään ole varmaa asiakastietoa sinusta joten en pysty asiaa tutkimaan tätä kautta. Kokeiletko lisätä vaikka tuon kaapelikortin numeron ilman ensimmäistä nollaa ja niitä kahta viimeistä merkkiä ( viiva ja numero).
Nykyisestä asiakasnumerostasi ei löydy kaapelikortilla MTV3-total kanavapakettia joten uskon tämän olevan silloin väärin. Voit olla asiasta yhä myös suoraan yhteydessä asiakaspalveluun.
Minulla ei edelleenkään ole varmaa asiakastietoa sinusta joten en pysty asiaa tutkimaan tätä kautta. Kokeiletko lisätä vaikka tuon kaapelikortin numeron ilman ensimmäistä nollaa ja niitä kahta viimeistä merkkiä ( viiva ja numero).
Nykyisestä asiakasnumerostasi ei löydy kaapelikortilla MTV3-total kanavapakettia joten uskon tämän olevan silloin väärin. Voit olla asiasta yhä myös suoraan yhteydessä asiakaspalveluun.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.