Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
lahdha-16_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

paketti jää pakettiin

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sain tänään vanhalle asiakkaalle edullisimmaksi väitettyyn kodin netti+viihdepakettiin kuuluvat digiboksin sekä reitittimen,jonka lunastushinta 30e syö jo osan ns.tarjouksesta.Lisäksi digiboksin ja reitittimen väli jää niin suureksi että pitäisi joko vetää piuhaa lisää 10m tai ostaa lisävarusteena saatavat langattomat lähettimet.Taitaa jäädä paketti käyttämättä.Täytyisi näemmä hoksata kysyä ostotilanteessa kaikki asiat maan ja taivaan väliltä kun myyjät eivät oma-aloitteisesti kerro kaikkea huomioitavaa.Tuntuu hieman turhauttavalta saada tiedonmurusia sieltä täältä näillä keskustelusivuilla.
8 vastausta
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei landha-16! Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin katsotaan olisiko tälle asialle tehtävissä jotain.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
lahdha-16_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi.Kun nyt näyttää siltä,että viihdepaketti jää osaltani käyttämättä,niin jos palautan Soneran lähettämän laitepaketin,hyvitetäänkö minulle siitä peritty 30e lunastusmaksu?Voiko laitteet palauttaa paikkakuntani Sonera-liikkeeseen,jossa tein sopimuksen?Jos ei niin mikä on tarkka palautusosoite?Voiko liikkeessä sanoa irti myös kuukauden ilmaiskanavapaketin?
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei taas landha-16! Auttaisiko tässä tilanteessa, jos laitetaan sinulle langaton lähetin kaupan päälle veloituksetta? Näin saisit Viihde-palvelun käyttöösi ilman piuhan vetoa modeemin ja digiboksin välille.

Toki voit myös perua tilauksen ja tämä onnistuu helpoiten Sonera Kaupassa, jossa sopimuksen teitkin. Palstan kautta emme voi varmistaa henkilöllisyyttä tarpeeksi luotettavasti, jotta peruutus onnistuisi. Viihde-laitteet tulisi palauttaa tukkuumme osoitteella:

Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
lahdha-16_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi.Ehdottamasi vaihtoehto langattoman lähettimen lähettämisestä sopii minulle.Kiitos sinulle pulmatilanteeni hoitamisesta!
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Langaton lähetin on nyt tilattu. Käytännössä homma menee siis niin, että laskulla näkyy 65€ veloitus laitteesta, mutta teen vastaavan suuruisen hyvityksen tulevalle laskulle. Laita ihmeessä viestiä, jos asian suhteen tulee jotain kysyttävää. Mukavaa loppuviikkoa sinne!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
lahdha-16_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi.Sain eilen langattomat lähettimet.Lisäpistorasioita käyttäen yhdistin laiteet johtohässäköineen toimimaan.Huomasin että viihdepakettiin kuukauden ajaksi ilmaiseksi luvatut kaksi maksukanavaa puuttuivat.Soitto asiakaspalveluun vahvisti sen ettei ko.kanavia ollut jostain syystä liitetty mukaan.Asia olisi korjaantunut samalla mutta päätin sopimukseen jo aikaisempien epäselvyyksien ja hankaluuksien johdosta pakata KAIKKI laitteet pakettiin ja lähetin ne tänään takaisin.Toivottavasti lähettimistä veloitettu 65e hyvitetään kuten on luvattu.Miten on digiboksista ja modeemista veloitetun 30euron laita?Ihmetyttää miksei vanhoille asiakkaille tarjota edullisempaa liittymää ilman kaikenlaisia lisäpaketteja...
Heikki-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei lahdha-16!

Langattomasta lähettimestä veloitettu 65€ maksu hyvitetään kuten on luvattu. Oletko sopinut Viihde-palvelun irtisanomisesta Asiakaspalvelumme kanssa vai oliko sinulla vain ajatuksena palauttaa laitteet, koska niillä ei ole käyttöä? Sopimushan säilyy voimassa laitteiden palautuksesta huolimatta, joten kyllähän ne olisi sinänsä kannattanut ainakin varalla pitää, koska joudut kuitenkin kuukausimaksua maksamaan koko paketista.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa _http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista _http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä _http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Teroari70_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Eipä kannata näköjään "vanhan soneran asiakkaan "ostaa mitään sonera kaupasta kun niitä jaellaan täällä ilmaiseksi ???Saanko minäkin hyvityksen langattomasta boxeista ??