paketti jää pakettiin

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Sain tänään vanhalle asiakkaalle edullisimmaksi väitettyyn kodin netti+viihdepakettiin kuuluvat digiboksin sekä reitittimen,jonka lunastushinta 30e syö jo osan ns.tarjouksesta.Lisäksi digiboksin ja reitittimen väli jää niin suureksi että pitäisi joko vetää piuhaa lisää 10m tai ostaa lisävarusteena saatavat langattomat lähettimet.Taitaa jäädä paketti käyttämättä.Täytyisi näemmä hoksata kysyä ostotilanteessa kaikki asiat maan ja taivaan väliltä kun myyjät eivät oma-aloitteisesti kerro kaikkea huomioitavaa.Tuntuu hieman turhauttavalta saada tiedonmurusia sieltä täältä näillä keskustelusivuilla.

8 kommenttia

Hei landha-16! Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin katsotaan olisiko tälle asialle tehtävissä jotain.
Moi.Kun nyt näyttää siltä,että viihdepaketti jää osaltani käyttämättä,niin jos palautan Soneran lähettämän laitepaketin,hyvitetäänkö minulle siitä peritty 30e lunastusmaksu?Voiko laitteet palauttaa paikkakuntani Sonera-liikkeeseen,jossa tein sopimuksen?Jos ei niin mikä on tarkka palautusosoite?Voiko liikkeessä sanoa irti myös kuukauden ilmaiskanavapaketin?
Hei taas landha-16! Auttaisiko tässä tilanteessa, jos laitetaan sinulle langaton lähetin kaupan päälle veloituksetta? Näin saisit Viihde-palvelun käyttöösi ilman piuhan vetoa modeemin ja digiboksin välille.

Toki voit myös perua tilauksen ja tämä onnistuu helpoiten Sonera Kaupassa, jossa sopimuksen teitkin. Palstan kautta emme voi varmistaa henkilöllisyyttä tarpeeksi luotettavasti, jotta peruutus onnistuisi. Viihde-laitteet tulisi palauttaa tukkuumme osoitteella:

Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 619604
Satamatie 37
37800 Toijala
Moi.Ehdottamasi vaihtoehto langattoman lähettimen lähettämisestä sopii minulle.Kiitos sinulle pulmatilanteeni hoitamisesta!
Langaton lähetin on nyt tilattu. Käytännössä homma menee siis niin, että laskulla näkyy 65€ veloitus laitteesta, mutta teen vastaavan suuruisen hyvityksen tulevalle laskulle. Laita ihmeessä viestiä, jos asian suhteen tulee jotain kysyttävää. Mukavaa loppuviikkoa sinne!
Moi.Sain eilen langattomat lähettimet.Lisäpistorasioita käyttäen yhdistin laiteet johtohässäköineen toimimaan.Huomasin että viihdepakettiin kuukauden ajaksi ilmaiseksi luvatut kaksi maksukanavaa puuttuivat.Soitto asiakaspalveluun vahvisti sen ettei ko.kanavia ollut jostain syystä liitetty mukaan.Asia olisi korjaantunut samalla mutta päätin sopimukseen jo aikaisempien epäselvyyksien ja hankaluuksien johdosta pakata KAIKKI laitteet pakettiin ja lähetin ne tänään takaisin.Toivottavasti lähettimistä veloitettu 65e hyvitetään kuten on luvattu.Miten on digiboksista ja modeemista veloitetun 30euron laita?Ihmetyttää miksei vanhoille asiakkaille tarjota edullisempaa liittymää ilman kaikenlaisia lisäpaketteja...
Hei lahdha-16!

Langattomasta lähettimestä veloitettu 65€ maksu hyvitetään kuten on luvattu. Oletko sopinut Viihde-palvelun irtisanomisesta Asiakaspalvelumme kanssa vai oliko sinulla vain ajatuksena palauttaa laitteet, koska niillä ei ole käyttöä? Sopimushan säilyy voimassa laitteiden palautuksesta huolimatta, joten kyllähän ne olisi sinänsä kannattanut ainakin varalla pitää, koska joudut kuitenkin kuukausimaksua maksamaan koko paketista.
Eipä kannata näköjään "vanhan soneran asiakkaan "ostaa mitään sonera kaupasta kun niitä jaellaan täällä ilmaiseksi ???Saanko minäkin hyvityksen langattomasta boxeista ??

Vastaa