puhelinliittymä

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei, Minusta tuli uusi asiakas reilu tunti sitten. Olen vaihtanut sim-kortin puhelimeen mutta ei signaalia/yhteyttä kuitenkaan ole? Missä vika ja kuinka saan sen toimimaan, kun vanha sim-korttikin on jo pois käytöstä? Pikaista vastausta toivoo 🙂 Tesma Nieminen 050-3444653

5 kommenttia

Hei 0503444653!

Kerrotko vielä varmistukseksi mikä numerosarja SIM-kortissasi on? Itse liittymä on siirtynyt Soneralle tänään 1.8.2013 kello 14:00.
Jos tarkoitat tätä nr joka löytyy kortin taka osasta se on 130235206120
0503444653: Koitappa laittaa puhelin kiinni avata uudelleen. Toimiiko puhelin nyt?
Toimii, Suuret kiitokset.
Hyvä homma 🙂

Vastaa