pyydän vastausta jälleen

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Minulle tuli taas tauon jälkeen 3 euron lasku nettitikusta, vaikka olen jo kerran aika helvetin monen yhteydenoton jälkeen selvittänyt asian.

Minulla on sopimus, jossa lukee 39,90 euroa ja se pitää sisällään tuplanetin tikkuineen.

Sonera perii minulta 40,23 euroa kuukaudessa, eikä suostu kertomaan miksi. Lisäksi tauon jälkeen alkoi periä taas 3 euroa.

Saisinko vastauksen moneen kertaan esittämääni kysymykseen. Miksi te peritti 40,23 euroa vastoin sopimusta? Miksi te olette alkaneet periä uudelleen 3 euroa?

3 kommenttia

Hei arvaa harmittaako!

Uskon todellakin että harmittaa. Tätä asiaa on hoidettu alunperin monta kuukautta sitten ja kaikki tiedot siitä että tikku täytyy olla maksuton, löytyy. Näin ei kuitenkaan jostain syystä ole tehty ja omasta puolestani olen todella pahoillani. Tein nyt hyvityksen viimeisimmästä tikkulaskusta, joten sitä ei luonnollisestikaan tarvitse maksaa. Lisäksi poistin kaikki loput kuukausimaksut tikun osalta, joten enää niistä ei sinua tulla laskuttamaan. Asia on nyt vihdoin siis kunnossa!
Merja_J kirjoitti:
Hei arvaa harmittaako!

Uskon todellakin että harmittaa. Tätä asiaa on hoidettu alunperin monta kuukautta sitten ja kaikki tiedot siitä että tikku täytyy olla maksuton, löytyy. Näin ei kuitenkaan jostain syystä ole tehty ja omasta puolestani olen todella pahoillani. Tein nyt hyvityksen viimeisimmästä tikkulaskusta, joten sitä ei luonnollisestikaan tarvitse maksaa. Lisäksi poistin kaikki loput kuukausimaksut tikun osalta, joten enää niistä ei sinua tulla laskuttamaan. Asia on nyt vihdoin siis kunnossa!


Alkaa jo naurattaa. Minulle tuli eilen puhelinlasku, jolloin tajusin, mikä tässä tikkuasiassa meni pieleen. Eli kun te peritti tikusta 3 euron velotusta, jota ei pitänyt periä, te hyvititte minulle liikaa maksamani summan jättämällä perimättä liikaa seuraavilta kuukausilta. Kun "hyvitys" tuli täyteen, alkoi 3 euron perintä uudelleen. Jos tämä asia on kunnossa, niin saatte pitää tuon 9 euroa. Onhan teille ollut ihan valtavasti vaivaa tästä aiheuttamastanne sotkusta.

Edelleen olen kuitenkin ihan periaatteesta kiinnostunut tuosta laajakaistani hinnasta. Jos määräaikainen sopimus on hintaan 39,90 €, niin miten te voitte periä 40,23 €. Sitä minä en myöskään ymmärrä, miksi te ette vastaa tähän yksinkertaiseen kysymykseen.
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11
33 sentin korotus sopimushintaan tuli viime vuodenvaihteessa kun arvonlisävero nousi ja lisättiin suoraan olemassa oleviin sopimuksiin.

Vastaa