Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
annami_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

"Digiboksi ei verkossa"

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
"Etätallennus ei onnistu koska digiboksisi ei ole verkossa." Höh. Kyllä se on siellä ihan normaalisti valmiustilassa. Jos se ei ole verkossa, syy on verkossa tai sen toisessa päässä. Virheilmoitus on väärin muotoiltu, ikään kuin syy olisi minun tai digiboksini.

Tätä tapahtuu usein ja joka kerta harmittaa kun jää mieluinen ohjelma katsomatta tämän takia.

Mitä tämä oikeasti tarkoittaa? Missä on vika?
6 vastausta
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei annami

Yksi vaihtoehto voisi olla se, että yhteys pätkii ja tämän takia etätallennus ei saa yhteyttä digiboksiin. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastelemaan liittymääsi.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
h1gh_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sama ongelma ilmaantui pari päivää sitten itsellenikin, boxi normaalisti verkossa / resetoitu jne.
Apuva?
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei h1gh

Tarkastin liittymäsi tilan ja mitään pätkimistä ei ole täältä päivä havaittavissa. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Vikapalveluumme, 0206 90101, ma-pe 8-20, 9-16:30 tai tee asiasta palvelupyyntö. Vikailmoituksen kautta asiaa voidaan tutkia tarkemmin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
h1gh_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Arttu- kirjoitti:
Hei h1gh

Tarkastin liittymäsi tilan ja mitään pätkimistä ei ole täältä päivä havaittavissa. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä Vikapalveluumme, 0206 90101


Vikapalvelusta osasivat kertoa, että vika on Soneralla tiedossa ja yrittävät korjata tämän "tallentava digiboksisi ei ole verkossa" ongelman. Vika siis on soneran päässä, yhteys on ollut ihan stabiili koko ajan.

..ja näköjään aiheesta olikin jo avattu toinenkin ketju josta asia olisi selvinnyt ilman jonottamista Vikapalveluun.
annami_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Arttu- kirjoitti:
Hei annami

Yksi vaihtoehto voisi olla se, että yhteys pätkii ja tämän takia etätallennus ei saa yhteyttä digiboksiin. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastelemaan liittymääsi.



Lisäsin asiakasnumeron. Yhteys todellakin pätkii usein, olen siitä tehnyt vikailmoituksenkin ja sitä on yritetty tutkia tuloksetta. Mielellään saisitte tutkia uudelleenkin, en yhtään pidä siitä pätkimisestä.
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei annami

Olit aikaisemmin tehnyt vikailmoituksen KotiTV pätkimisestä. Toimiiko koneella netti normaalisti? Jos KotiTV pätkii edelleen, ota yhteyttä vikapalveluumme 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30 tai tee asiasta palvelupyyntö. Tee asiasta uusi vikailmoitus. Välttämättä itse yhteys ei pätki, mutta vika voi olla esimerkiksi digiboksissa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut