"Valitse sinulle sopivin tapa ottaa yhteyttä."

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Onko tuo suoranaista vittuilua vai mitä tuo on olevinaan?

Sivulla http://www.sonera.fi/asiakastuki+ja+edu ... innumerot/ tuo lukee:

"Ota yhteyttä

Valitse sinulle sopivin tapa ottaa yhteyttä."

Sen jälkeen tulee menua menun perää, mutta mistään ei löydy - en ainakaan minä vielä löytänyt asiakaspalvelun sähköpostiosoitetta eikä tullut vastaan edes asiointi lomaketta. Welho DNA:n kanssa olen tottunut hoitamaan [u:4cxp7b18]kaikki [/u:4cxp7b18] tarvittavat asiat, niin laajakaista, TV-kanavapakettiasiat, laskutusasiat ja vikailmoitukset nykyaikaisella, kätevällä ja minulle, ei pelkästään sopivalla, vaan parhaimmalla mahdollisella tavalla eli sähköpostitse, jolloin on aikaa rauhassa itse keskittyä kirjallisesti asiansa kertomiseen eikä puolen tunnin puhelinjonossa tuskailun jälkeen vihaisena yrittää suullisesti kertoa asiaansa.

Jos kerran saa valita "minulle sopivin tapa ottaa yhteyttä", niin esitän asiani tässä:
---
Menin erehdyksessä jo maksamaan ensimmäisen laskuni.

Sonera viihdepaketti asennettiin 21.12.2011, mutta se oli käyttökelvoton. Tappelin Joulun laitteiden ja piuhojen kanssa, mutta se ei auttanut ja tein vikailmoituksen silläkin uhalla että olisin joutunut maksamaan 99€ "aiheettomasta". Vika saatiin korjattua 31.12.2011. Peruin alunperin tilaamani Surf-paketin 29.12.2011 käyttökelvottoman koti-tv:n takia, mutta pidin viihdepaketin laajakaistayhteyksien takia. Minulla on sellainen hölmö tarjoustilanne, että pelkkä laajakaista olisi tullut kalliimmaksi kuin koko viihdepaketti eli koti-TV ja laajakaista.

Nyt ensimmäisessä laskussa laskutettiin sekä viihdepaketista että Surf kanavapaketista jo 22.12.2011 alkaen, vaikka koti-TV oli [u:4cxp7b18]käyttökelvoton[/u:4cxp7b18]. Todisteena sen kanssa tuskailusta ovat mm. täällä käydyt keskusteluni:

http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=64&t=8153#p35314
http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=67&t=8158#p35364
http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=67&t=8158&start=10#p35377

Lisäksi olisin halunnut sähköpostitse kertoa, että en jatka TV1000 ja URHO kanavapaketteja niiden kahden kuukauden ilmaisen tutustumistarjouksen jälkeen. Ja koska [u:4cxp7b18]koti-TV paketti toimitettiin minulle käyttökelpoisena vasta 31.12.2011[/u:4cxp7b18] katson, että TV1000 ja URHO toimivat minulla ilmaiseksi 29.02.2012 asti.
----
Pyydän, että tämä viestini ja asiani hoidetaan tästä eteenpäin asiakaspalveluun tai minulle kerrotaan asiakaspalvelun sähköpostisoite täällä.

5 kommenttia

Hei. Ikävä kuulla ongelmista KotiTV palvelun kanssa, pahoittelut niistä. Toivottavasti palvelu on kuitenkin alkuvaikeuksien jälkeen toiminut moitteettomasti.
Asiakaspalveluumme ei ikävä kyllä ole suoraa sähköpostiosoitetta. Voit kuitenkin ottaa meihin yhteyttä kirjallisesti Omien Sivujen kautta jätettävällä palvelupyyntölomakkeella, jonka lisätietokenttään voit kirjoittaa lisätiedot asiasta. Omille Sivuille pääset kirjautumaan tästä. Omilta sivuilta valitse Apua ongelmiin -> Lähetä viesti asiakaspalveluun -> Laajakaista-asiat -> Laskutusta -> Aloita.
Niinamari kirjoitti:
Voit kuitenkin ottaa meihin yhteyttä kirjallisesti Omien Sivujen kautta jätettävällä palvelupyyntölomakkeella, jonka lisätietokenttään voit kirjoittaa lisätiedot asiasta.


Pälä pälä ja lässyn lässyn.

Sekä Koti-TV palvelu valittaessa että laajakaista asiat valittaessa päädyttiin ilmoitukseen:

"Pahoittelemme, mutta emme voi tarjota itsepalvelua tästä asiasta. Voit varata sinulle sopivan ajan asiakaspalvelusta ja me soitamme sinulle, vaihtoehtoisesti voit soittaa asiakaspalveluun."
Kokeilethan laittamaani ohjetta: "Omilta sivuilta valitse Apua ongelmiin -> Lähetä viesti asiakaspalveluun -> Laajakaista-asiat -> Laskutusta -> Aloita"
Niinamari kirjoitti:
Kokeilethan laittamaani ohjetta: "Omilta sivuilta valitse Apua ongelmiin -> Lähetä viesti asiakaspalveluun -> Laajakaista-asiat -> Laskutusta -> Aloita"

Kyllä. Täsmälleen. Ja myös "Omilta sivuilta valitse Apua ongelmiin -> Lähetä viesti asiakaspalveluun -> TV-asiat -> Laskutusta -> Aloita"

Mitäpä jos menisit itse kokeilemaan antamiasi ohjeita ennen kuin niitä annat?

Ei sen puoleen, sain jotenkuten asiani hoidettua puhelimitse, paitsi että en saanut hyvitystä kuin muistaakseni 26.12.2011 eli viimeisestä vikailmoituksestani alkaen (eli parista päivästä) Tein ensimmäisen vikailmoituksen joulun aikoihin, peruin sen koska ongelmat näyttivät poistuneen, tein uuden kun ongelmat palasivat ja peruin sen taas jälleen, koska vit*tti ottaa sitä 99€:n riskiä. Ja sitten lopulta 26.12.2011 tein vikailmoituksen ilman 99€ uhkaa ja uhkasin itse vain irtisanoa viihdepaketin jos Koti-TV:tä ei saada kuntoon...Ja 31.12. ongelma saatiin korjattua.

Ei huvittanut tapella asiakaspalvelijan kanssa enempää.
Hei vielä Keckman !

Hyvä, että sait puhelimitse asian hoidettua. Kävin testaamassa meidän Palvelupyyntö lomaketta ja minunkaan mielestä se ei nyt toimi oikein. Laitan palautetta eteenpäin, toivottavasti jatkossa onnistuu asioiden hoito myös sitä kautta.

Vastaa