"ei verkkoa"

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Puhelinimeni ei ole toiminut tänään, kenttää ei näytä olevan eikä 3G toimi. Puhelimeni vasemmassa yläkulmassa lukee "ei verkkoa". Mistä tällänen voi johtua? Laskut on maksettu jne

3 kommenttia

Hei joeljarlas!

Oletko kokeillut käynnistää laitteesi uudestaan?

Kannattaa myös kurkistaa häiriökartasta, että kotiosoitteessasi ei ole vikatilannetta.

Jos tämä ei auta, lisäisitkö asiakasnumerosi tai puhelinnumerosi profiiliisi, Omat asetukset-Profiili-Asiakasnumero (tähän voit syöttää puhelinnumerosi), niin näemme liittymäsi tilanteen. Muut käyttäjät eivät näe tätä tietoa.
Puhelin käynnistetty uudestaan moneen otteeseen, mutta ei auta.
Häiriötäkään ei pitäisi olla kotialueellani...

nyt on numero lisätty profiiliin!
Joeljarlas! Liittymällä ei ole mitään mikä estäisi puhelimen käytön Soneran puolelta. Suosittelen vielä kokeilemaan kahden napin resetoinnin pitämällä kotinäppäintä ja virtanäppäintä pohjassa noin 5 sekunnin ajan, jolloin puhelin palaa vapaaseen tilaan.

Voisit myös koittaa nollata verkkoasetukset jos siitä olisi apua. Asetukset > Yleiset > Nollaa > Nollaa verkkoasetukset.

Mikäli näistä ohjeista ei ole apua, voi laitteessa olla vikaa. Olisiko sinulla mahdollista käyttää laitetta toisella sim-kortilla jolloin selviäisi onko vika laitteessa, tai kenties sim-kortissa.

Vastaa