salasanan vaihto

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

Olen yrittänyt vaihtaa laajakaistani salasanaa. ja samalla siis pääpostilaatikkoni, että lisäksi lisäpostilaatikkoni salasanoja.

kuitenkin tulee viesti, että käyttäjätietoihini ei olisi liitetty matkapuhelinnumeroa.
se on väärä tieto, sillä asiakastiedoissani on puhelinnumero.

asiakaspalvelun kautta tuo salasanon hinta 7,90 e, on siksi turhaa rahastusta - jälleen kerran.

eli kun asiakastiedoissani on ollut virheellisiä tietoja. ja osoite on edelleenkin väärin, niin olette ilmeisesti kämmineet tuon matkapuhellinnumeronkin suhteen.
eli korjatkaa asia kuntoon, että voin muuttaa salasanaani.
muuten koituvista vahingoista esitän teille korvausvaatimuksen.

"Salasana
Jos olet antanut käyttäjätiedoissasi matkapuhelinnumerosi, voit tilata uuden salasanan tästä linkistä: Tilaa uusi salasana.

Jos käyttäjätiedoistasi puuttuu matkapuhelinnumerosi, soita asiakaspalveluumme 0200 17000 (ma–pe 8–20 ja la 9–16.30). Salasanan vaihdon hinta asiakaspalvelusta on 7,90 €."

1 kommentti

no niin. jälleen soitettuani asiakaspalveluun, kävikin ilmi että todella oli niiden kömmäys.
puhelinnumeroni löytyy asiakastiedoissa ja sieltä luvattiin lähettää salasana maksutta.

sitten hän sanoikin että jostain syystä se ei onnistu.
luvattiin selvittää asiaa, ja palata asiaan "mahdollisimman pian".
nyt verkkoon on näköjään tullut vikailmoitus.
"Hyvä asiakkaamme, liittymänhallinnassamme on valitettavasti tällä hetkellä tilapäinen katkos eikä haluamaanne tilausta voida tehdä loppuun. "

sillä tavalla.
saa nähdä montako päivää tässä taas menee.

huomautin myös asiakastiedoissani olevasta virheellisestä osoitteesta. ja sanottiin vaan että "kappas kummaa".
sanottiin että kyllä heillä on oikeat osoitteet, ja sanoin että ne ovat niin paperilla kun sain ne vihdoin keväällä neljän korjauksen jälkeen oikein.
mutta verkossa ne ovat väärin. siis kun menen omille sivuille. laajakaista ja siellä liittymätietoihin. asiastiedoissa postiosoite väärin. ja luultavasti pysyy.

Vastaa