siirtyminen etuajassa

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Ostaessani liittymän ja puhelimen halusin, että liittymän siirtyminen tapahtuu DNA:lta Soneralle 9.9., mutta siirto tapahtuikin jo 1.9. Nyt minun sonera palvelussa näkyy, että laskutuskausi olisi 1.9.-9.9. Miksi ihmeessä näin? Laskutuskausi lisäksi aiheuttaa minulle tyhjästä maksamista myös Dna:lle, koska siellä liittymän maksukausi oli 12.8.-12.9. Ottaa päähän, koska selvästi laitoin liittymän siirtymisajaksi 9.9.2011. Milles ruvettaisiin?

-Mika-

5 kommenttia

Hei Pentti79! Käytkö lisäämässä asiakasnumerosi (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), näin voin tarkistaa tilannetasi paremmin. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Hei,
minulle ei ole tullut vielä yhtään laskua. Sopimuksissa ei ole asiakasnumeroa, on vain viitenumero, tilausnumero, lähetysnumero, liittymänumero yms. Mistä löytäisin asiakasnumeron?
-Mika-
Pentti79: Voit korvata asiakasnumerosi matkapuhelinnumerolla, ilman väliä yhteen kirjotettuna. Myöskään puhelinnumerosi ei näy muille käyttäjille.
Nyt on puhelinnumero laitettu asiakasnumeron kohdalle.
-Mika-
Pentti79: Pääsin nyt tarkistamaan tilanteesi kuntoon ja ensiksi pahoittelut siitä että sinulle on koitunut harmia kyseisestä asiasta.

Liittymä on siirtynyt meille Soneralle 1.9.2011 ja että liittymä on pääsyt normaaliin laskutusrytmiin, sinua ei laskuteta tuosta 1.9.2011- 9.9.2011 välisestä ajasta erillisellä laskulla, vaan se menee samaan kiinteään kuukausimaksuun mikä olisi tuo sinun normaali laskutuskausi, jos liittymäsi olisi siirtynyt meille Soneralle 9.9.2011.

Eli lyhyesti sanottuna ensimmäinen laskutuskausi voi, kuten sinun tapauksessasi olla muutaman päivän pidempi/lyhyempi että liittymä pääsee normaalin laskutusrytmiin eikä sinua laskuteta tuosta muutamasta päivästä erikseen.

Toivotan sinut tervetulleeksi Soneran asiakkaaksi.

Vastaa