sonera viihde+ appleTV+ Time Capsule

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Moikka!
Tilasin tuon Sonera Viihteen viime viikolla ja nyt sitä pitäisi alkaa asentamaan. Kysymys kuuluukin, toimiiko langattomasti? Olemassa olevaa laitteistoa ennestään on Time Capsule ja appleTV sekä Zykel P-660Hn-/1A modeemi. Tietoa yritin hakea keskusteluista, mutta ovat jo muutaman vuoden vanhoja.

2 kommenttia

Hei pmaa,

Sinulle on tullut meidän puolesta myös tuo palvelureititin (inteno DG301) joten se pitää ottaa käyttöön viihdepalvelun kanssa. Viihteen digiboksissa ei ole langatonta ominaisuutta itsessään mutta sen voi liittää langattomasti palvelureitittimeen Inteno ZAP100-lisälaitteella.

Time Capsulen voi liittää myös uuteen palvelureitittimeen mutta sen toiminnasta minulla henkilökohtaisesti ei ole kokemusta. Ilmoittelethan jos sen käytössä ilmenee ongelmia!
Hei,
Minulla on hieman samanlaisia haasteita.
Soneran viihteen modeemi/reititin Inteno on laitehuoneessa alakerrassa. Sisäverkon kautta kytketty kaapelilla viihdeboksiin. Sen sijaan apple tv, tv, playstation ovat soneran Intenon langattomassa kiinni. Toimivat hyvin.
Tämä hässäkkä sijaitsee kuitenkin taloni alakerrassa. Yläkerrassa minulla on Airport Extreme mikä pitäisi saada jakamaan jo olemassa olevaa langatonta verkkoa (siis sitä jonka Intenon modeemi muodostaa) - Olen kuitenkin epätietoinen kuinka saan sen tapahtumaan. Onko kellään vinkkejä?
t. mr

Vastaa