soneran toiminta hyvitysasioissa

  • 11 December 2014
  • 0 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Soneran kanssa kun asioi niin he tee niinkuin on sovittu,olemme odottaneet yhteydenottoa ongelmien
jälkeen ja soneran kaveri sano että tarkistaa asiat mutta ei ole kuulunut sen jälkeen mitään.
ongelma koski langatonta yhteyttä johon sonera lähetti 3 uutta boxia ja sen jälkeen asentajan joka ilmoitti että viimeinenkin boxi on epäkunnossa.!
kerkisimme 7-8-9 kuukausi soittaa helpsonille 160,- euron apupuheluita.
nyt tietysti soneran vastuu kok paskasta ei tunnu kiinnostavan kun hyvityksestä kiinni,
koska yhden hyvityksen lupasivat ensimmäisen boxin menessä rikki. 20,- euroa joka kok o
prosessissa on helvetin naurettavaa ensiksi menee puhelin helvetisti miinukselle,
sitten käytetään omaa aikaa josta sonera paskaakaan kiinnostuu,
että tällainen paska on sonera lähes kaikissa asioissa.
odotamme vieläkin yhteydenottoa soneralta.
jos jollakin on samanlaisia kokemuksia ottakaa yhteyttä eiköhän meitä ole monta näissä samoissa asioissa, ME OLEMME NIITÄ JOTKA MAKSAVAT SONERAN TOIMINNAN...........

twrv
home.home@pp.inet.fi

0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa