sony huolto


puhelimeni Xperia v oli huollossa ja sain "vastaavan" laitteen huollosta joka oli Xperia sp.
sp on halvempi eikä edes kestä vettä eikä pölyä.
nimenomaan ostin pölyn ja veden kestävän puhelimen koska tarvitsen semmoista.
olen viikon verran soitellut pitkin huoltoja, asiakaspalveluita ym ja aina käsketään soittamaan seuraavaan paikkaan eikä kukaan ota kantaa mihinkään.
olisi kiva saada muutakin katetta rahoilleni kuin pelkkää ilmaa.
jääkö kohta enään muuta vaihtoehtoa kuin maksaa puhelin kertamaksulla pois ja vaihtaa operaattoria jos palvelu on tätä luokkaa. ymmärrän kyllä että huolto on sen virheen tehnyt mutta luulisi soneraaki kiinostavan koska olen puhelimen teidän kautta ostanut kytkyllä ja sitä maksan teille.
menee niin sanotusti hermot koko asian kanssa. kuluttajasuojan kautta asian luulisi selviävän jos ei muuten selviä. olisi muutakin tekemistä kun päivät soitella pitkin poikin eikä mistään saa mitään vastausta mihinkään.

11 kommenttia

Hei matruus! Kuulostaa kyllä melko omituiselta. Asiakastiedoistasi löytyvän infon mukaan olet saanut huollon yhteystiedot tänään. Joko otit sinne yhteyttä ja mitä he sanoivat? SCF-Huolto vastaa meiltä hankittujen laitteiden huoltoprosessista eli ensisijaisesti kannattaa kysyä heiltä miten tämän suhteen menetellään.
ei sieltä otettu mitään kantaa koko asiaan enkä kyllä yhtään yllättyny vastauksesta.
"voi voi miten sitä niin on päässy käymään. me ei kyllä mahdeta asialle mitään ja ota yhteyttä sinne ja sinne" sama minne soittaa niin joka paikassa sama vastaus. alkaa pikkuhiljaa riittämään paikasta toiseen soittelu. luulisi että sonerallaki on joku ketä osaa hoitaa asiat kerralla kuntoon ja teidän asia se luulisi olevanki koska olen teiltä palvelut ostanu mutta itte joudun soittelemaan pitkinpoikin huoltoja, kauppoja ja asiakaspalveluita ym.
Minäpä laitan tämän keissin eteenpäin meidän huollosta vastaavalle taholle. Pyydän heitä selvittämään asiaa tarkemmin ja ottamaan sinuun yhteyttä. Toivottavasti asia saadaan sitä kautta hoidettua. Pahoittelut omasta puolestani!
jos asia ei selviä pikkuhiljaa luulisi että minulla on oikeus purkaa liittymäsopimus koska olen jo maksanun puhelimen kuukausimaksuja enemmän kuin huollosta saamani laitteen arvo on.
Toivottavasti saadaan tähän selvyys jo huomenna. Palaan tarvittaessa asiaan itse ja otan sinuun yhteyttä. Tosi ikävä homma ja ymmärrän kyllä hyvin, että asia harmittaa.
Hei taas matruus! Sain nyt lisätietoja asiasta. Puhelimen vaihto on tehty Sonyn tehdashuollossa ja heidän mielestä tämä on ollut korvaava laite tässä tapauksessa. Olimme kuitenkin yhteydessä SCF Huoltoon ja he lupasivat hoitaa tämän kuntoon Sonyn kanssa, kun puhelin tulee takaisin.
Eli sinun tulisi toimittaa puhelin takaisin Tampereen SCF Huoltoon. Sony Xperia V mallia ei ole enää saatavana, mutta saamani tiedon mukaan saat tilalle vastaavan korvaavan puhelimen. Kuittaatko vielä, jos tämä on ok?
Voinko toimittaa puhelimen sonera kaupan kautta huoltoon? Kauankohan tässäkin operaatiossa taas menee kun pelkän puhelimen vaihdossa kesti melkein pari kuukautta. Ja olisi mielenkiintoista tietää mikä on korvaava puhelin.
Voit toimittaa laitteen huoltoon Sonera Kaupan kautta. Valitettavasti minulla ei ole tarkempaa tietoa huollon mahdollisesta kestosta tai muista yksityiskohdista. Uskoisin, että SCF Huollosta osaisivat vastata tarkemmin. Yhteystiedot löytyvät täältä: http://www.scfhuolto.fi/yhteydenotto.html
samanainen puhelin tuli takasin tänään minkä alunperin lähetin. ihme säätämistä. ei valmisteta enään mutta jostain sitte löytyki usean kuukauden jälkeen. oli kyllä viimenen sonyn puhelin jos huollossa menee lähemmäs kolme kuukautta.
Kiva kuulla, että sait oikeanlaisen laitteen itsellesi, liekö sitten vielä ollut niitä joitain kappaleita varastossa huoltoa varten -tämä arvaukseni. 🙂
Sain kyllä mutta on tasan viimenen kytkypuhelin mikä minulla on. Seuraava on halvin älypuhelin mikä löytyy ja siihen tullessa vikaa joutaa koko romu roskiin ja kaupasta uus tilalle. Jäi kyllä niin paskan maku suuhun ettei tosikaan.

Vastaa