suoralaskutuksen vaihto e-laskuksi

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Yritin aktivoida osuuspankin netti palvelussa e-laskun. Liittyma on aikaisemmin ollut suoraveloituksessa. Viimeisenä steppinä on suoraveloitus sopimuksen purkaminen pankin kanssa. Se peruuntui osuuspankin järjestelmässä, tarkistin myös pankilta kaikki e-laskun suhteen on niinkuin pitääkin. Soneran laskussa luki siitä huolimatta suoraveloituslasku, miten sen saa vaihdettua e-laskuksi soneran järjestelmässä?

3 kommenttia

Hei lahdepe2 !

eLaskupyyntö ja Suoraveloituksen poisto ilmoitetaan meille pankin kautta. Vielä emme ole saaneet muutospyyntöä.

Olemme nyt poistaneet liittymästäsi Suoraveloituksen, eli voimaan jää sähköpostilaskutus siihen saakka kunnes eLaskupyynnön saamme. Huomenna 7.5. on sinulle lasku lähdössä ja se lähtee vielä Suoraveloituksena, koska lasku on jo ehtinyt muodostua. Tämä sinun kannattaa siis varmistaa pankistasi, että veloittavatko he sen vielä suoraan vai onko sinun maksettava lasku itse. Samalla kannattaa tarkistaa, että eLaskupyyntö on meille lähetetty.
Aktivoin uudelleen e-lasku pyynnön pankista, voisiko sen nyt tarkistaa teiltä että onko seuraava lasku e-lasku?
Moikka lahdepe2,

Tarkistin tilanteesi ja e-lasku tosiaan näyttäisi olevan nyt kytkettynä eli seuraava lasku tulee sitten e-laskuna.

Vastaa