Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
boxey_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

tallentava digiboxi ja pilvitallennnus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Onko edelleen niin, etttä jos ostan tuon tallentavan/kiintolevyllisen IPTV-digiboxin 24/1 -liittymään, niin minulta häviää pilvitallennusmahdolliosuus?
5 vastausta
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei boxey!

Verkkotallennus mahdollisuus säilyy ilman muuta, vaikka hankkisit lisäksi tallentavan digiboksin KotiTV palvelullesi.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
boxey_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ok. Edellisen kerran kun kysyin tätä, niin vastaus oli että ei onnistu. Miten se sitten toimii? Jos valitsen EPG:stä tallennettavan ohjelman, niin kysyykö laite sitten että minne tallennetaan - verkkoon vai omalle kiintolevylle? Vai meneekö verkkotallennettavat kanavat (ts.ei maksukanavat eikä HD-kanavat) automaattisesti verkkoon ja maksu- ja HD-kanavat automaattisesti koneen omalle levylle?

Ja tietenkin verkkotallennus edelleen toimii vaikka katsoisinkin yhtäaikaa muuta kanavaa tai omaa kiintolevytallennetta? Tiedän, että en voi tallentaa omalle kiintolevylle ja samaan aikaan katsoa jotain muuta verkosta tulevaa kanvaa tai tallennetta unicast -palveluna.

Mitä jos yhteys pätkii? Itselläni joudun useasti hakemaan kanavan uudestaan, eli kun kuva häviää käyn toisella kanavalla ja palaan takaisin, niin taas toimii. Miten tallentava boxi käyttäytyy tällaisessa, ainakin minulla yleisessä tilanteessa, jääkä tallennus kesken?

PS. Auttaisikohan tuohon pätkimiseen uudempi ADSL-modeemi ja reititin, en saanut sellaista Koti-tv:n tilauksen yhteydessä.
Lauren_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 372 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi boxey,
Tallennusvaiheessa tulee kysymys haluatko tallentaa verkkoon vai kiintolevylle, kun haluat jotain peruskanavaa tallentaa ja maksukanavia tallennetaan vain kiintolevylle.

Verkkotallennus onnistuu vaikka katsoisitkin omaa kiintolevytallennusta tai toista ohjelmaa yhtäaikaa. Ja jos käytössäsi on ADSL-unicast-liittymä, ei kiintolevylle tallentaminen ja samalla toisen kanavan katsominen ole mahdollista. Voin toki tarkistaa puolestasi liittymäsi tekniikan, jos lisäät asiakasnumerosi profiiliisi. Samalla tarkistaisin, onko sinulle mahdollisuutta saada toimitettua jo tätä uudenlaista modeemia ja tekniikkaa. Tämä saattaisi ehkä poistaa tuon pätkimisongelman.

Pätkimistilanteissa tallentaminen kiintolevylle voi tuottaa jonkinlaista ongelmaa kun alat katsomaan tallennetta. Mielestäni olisi siis hyvä, että alamme nyt selvittämään juurisyytä pätkimiselle ja miten me poistamme sen. Ensin tosiaan voisin tarkistaa tuon modeemi-asian, josta edellä mainitsin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
boxey_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
OK. Profiili päivitetty. Modeemina minulla on Telewell TW-EA501 ja reitittimenä Buffalo WZR-HP-G300NH.
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
boxey: No niin! Nyt näyttäisi siltä, että uudempaa tekniikkaa on tarjolla. Tässä tapauksessa kannattaa toimia niin, että otat yhteyttä Tekniseen Asiakaspalveluumme, josta saadaan tehtyä päivitys sekä tarvittaessa lisätietoa näistä vika-asioista. Kunhan nämä saadaan kuntoon, ei ole mitään estettä tallentavan digiboksin tilaukselle.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut