terve

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 1 katselukerta

Terve!
Helmikuussa tilattu 10/10 valokuitu ja laskutus pitäisi tulla sähköpostiin. Toissapäivänä tuli selaimeen että laskua ei ole maksettu ja siitä lähtien ollut poikki, mutta yhtäkään laskua ei ole vielä tullut vaikka varmistin omilta sivuilta että osoite on oikea. Missähän vika?

Tilauksen päivämäärä: 07.02.2013
Tilausnumero: 4993492
Liittymänumero: 346-677938

8 kommenttia

Hei ojalatoni,

kiitos viestistäsi. Meillä on käytössä jälkikäteislaskutus, joten laskut tulevan jonkin aikaa jälkijunassa. Liittymäsi on toimitettu 14.2.2013 mutta laskua emme ole vielä sinulle lähettäneet. Lasku lähetetään sinulle sitten sähköpostilla ja se löytyy myös omiensivujen laskuarkistosta.
Jos liittymäsi ei nyt toimi, kyse on jostain muusta kuin laskuista. Kerroit, että selaimeesi tulee ilmoitus maksamattomasta laskusta?
Jos yhteysongelmat edelleen jatkuvat, kannattaa resetoida modeemi. Ja jos sekään ei auta, voit jättää vikailmoituksen netissä palvelupyynnöllä tai soittamalla vikapalveluumme 0206 -90101.
Modeemi käynnistetty uudestaan useaan kertaan, koitettu resetoida ja kaikki maholliset konstit koitettu. Mutta tänään ei tule tota laskua ei ole maksettu ilmoitusta

"Tervetuloa
Tervetuloa Sonera Laajakaista rekisteröitymissivulle. Ole hyvä ja paina Jatka-näppäintä aloittaaksesi."

"Hetkinen, liittymätietoja tunnistetaan..."

"Liittymäsi on avattu
Liittymäsi on avattu ja on valmis käyttöön."

Hetken jo riemuitsin jokohan toimisi mutta ainoastaan soneran omille sivuille pääsen ja jos johonki muuhun sivulle koitan mennä niin pääsen vain rekisteröitymissivulle josta pääsen tohon aikasempaan loputtomaan linkoon.

Pleikan asetuksistakin kattoo niin ilmoittaa
Hanki IP-osoite: Onnistui
Internet-yhteys: Epäonnistui

Modeemissa "INTERNET" kohdassa palaa keltainen valo (joka välillä välähtää ihanku jotain liikennettä olisi) ja taas "DSL" kiinteä oranssi valo

Ja itse modeemi on P-870HN-51b

Laitoin ton laajakaista palvelupyynnön eteenpäin ja lisätieto osioon vielä linkin tähän ketjuun josta voisi kattoa ehkä paremmat yksityiskohdat

Kiitos ja kumarrus 🙂
Hei Ojalatoni,

Onko sinulla tiedossa asiakasnumeroa tai liittymänumeroa? Jos sinulla olisi jompikumpi, niin lisäisitkö sen tietoihisi, niin voin tarkistaa tilannetta.

Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Jos lisäät asiakasnumeron paikalle liittymänumeron niin lisää se ilman "-" merkkiä. Eli muodossa 346123456.
Lisätty 🙂
Hei Ojalatoni,

Ohjauksissa näytti olevan häikkää. Pitäisi olla nyt kunnossa. Kokeiletko ja varmista lähtikö toimimaan.
Juu nyt toimii. Kiitoksia kovasti 🙂
Hei hetki sit sain tekstaria vikapalvelusta ja pyydetään pitämään modeemia päällä... Ongelma on jo oikeesti korjattu! 😃

Keksinyt mihin muuallekkaan ilmottaa mut pistinpähän tähän samaan ketjuun
Hei ojalatoni,

Hieno juttu, että saatiin ongelma ratkaistua jo aikaisemmin. Ei näköjään ollut tieto kulkenut viankorjaukseen saakka mutta nyt ollaan kaikki taas ajantasalla.

Vastaa