tg789vn wlan pätkii??

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Siitä asti kuin sain käyttööni soneralta Thomson tg789vn boxin, on wlan pätkinyt. Aika monella tainnut olla sama ongelma. Toimii jonkin aikaa, jonka jälkeen ei saa yhteyttä nettiin. Ilmoittaa vaan, että rajoitetut oikeudet?? Olen yrittänyt kaikenlaista mm. resetointia, boxin wlan asetuksien muuttamista, mutta sama ongelma vaan jatkuu. Luulisi tässä vaiheessa ongelma olevan selvillä kun niin moni on samasta asiasta kirjotellu.

7 kommenttia

Hei jokkes77

Oletko ollut asiasta vielä vikapalveluun yhteydessä? Vilkaisin kuitenkin laitetietojasi ja mietin onko sinulla vielä käytössä vanhempi Tg784 modeemi? Jos olet palauttanut tämän, voidaan tuo tieto poistaa laitteistostasi. Voisin kokeilla täältä käsin päivittää TG789 modeemisi firmwaren tuoreimpaan versioon niin kokeillaan onko siitä apua WLANin ongelmiin.
Otin tämän tg 784 käyttööni kun ei tuo tg789vn halua pelittää kunnolla verkkokaapelinkaan kanssa. Nyt sit ovat nostaneet tänään 2.12.2013 ton nopeuden 100megaan ja yllätys nyt ei tuo 784 pelitä enään. Eli vaihdoin takas tohon 786 jolloin kotitv palas takas ja netti rupes toimiiin. Mut jos se rupee tökkiin taas, mitä en vielä tiedä niin pitäs varmaan toi boxi vaihtaa. Pystytkö nyt kokeileen sitä uutta päivitystä kun on oikea laite piuhoissa kiinni.
kyllä mä netin kautta oon ollut yhteydessä johonkin vikapalveluun, mutta en tiedä lähtikö siitä tieto eteen päin. Mulla näyttäs olevan tuo Firmware- versio 8.C.H.2 tällä hetkellä. Löytyykö siitä päivitystä jonka voisit sieltä päin laittaa?
Hei jokkes77

Voisitko resetoida tuon uudemman TG789vn laitteen niin kokeillaan tehdä päivitys vielä kerran. Laitettasi ei nyt jostain syystä löydy verkosta ollenkaan. Tehdas asetukset saat palautettua painamalla laitteen oikealta kyljeltä löytyvää reset-nappia 30 sekunnin ajan.
Nyt on laite resetoitu, joko löytyy?
Hei Jokkes77,

Kokeilemme laittaa päivitystä uudelleen.
Hei Jokkes77,

Päivitys ei onnistunut tälläkään kertaa. Olethan vikapalveluumme yhteydessä niin selvitellään asiaa.

Vastaa