Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
sekoku2203_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

thomson tg789vn rikki?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Eli siis onko toi modeemi rikki vai mikä tässä nyt mättää? 1läppäri 1pöytäkone 1ps3 kaikki kiinni piuhalla tossa modeemissa. Elikkä aamulla kun esim läppärin käynnistää, niin joutuu resetoimaan ton thomsonin ennen kun nettiin pääsee. Läppäri kyllä näyttää että olisi nettiyhteys päällä,mutta ei yhdistä minnekkään ilman resetointia. Sama homma ps3:sen kanssa joutuu rumppaamaan ps3:sta internet yhteyden testausta joskus useammankin kerran ennen kuin löytää verkon. Pöytäkoneessa en ole vielä huomannut mitään vikaa yhteydessä, mutta se onkin yötäpäivää päällä. Ja wlan ongelma kanssa esim:tabletissa tai puhelimessa näkyy kyllä wlan palkit ja lukee että yhdistetty mutta ei silti yhdistä minnekkään. Tähänkin auttaa ton thomsonin resetointi, mut ei joka kerta jaksas tota modemia resetoida ja tuskin se on tarkotuskaan!
5 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Sekoku2203,

Kuulostaa kieltämättä siltä että Thomsoniin olisi tullut jokin häikkä. Laitetta ei kuitenkaan pitäisi joutua resetoimaan noin usein.

Suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä niin selvitetään asiaa.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
sekoku2203_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
No niin nyt olisi vika ilmoitus tehty. Mutta ei kait tuohon tuota asentaja käyntiä tarvitse,kun vaikuttaa että tossa thomsonissa se vika on?
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Sekoku2203,

Laitoit ilmeisesti tuolla lomakkeella ilmoituksen? Laitoithan lisätieto kenttään että kyseessä on viallinen Thomson?

Asentajan käyntiä ei tosiaan tarvita kun vika on Thomsonissa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
sekoku2203_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Joo laitoin lomakkeella sen ilmoituksen. Lisätietoihin laitoin ton saman tekstin ku alotus viestiin. Rittääkö se?
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Sekoku2203,

Se riittää hyvin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut