thomson tg789vn

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moi!

Mulla on toi onneton Thomson tg789vn ja välillä kun pelaan ps3:lla onlinissa yhteys katkeaa!
Aiemmin laitoin portti ohjauksia, mutta ei niistä mitään apua ollut.
Ja sit kun oli tullut joku päivitys, niin kaikki aiemmat kotiverkon laitteet ja niiden nimet oli kadonnu.
Ihan ääs marketista!!!
Vaihtakaa nyt toi kenkälaatikko parempaan!!!!
Ja vanhoille asiakkaille lähetettävä uusi modeemi, ilman että sitä joutuu itse kysellä!!!!
V***u maksan kuukaudessa kumminkin kanavapaketin kanssa yli 60 € niin on se v***u kun ei hommat pelaa!!!!
Nasse setä on hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin
Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaainen!

7 kommenttia

Moro GreenMeanYoda!

Toimiiko se yhteys muuten pätkimättä? Tuossahan voitaisiin kokeilla jos päivitettäisiin se thomson ja laitettaisiin 4. portti siltaavaksi ja kytkisit sen ps3:n siihen porttiin?
Kyllä netti muuten toimii pc:llä...mut ps3:sen kanssa aina välillä ongelmia.
Moi GreenMeanYoda!,

Voidaan laittaa tuo Thomsonin 4. portti kyllä siltaavaan tilaan, mikäli näin vain haluat? Tämän jälkeen verkkopelaaminen pleikkarin kanssa todennäköisesti luonaa paremmin.
Moi!

Kyllä kiitos!
Moi!

Mitenkäs jos 4.portti laitetaan siltaavaksi, niin pitääkö mun muuttaa modeemiin PS 3:selle porttiohjauksia, (esim. PSNetwork, SonyComputerEntertaiment) vai antaa olla ihan ilman niitä?
Moi GreenMeanYoda,

Jos playstation 3 on liitettynä nyt sillattuun 4-portiin kiinni, ei modeemiin tarvitse erikseen määritellä mitään porttiohjauksia.
Ok, kiitos

Vastaa