thunderbid ja ilmainen sähköposti ei toimi

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Minulla on vanha ilmainen sähköposti xxxxx@netti.fi (saunalahti)
nyt olen tässä turannut uuden Thunderbirdin kanssa jo 5 tuntia
enkä ole löytänyt sopivia asetuksia jotta sen saisi toimimaan.
Osaisiko joku kertoa mitkä asetukset sinne pitäisi laittaa.?

IMAP:pit ja portit ja lähtevät ja tulevat?

herjaa: väärä salasana tai käyttäjätunnus
tai
Thunderbird ei onnistunut löytämään sähköpostitilisi asetuksia.

Salasana on varmasti oikea vai onko niin että
siellä on jotkut estot ettei Soneran kautta sinne suoraan pääse.
Netin kautta kyllä vanha sähköposti toimii.


Miten Thunderbirdin saa nollattu? Kun eivät suostu
Thunderbirdin tukifoorumillakaan sitä kertomaan.

2 kommenttia

Hei dorf,

Onko sinulla käytössäsi juuri tuo ilmainen 10Mt sähköpostilaatikko @netti.fi palvelusta? Tämä ilmainen palvelu ei tue kolmannen osapuolen sähköpostiohjelmia. Olen itsekkin yrittänyt saada samaa s.postia toimimaan kännykässäni mutta se ei onnistu.

http://asiakastuki.saunalahti.fi/ohje/289/
Maksuton webmail-sähköposti: Esimerkiksi @netti.fi päätteinen erikseen rekisteröity ilmainen sähköposti. Luettavissa vain Webmailissa. Uusia @netti.fi -sähköposteja ei ole enää saatavilla.
no joo just sama 10Mt sähköposti.Tulipa tehtyä turhaa työtä....

Tein uuden sähköpostin yandex:iin mutta ei näytä Thunderbird toimivan sielläkään
http://help.yandex.com/mail/

ohjeet on venäjäksi tai englanniksi en ole vielä löytänyt kohtaa missä sanotaan ettei
toimisi, mutta tämä uusi Thunderbird on kyllä susi, ikävä tulee vanhempia versioita.

Vastaa