tilauksen mukana tulleet viasat ja discovery kanavat

  • 11 December 2014
  • 9 kommenttia
  • 0 katselukertaa

En löydä kyseisiä kanavia sitten millään, vaikka olen mennyt miten sattuu etsimässä boksista sekä apua etsinyt tuolta "usein kysyttyä"
Meillä nyt ollut 22.2. lähtien toiminnassa ja ei näy Viasat eikä discovery, ois kiva saada ne näkyviin,kerta ne kuuluu tuohon aloitukseen.
Missä minä ne sitten saan myös irtisanottua?

9 kommenttia

Hei hamaj-82!

Katsoin jättämälläsi asiakasnumerolla tilannetta ja nyt on niin, ettei Viihdepaketissasi ole yhtään kanavapakettia lisättynä. Pahoittelen tilannetta kovasti!
Jotta saadaan sinulle lisättyä maistiaiskanavia, otathan yhteyttä Myyntipalvelumme maksuttomaan numeroon 0800 133133 (ark. 8-20, la 9-16.30). Homma saadaan toki kuntoon!
Kiitos nopeasta asiakaspalvelusta, kanavat olivat soitosta jo pian näkyvissä 🙂
pian tulee 2kk täyteen ilmaista katseluaikaa, en ole saanut luvattua tekstiviestiä, joka muistuttaisi ja kertoisi, missä voin päättää tämän ilmaisen katseluajan kyseiseen kanavapakettiin. Kesää vasten ei ole aikaa tv:tä katsella
Moi hamaj-82,
Täällä näkyisi että tänään klo 13:56 olisi lähtenyt sms-ilmoitus, onko se tullut perille asti?
juu näytti eilen tulevan viesti 14.36, soittelen teillepäin
Jonotin tunnin, jonotusajan ollessa 29minsaa, jono loppui kokoneen asiakastuki sivujen mukaan ja edelleenkään ei vastausta!
Minulla on parempaakin tekemistä kuin roikkua tunnin puhelimessa odottaen että saisin ihmisen puhelimen päähän!!!

Eikö se tätä kautta onnistu lopettaa se viasat paketti?
Kirjoittelin toiseen topikkiin tällaista:
Teknisesti tilausten tekeminen ja lopettaminen olisi mahdollista suoraan omilta sivuilta asiakkaan napin painalluksilla (esim. Maxivisionilla voi tilata netistä ja palvelut aukeavat heti, sekä niitä voi lopettaa netin kautta).. mutta tätä toki ei sonera halua tehdä. Ensin hämätään asiakaalle palvelu joka jatkuu ilman peruuttamista. Sitten tehdään palvelun lopettaminen vaikeammaksi kuin se voisi olla. Sen jälkeen puhelinpalvelu rampautetaan jotta asiakas mahdollisesti kyllästyisi jonottamaan (ja maksamaan siitä) ja jatkaisikin tilausta (tätä tapahtuu aivan varmasti!). Myyntipalvelun puhelinnumero vastaa nopeasti ja palvelu on mahtavaa (tosin monesti harhaanjohtavaa (omia kokemuksia paljon) joko tietämättömyyden takia tai suorastaan tahallisesti). Kyllä tämä on täysin suunnitelmallista soneran osalta.

Nuo jonotusajat joita näytetään soneran sivuilla (ja jotka päivittyvät) eivät kyllä vastaa todellisuutta ollenkaan. En ole näköjään ainoa joka tämän on huomannut.
Moi hamaj-82,
Jotain hämminkiä on nyt ollut kun et ole päässyt läpi lainkaan. Tehdään niin että laitan poikkeuksellisesti tätä kautta Discoveryn ja Viasat Film:n päättymään tuonne ilmaisjakson loppuun, eli kanavat sulkeutuvat 8.5. Onko näin ok?
Kyllä on ok, kiitos.

Vastaa