uloskirjautuminen ei onnistu

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 113 katselukertaa

Hei!

Missä asetuksissa on vika, kun klikkaa ok kysymykseen "Haluatko varmasti kirjautua ulos tilistä?" eikä mitään tapahdu, ikään kuin ok-painike olisi jäätynyt. Kun klikkaan "peruuta", se painike tottelee. En vaan pääse kirjautumaan ulos.

7 kommenttia

Hei! Olitko kirjautumassa ulos jostain meidän palvelustamme? Vai onko kyseessä yleinen ongelma, joka esiintyy aina uloskirjauduttaessa (mistä tahansa palvelusta)?
Hei, siis ongelma on Soneran webmailista uloskirjautuessa. Ikään kuin ok-näppäin jäätyy, eikä voi muuta kuin sulkea selaimen kirjautumatta ulos.
Moikka webbari,

vikapalvelumme mukaan vastaavaa yleistä vikaa Soneran webmailissa ei ainakaan vielä ole tiedossa. Oletko kokeillut, miten uloskirjautuminen onnistuu eri selaimilla tai jollakin toisella koneella?
Kotikoneessa, jossa on Windows Seiska, Mozilla Firefoxilla avattuna se webmail näköjään jumittuu uloskirjautuessa, mutta ei Internet Explorerilla avattuna. Muita selaimia en ole kokeillut. Joku asetus siellä pitäisi varmaan muuttaa, mutta en tiedä, mikä. Onko se tietoturvariski, kun ei uloskirjaudu vaan sulkee selaimen? Tätä konetta ei käytä muut kuin minä itse. Olen tottunut tyhjentämään selaushistorian koneilla.
webbari, laitoin eteenpäin tiedon webmailin uloskirjautumisongelmasta käytettäessä Firefoxia, kiitos palautteesta. Jos et ole tallentanut tunnusta ja salasanaasi muistiin selaimeen ja vielä tyhjennät selaushistoriaa säännöllisesti, en usko että tietoturvariskistä tarvitsee murehtia. Uloskirjautuminen webmailista tapahtunee myös automaattisesti lyhyen ajan kuluessa, kun webmailia ei käytä.
miksi en pääse soneran sivulle sisään laitan tunnukset mutta se ei kirjaudu sisään vaan poistaa ne siitä laatikoista ja näkyy vaan tyhjää jos kokeilen uudestaa laittaa tunnukset tekee samaa?
Hei terhi84

Omien sivujen kirjautumisessa oli hetkellinen häiriö. Asian pitäisi olla nyt kunnossa.

Vastaa