vip 1853 kovalevy

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 1 katselukerta

Ajattelin hankkia kovalevyn kyseiseen boksiin. Soitin myyntipalveluun ja sieltä kerrottiin että kovalevyn hinta 120 e + 30 e toimitusmaksu. Mutta jos otan uuden boksin ja siihen kovalevyn se on 99 e + 30 e toimitusmaksu. Mikä järki tässä on kun saa boksin ja kovalevyn halvemmalla kun tarvitsen vain pelkän kovalevyn?

Porkkanana tässä boksi+kovalevy yhdistelmässä oli että täytyy tehdä uusi 24 kk määräaikainen sopimus. Jos ostaa pelkän kovon ei tarvitse ja levyn saa omaksi, yhdistelmässä en tiedä saako omaksi.

Myös asiakaspalvelija oli asiasta täysin kujalla, ei tiennyt mikä on tilalle lähetettävän boksin malli yms. Ja höpisi vaan jotain että tämä on nyt tarjouksessa eikä tiennyt kovalevyn erillishankinnasta ennekuin kävi joltain kysymässä.

Sitten viimeisenä että jos teen uuden 24 kk sopimuksen kovalevyllisen boksin hankinnan yhteydessä vaadin että saan täysintoimivan palvelureitittimen vanhan osittaintoimivan tilalle samalla.

Ja mistä tämä 30 e toimitusmaksu kertyy kun tuotetta ei toimiteta edes kotiovelle asti?

Jos itse hankin muualta 2,5" sataväylään käyvän kiintolevyn saadaanko se toimimaan boksissa?

5 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Olen itse tuhlannut 6h siihen että yritin saada toimimaan tossa typerässä boksissa omat kovot. Enkä onnistunut. Voit toki kokeilla ihan vapaasti.

30e toimitusmaksu on aina Soneralla...
Oletan soneran henkilökunnalta jotain vastausta.
Moi ZerDzo!

Kiintolevy on tosiaan 90€. Sinulla on jo viihdepalvelu ennestään, joten 30€ toimitusmaksua ei tässä tapauksessa tule, se peritään vain uusilta asiakkailta. 24kk sopimus tulee tehdä viihdepakettiin tarjouksen saamiseksi ja sinultahan sellainen jo löytyy. Omaa kiintolevyä ei boksin kanssa saa toimimaan.
Eli toisin sanoen mun tarvii siis maksaa 90 e ja lähetätte kovalevyn tännepäin ja ei tartte tehdä jatkosopimusta sillä päivämäärällä eli nykyinen riittää?

Jos sen noin saa niin saa mun puolesta laittaa tulemaan ja jos kauppa pitää puhelimitse vahvistaa niin laittakaa soittamaan joku joka tästä asiasta tietää.
ZerDzo kirjoitti:
Eli toisin sanoen mun tarvii siis maksaa 90 e ja lähetätte kovalevyn tännepäin ja ei tartte tehdä jatkosopimusta sillä päivämäärällä eli nykyinen riittää?

Jos sen noin saa niin saa mun puolesta laittaa tulemaan ja jos kauppa pitää puhelimitse vahvistaa niin laittakaa soittamaan joku joka tästä asiasta tietää.


Tervehdys ZerDzo!

Laitoin nyt sinulle tuon tallentavan boksin tulemaan. Toimitusaika olisi muutama työpäivä, eli ehtii hyvin tämän viikon aikana.

Mukavaa alkanutta viikkoa sinulle!

Vastaa