virheenkorjaus pois


Pitäisi saada virheenkorjaus/interleave portti kiinni. Joidenkin FPS pelien pingi kärsii tästä. kiitos

15 kommenttia

Pistän nyt tähän, ettei erikseen tarvi tehdä topiccia.
Samaa toimenpidettä toivoisin; alkanut viive pistämään silmään pelatessa.
Kiitos.
Hei Jorbatron,

Virheenkorjaus otettu pois. Huomaathan että tämä saattaa vaikuttaa Viihdepalvelun toimivuuteen.
onko nyt mahdollista saada myös minulta pois virheenkorjaus? ei ainakaan vielä ole otettu pois.
Hei maksyy,

Virheenkorjaus otettu nyt pois.
voisitteko tarkistaa nettini tilanteen ja pienentää virheenkorjausta tai jopa poistaa sen kokonaan.
Hei nakki62,

Sinulla on käytössä kaapelinetti, joten siinä en tuota virheenkorjausta pääse katselemaan.

Mikäli yhteyessä esiintyy ongelmaa, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä.
Voisiko minunkin liittymästä ottaa virheenkorjauksen pois päältä että saisi pingiä pienemmäksi. Käytössä ei ole viihdepakettia eikä tarkoitus hankkia.
Hei huba81

Virheenkorjaus on otettu nyt pois. Jos liittymän toiminnassa ilmenee jotain ongelmia niin ilmoita siitä meille!
voiko minulta ottaa pois myös? ps4 konsoli käytössä, pelaaminen välillä hankalaa. laitoin toiseenkin topickiin pyynnön mutta sielä ei näytä kukaan käyvän.
Mikäli et ole huomannut, niin täällä vastataan aikaisemmin kysyneille ensin, jos kirjoitat viestiin uudelleen, se siirtyy taas jonon hännille, parasta on vain odottaa vuoroasi kärsivällisesti.
Mitä olen seuraillut tänää foorumin viestejä niin ei taida ihan noin mennä.
Itse olen kyllä huomannut tänään asian olevan juuri näin, kuten kerroin.
Hei,

Viesteihin vastaillaan saapumisjärjestyksessä mutta jos ketjuun tulee toinenkin kirjoitus --> nousee viesti taas pinon päälle. Pyrimme vastaamaan viesteihin kuitenkin ripeästi ja jos jostain syystä viesti näyttää meiltä jääneen huomiotta, kannattaa viestiä ponnauttaa ylöspäin.

Elmo92, vastailin sinulle juuri tuohon aiemmin kirjoittamaasi viestiin hetki sitten 🙂
Laitetaan samaan ketjuun. Haluaisin myös kokeilla tuota virheenkorjauksen poistoa. Pelatessa hieman pingi turhan korkea. Laitetaan sit takaisin, jos ongelmia tulee ilmenee.
Hei tapani87,

Tein tuon muutoksen liittymääsi. Kannattaa tarvittaessa käynnistää modeemi uudestaan ja ilmoittele mikäli ongelmia ilmenee netin tai viihdepalvelun kanssa.

Vastaa