Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Idaliina_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

w-lan yhteys

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ostin Soneralta laajakaistaliittymän ja siihen mukaan tuli Telewell-modeemi. Yhteys on pätkinyt ensimmäisestä viikosta saakka. Vika on modeemissa, modeemia on testattu toisaalla ja pätkimistä tapahtui mös siellä, sekä täällä kotonani on testattu kahdella eri tietokoneella ko. modeema,vika pysyy,mutta kun vaihtoi lainassa olleen modeemin,hteys ei pätkinyt lainkaan.
Olen kadottanut Telewellin mukana tulleen (jos tuli?) takuulapun. Kuinka siis toimin,kun haluan modeemin takuuseen,sill tämä yhteyden pätkiminen on sietämätöntä. Yhteys pätkii poikki monta kertaa tunnissa ja katkos kestää useita minuutteja,kunnes hdistyy jälleen.
1 vastaus
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Idaliina,

Jos modeemi on meiltä tullut ja takuuta on vielä jäljellä, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä. Erillisiä takuulappusia et tässä tapauksessa tarvitse.

Vikapalvelun tavoitat numerosta 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut