w-lan yhteys

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Ostin Soneralta laajakaistaliittymän ja siihen mukaan tuli Telewell-modeemi. Yhteys on pätkinyt ensimmäisestä viikosta saakka. Vika on modeemissa, modeemia on testattu toisaalla ja pätkimistä tapahtui mös siellä, sekä täällä kotonani on testattu kahdella eri tietokoneella ko. modeema,vika pysyy,mutta kun vaihtoi lainassa olleen modeemin,hteys ei pätkinyt lainkaan.
Olen kadottanut Telewellin mukana tulleen (jos tuli?) takuulapun. Kuinka siis toimin,kun haluan modeemin takuuseen,sill tämä yhteyden pätkiminen on sietämätöntä. Yhteys pätkii poikki monta kertaa tunnissa ja katkos kestää useita minuutteja,kunnes hdistyy jälleen.

1 kommentti

Hei Idaliina,

Jos modeemi on meiltä tullut ja takuuta on vielä jäljellä, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä. Erillisiä takuulappusia et tässä tapauksessa tarvitse.

Vikapalvelun tavoitat numerosta 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Vastaa