Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
taatila_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

yhteysvirhe lähetettäessä samsung galaxy

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Käytän Samsung galaxyä ja Soneran ADSL liittymää. Sähköpostien vastaanotto toimii hyvin, mutta lähetys ei onnistu. Asetukset on otettu Soneran ohjeista (smtp: mail.inet.fi, kokeiltu kaikkia ohjeissa mainittuja suojaus ja porttiybdistelmiä). Aina sähköpostia lähdettäessä tulee ilmoitus "yhteysvirhe". Ideoita, miten tilanteen voisi korjata?
2 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Taatila,

Kokeilitko myös seuraavilla asetuksilla.
Lähtevän postin palvelin: mail.inet.fi, Portti 25. Ei SSL-salausta, ei SMTP kirjautumista.

Yllä mainituilla asetuksilla postin pitäisi lähteä aina kun viestejä lähetetään Soneran verkossa.

Oletko kokeillut poistaa tiliä ja laittaa sitä uudelleen? Pääsekö puhelimella nettiin normaalisti ADSL yhteyden kautta?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
taatila_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitoksia vastauksesta. Olen noilla asetuksille kokeillut ja asentanut tilin uudestaan, ei vaikutusta. Nettiin pääsen sujuvasti ja saapuvat postit tulevat koneelle ongelmitta.
Tämän osion uusimmat keskustelut