yksinkertainen avunpyyntö ysinkertaiselle ihmiselle

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Pieni tarina menee näin:
ostin 6.9 Lappeenrannan DNA:sta Lumia 630-puhelimen. Numerotietojen siirto ei onnistunut siellä, joten minut passitettiin vanhan Samsungin ja Lumiani kanssa Soneran liikkeeseen. Siellä virkailija aivan oikein kaivoi vanhaa luuriani varten sovitepalan, johon uusi pienempi sim-korttini sitten laitettiin. Hän teki siirron ja sanoi: ei maksa mitään, kuuluu toimen kuvaan. No, en osannut viedä toimenpidettä itse loppuun, joten ne tiedot jäivät puhelimen syövereihin. Kotimatkalla mökiltä sitten poikettiin Kouvolan Veturiin Soneran liikkeeseen apua pyytämään ja kysymään, että onko tuo siirto edellispäivänä onnistunut ollenkaan. Esitettyäni asiani yksinkertaisuudessaan naisvirkailija ensi töikseen ilmoittaa, että heidän ei kuulu moisia apuja antaa ollenkaan, Sitten hän huomasi. että kyse oli ainoastaan tietojen "kutsusta esiin", hän teki eleen, joka kesti sekunnin murto-osan. Omistan muuten Tele-Finlandin liittymän vuodesta 2007. Kysyisin vain, että kuka sitten neuvoo ihmisiä tällaisssa pikku jutuissa elleivät palkkaa saavat virkailijat. Kaikki eivät ole näitä puhelimia hypnoottisesti lääppiviä teineja, joiden elämä pyörii twiiiiiiittien, fasebookin ym keinotekoisen paskan ympärillä. Onko kokemuksia vastaavasta?
Rice

1 kommentti

Hei kullervo58!

Kiitos palautteesta. Onneksi näitä tapauksia ei tule usein vastaan. Sonera Kaupassa saattaa olla hieman eri mahdollisuudet ja toimintavat asioiden hoitamiseen kuin normi kauppojen yhteydessä olevilla pisteillä. Yleensä näissä pienemmissä pisteissä ei ole laiteapua saatavilla. Toki pisteellä oleva henkilö olisi voinut esittää asian toisellakin tavalla. Hyvä kuitenkin että asia hoitui lopulta. Laitan viestisi edelleen asiakaspalautteena eteenpäin. Toivotaan että jatkossa asiat sujuisivat kohdallasi paremmin jos jotain sattuu.

Vastaa