Uutinen

4G-puhe sekä wifi-puhelut ovat nyt täällä

4G-puhe sekä wifi-puhelut ovat nyt täällä
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
  • Yhteisömanageri
  • 10307 kommenttia

Telia 4G-puhe on palvelu, jonka takaa löytyy termi VoLTE eli Voice over LTE. VoLTE on matkapuhelinverkon sekä matkapuhelimien ominaisuus, jonka avulla voit soittaa puheluita 4G-verkon kautta. Tähän asti puhelut ovat kulkeneet verkossamme vain 2G- tai 3G-verkon kautta, jatkossa siis myös 4G-verkkoa käyttäen.

 

VoLTE:n hyödyt pähkinänkuoressa:

  • Puhelut yhdistyvät nopeammin, joten sinun ei tarvitse odottaa niin kauaa, että puhelu alkaa.
  • Jos haluat niin voit käyttää nettiä samaan aikaan kun puhut puhelua. Voit siis puhua puhelua kaiuttimen tai kuulokkeiden kautta ja samaan aikaan selata nettiä tai käyttää somepalveluita. Tai vaihtoehtoisesti, jos olet jakanut puhelimesi netin esimerkiksi tabletille hotspottia käyttäen niin jatkossa netti ei katkea tabletissa puhelun ajaksi.
  • VoLTE mahdollistaa myös Telia Wifi-puheluiden soittamisen.

 

Mikä on Telia Wifi-puhelu

 

Tämän palvelun taustalla on termi VoWiFi joka tarkoittaa, että puhelu kulkee perinteisen matkapuhelinverkon sijasta wifi-verkossa (Voice over WiFi). VoWiFi tuo helpotusta erityisesti tilanteisiin, joissa kännykän sisäkuuluvuus on huono. Jos kotonasi tai toimistollasi on huono kuuluvuus, mutta sieltä kuitenkin löytyy wifi-verkko, niin voit soittaa ja vastaanottaa puheluita sen kautta. VoWiFi:n avulla voit soittaa puheluita wifi-verkon kautta, kotimaan hinnalla myös ulkomailla ollessasi.

Jotta voit soittaa Telia Wifi-puheluita sinulla pitää olla myös Telia 4G-puhe käytössäsi.

 

Näin saat 4G-puheen ja wifi-puhelut käyttöösi

 

Telia 4G-puhe kytkeytyy päälle automaattisesti, kun laitteesi, liittymäsi ja siihen mahdolliset tilatut muut lisäpalvelut sen mahdollistavat. Kun 4G-puhe on päällä, saat käyttöösi myös wifi-puhelut Minun Teliassa tai Minun Telia -sovelluksessa.

Jotta saat 4G- ja wifi-puhelut käyttöösi, sinun tulee laittaa ne päälle myös puhelimesi asetuksista.

Katso ohjeet palveluiden aktivointiin liittymäsi sekä laitteiden osalta sivuiltamme.

Lähes kaikki uudet puhelimet (6/2020 jälkeen julkaistut) tukevat 4G-puhetta ja WiFi-puheluita.

 

---

Lue myös nämä:


292 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@sevk_@  kirjoitti:

Etusivulla olevien puhelimien tilanne on siis todellakin vuodelta 17.3.2030? 


 


Onko mahdollisesti Xiaomit tulossa tuottujen listalle? DNA:lla näytti jonkin asteinen VoLTE-tuki löytyvän, VoWiFi ei ole toiminut millään operaattorilla. 


 


 




Sinne on todennäköisesti tullut näppäilyvirhe, mutta nyt se on korjattu. Mitä tulee Xiaomiin niin laitan tästä kyselyä eteenpäin ja palaillaan heti kun tiedetään tarkemmin. 


@MinnaLN@  kirjoitti:

Onpa harmillista. Oletko ollut tuosta 4G-verkon toimimattomuudesta vielä yhteydessä meidän asiakaspalveluumme? Voit halutessasi jättää vaikka häiriöilmoituksen meille, niin tutkitaan onko jotain tehtävissä.


Olen ollut tästä yhteydessä joskus, kun tuli muutettua tähän asuntoon, mutta silloin asialle ei tapahtunut mitään. Silloin tilanne oli se, että puhelin ei löytänyt verkkoa ollenkaan sisätiloissa, joten oli pakko vaihtaa operaattoria. Elisalla puolestaan 4G toimi moitteetta läpi asunnon yhtä huonetta lukuunottamatta, silti puhelut kuului sielläkin.

 

Itselle 4G:llä kotona ei ole merkitystä, enemmänkin kiinnostaa puheluiden puhuminen, koska kaikki laitteet voi käyttää valokuidun päässä olevaa wifi-purkkia, joten nettiyhteydet ei ole oikea ongelma.

Oletko testannut meidän liittymää sisätiloissa vielä? Sillä saisi tarkemman tiedon onko tilanne parantunut. Varsinkin jos tuosta viimeisestä testistä on jo pitempi aika. Verkkoja kehitetään jatkuvasti joten parannusta on voinut tulla. Sisätila on toki haasteellinen paikka koska kuuluvuuteen vaikuttavat monet erilaiset asiat. WoLTE on yksi ratkaisu jolloin puhe kulkee langattoman verkon kautta, kunhan puhelin on kiinni siinä.


@MikaelMu@  kirjoitti:

Oletko testannut meidän liittymää sisätiloissa vielä? Sillä saisi tarkemman tiedon onko tilanne parantunut. Varsinkin jos tuosta viimeisestä testistä on jo pitempi aika. Verkkoja kehitetään jatkuvasti joten parannusta on voinut tulla. Sisätila on toki haasteellinen paikka koska kuuluvuuteen vaikuttavat monet erilaiset asiat. WoLTE on yksi ratkaisu jolloin puhe kulkee langattoman verkon kautta, kunhan puhelin on kiinni siinä.


Olen testannut. Tilanne on siis se, että useissa kohdissa puhelut pätkii ja särisee. 4G toimii ehkä parissa kohdassa asuntoa, joten VoLTE ei siinä mielessä olisi ratkaisu, vaan VoWIFI, mutta kumpikaan ei toimi omilla laitteilla. Yksi laite Nokia 7.1 löytyy, jossa yksi liittymä kiinni, niin siinä toimii  VoWIFI ja myös VoLTE hienosti. Muut laitteet missä Telian liittymät on kiinni ovat Pixel 4, Pixel 3a ja Pixel 2, joissa VoWIFI ei toimi, koska tämä vaatisi näiden keskustelujen perusteella myös Googlelta jotain inputtia.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Harmillinen tilanne tosiaan, kun vielä käyttötukea ei ole saatu Googlen puhelimien kanssa.


 


Vien viestiä eteenpäin, että vielä Googlen puhelimiin toivotaan tätä VoWi-Fi mahdollisuutta. Oletko ollut meidän asiakaspalveluumme yhteydessä, että onko alueelle jo suunnitteilla parannuksia verkossa tai onko osoitteestasi kirjattu jo kuuluvuuspalaute?


 


Kuuluvuuspalautteen voit jättää myös omilta sivuilta, liittymän hallinnasta: "Jätä vikailmoitus" ja valitse lomakkeelta Aihealueeksi: Matkapuhelin -> Jätä ilmoitus kuuluvuusongelmasta.


@HenriLie@  kirjoitti:

Harmillinen tilanne tosiaan, kun vielä käyttötukea ei ole saatu Googlen puhelimien kanssa.

 

Vien viestiä eteenpäin, että vielä Googlen puhelimiin toivotaan tätä VoWi-Fi mahdollisuutta. Oletko ollut meidän asiakaspalveluumme yhteydessä, että onko alueelle jo suunnitteilla parannuksia verkossa tai onko osoitteestasi kirjattu jo kuuluvuuspalaute?

 

Kuuluvuuspalautteen voit jättää myös omilta sivuilta, liittymän hallinnasta: "Jätä vikailmoitus" ja valitse lomakkeelta Aihealueeksi: Matkapuhelin -> Jätä ilmoitus kuuluvuusongelmasta.


Näyttäisi kuuluvuuskartan mukaan olevan ~200-500 metrin säteelle valmistumassa kolmeen eri paikkaan 3G, 4G ja 5G tukiasemia ennen syksyä. Ulos mennessä 4G toimii toki moitteetta tälläkin hetkellä, niinkuin pääkaupunkiseudulla yleensä toimiikin.

 

Voin toki tuotakin kautta palautetta laittaa, mutta etsiskelin lähinnä toisentyyppistä ratkaisua vielä ja tilanne toki saattaa parantua, kun uudet verkot valmistuu tässä lähiaikoina. :smileywink:

Verkon parannukset auttava kuuluvuuden kanssa. Sisätila voi olla haasteellinen paikka joten tuo VoWiFi on ainaki tällä hetkellä varmastikin se parhain ratkaisu. Verkon parannukset toki auttavat monestikin näissätilanteissa. Pahoittelut omasta erheestä. VoWiFiä tarkoitin tuossa omassa viestissänikin. 

Tuo VoWiFi ominaisuus vaatii laitteelta tuen. Toivottavasti myös Google toisi tämän omille laitteilleen. @HenriLie laittoikin tästä jo viestiä eteenpäin täältä meidän kautta.  

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Uusia puhelimia tuettujen puhelimien listalle, löytyvät myös aloituspostauksesta:


 


 



  • iPhone SE 2020

  • Huawei Pro 40 5G

  • Motorola G7

  • Motorola G7 Plus

  • Motorola G7 Power

  • Motorola G7 Play

  • Motorola Edge 5G

  • Motorola Edge+ 5G

  • Samsung A51 5G

  • Samsung Galaxy Z Flip

  • Sony Xperia 5

  • OnePlus 8 Pro 5G

  • OnePlus 8 5G

  • Doro 8035

  • Doro 8050

  • Doro 8080

  • Huawei P40 5G

  • Nokia 2.2

  • Nokia 5.3

Olisiko mahdollista saada Samsung Note 20 -mallit tuettujen listalle? Samsung Note 20 Ultra 5G tarkemmin ottaen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@vepve@  kirjoitti:

Olisiko mahdollista saada Samsung Note 20 -mallit tuettujen listalle? Samsung Note 20 Ultra 5G tarkemmin ottaen.


Uskon, että tuokin laite sitä tukee, mutta listaa ei ole vain päivitetty. Sieltä puuttuu ainakin Xiaomi Mi 10 Lite 5G ,  joka kyllä tukee VoLTE/VoWIFI:a.


@Purnipsi@  kirjoitti:

@vepve@  kirjoitti:

Olisiko mahdollista saada Samsung Note 20 -mallit tuettujen listalle? Samsung Note 20 Ultra 5G tarkemmin ottaen.


Uskon, että tuokin laite sitä tukee, mutta listaa ei ole vain päivitetty. Sieltä puuttuu ainakin Xiaomi Mi 10 Lite 5G ,  joka kyllä tukee VoLTE/VoWIFI:a.


Laite ei reagoi mitenkään Telian liittymällä jos WiFi-puhelut aktivoi valikosta. Joten epäilen tuota toimivuutta. Jos on jo tuettu niin sitten asetukset on määritelty siten, että WiFi-puheluita käytetään vain jos mitään muuta kenttää ei ole saatavilla.

 

Katsotaan mitä operaattorin edustaja vastaa.

 

 

Kunniamerkki +2

@vepve@  kirjoitti:

@Purnipsi@  kirjoitti:

@vepve@  kirjoitti:

Olisiko mahdollista saada Samsung Note 20 -mallit tuettujen listalle? Samsung Note 20 Ultra 5G tarkemmin ottaen.


Uskon, että tuokin laite sitä tukee, mutta listaa ei ole vain päivitetty. Sieltä puuttuu ainakin Xiaomi Mi 10 Lite 5G ,  joka kyllä tukee VoLTE/VoWIFI:a.


Laite ei reagoi mitenkään Telian liittymällä jos WiFi-puhelut aktivoi valikosta. Joten epäilen tuota toimivuutta. Jos on jo tuettu niin sitten asetukset on määritelty siten, että WiFi-puheluita käytetään vain jos mitään muuta kenttää ei ole saatavilla.

 

Katsotaan mitä operaattorin edustaja vastaa.

 

 


Ja olet kytkenyt palvelun päälle "Minun Telia"-palvelusta...?


@tomnie@  kirjoitti:

@vepve@  kirjoitti:

@Purnipsi@  kirjoitti:

@vepve@  kirjoitti:

Olisiko mahdollista saada Samsung Note 20 -mallit tuettujen listalle? Samsung Note 20 Ultra 5G tarkemmin ottaen.


Uskon, että tuokin laite sitä tukee, mutta listaa ei ole vain päivitetty. Sieltä puuttuu ainakin Xiaomi Mi 10 Lite 5G ,  joka kyllä tukee VoLTE/VoWIFI:a.


Laite ei reagoi mitenkään Telian liittymällä jos WiFi-puhelut aktivoi valikosta. Joten epäilen tuota toimivuutta. Jos on jo tuettu niin sitten asetukset on määritelty siten, että WiFi-puheluita käytetään vain jos mitään muuta kenttää ei ole saatavilla.

 

Katsotaan mitä operaattorin edustaja vastaa.

 

 


Ja olet kytkenyt palvelun päälle "Minun Telia"-palvelusta...?


Katsoin ohjeita palvelun kytkemiseen, mutta tuollaisia palveluita ei ole tilattavissa Omilla Sivuilla tai Minun Telia -sovelluksessa? Ei pitäisi olla mitään estäviä lisäpalveluita. Onkohan nuo ohjeet vielä ajan tasalla vai onko liittymässä nyt jotain häikkää...?


@vepve@  kirjoitti:


@tomnie@  kirjoitti:


@vepve@  kirjoitti:


@Purnipsi@  kirjoitti:


@vepve@  kirjoitti:

Olisiko mahdollista saada Samsung Note 20 -mallit tuettujen listalle? Samsung Note 20 Ultra 5G tarkemmin ottaen.




Uskon, että tuokin laite sitä tukee, mutta listaa ei ole vain päivitetty. Sieltä puuttuu ainakin Xiaomi Mi 10 Lite 5G ,  joka kyllä tukee VoLTE/VoWIFI:a.




Laite ei reagoi mitenkään Telian liittymällä jos WiFi-puhelut aktivoi valikosta. Joten epäilen tuota toimivuutta. Jos on jo tuettu niin sitten asetukset on määritelty siten, että WiFi-puheluita käytetään vain jos mitään muuta kenttää ei ole saatavilla.


 


Katsotaan mitä operaattorin edustaja vastaa.


 


 




Ja olet kytkenyt palvelun päälle "Minun Telia"-palvelusta...?




Katsoin ohjeita palvelun kytkemiseen, mutta tuollaisia palveluita ei ole tilattavissa Omilla Sivuilla tai Minun Telia -sovelluksessa? Ei pitäisi olla mitään estäviä lisäpalveluita. Onkohan nuo ohjeet vielä ajan tasalla vai onko liittymässä nyt jotain häikkää...?




Hei @vepve ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön! 


 


Kun kirjaudut Minun Teliaan, pitäisi liittymäsi lisäpalveluista löytyä kohta "Telia 4G-puhe", jonka saat aktivoitua. Koititko kirjautumista sivustolle joko matkapuhelinnumerollasi tai Telia- tai pankkitunnuksilla?


@vepve@  kirjoitti:

Olisiko mahdollista saada Samsung Note 20 -mallit tuettujen listalle? Samsung Note 20 Ultra 5G tarkemmin ottaen.




Laitoin tästä, sekä Xiaomi Mi 10 Lite 5G -laitteesta kyselyä eteenpäin. Palataan tähän ketjuun sitten vastauksen kanssa. 🙂>


@vepve@  kirjoitti:

@tomnie@  kirjoitti:

@vepve@  kirjoitti:

@Purnipsi@  kirjoitti:

@vepve@  kirjoitti:

Olisiko mahdollista saada Samsung Note 20 -mallit tuettujen listalle? Samsung Note 20 Ultra 5G tarkemmin ottaen.


Uskon, että tuokin laite sitä tukee, mutta listaa ei ole vain päivitetty. Sieltä puuttuu ainakin Xiaomi Mi 10 Lite 5G ,  joka kyllä tukee VoLTE/VoWIFI:a.


Laite ei reagoi mitenkään Telian liittymällä jos WiFi-puhelut aktivoi valikosta. Joten epäilen tuota toimivuutta. Jos on jo tuettu niin sitten asetukset on määritelty siten, että WiFi-puheluita käytetään vain jos mitään muuta kenttää ei ole saatavilla.

 

Katsotaan mitä operaattorin edustaja vastaa.

 

 


Ja olet kytkenyt palvelun päälle "Minun Telia"-palvelusta...?


Katsoin ohjeita palvelun kytkemiseen, mutta tuollaisia palveluita ei ole tilattavissa Omilla Sivuilla tai Minun Telia -sovelluksessa? Ei pitäisi olla mitään estäviä lisäpalveluita. Onkohan nuo ohjeet vielä ajan tasalla vai onko liittymässä nyt jotain häikkää...?


Jos joku muu ihmettelee vastaavaa niin liittymässä ilmeisesti jotain, koska lisäpalveluihin ei ilmestynyt noita vaihtoehtoja vaikka olisi millä tunnuksella kirjautunut Omille Sivuille. Asiakaspalvelu kytki palvelun (4G-puhe ja WiFi-puhelut) liittymälle.


@vepve@  kirjoitti:


Jos joku muu ihmettelee vastaavaa niin liittymässä ilmeisesti jotain, koska lisäpalveluihin ei ilmestynyt noita vaihtoehtoja vaikka olisi millä tunnuksella kirjautunut Omille Sivuille. Asiakaspalvelu kytki palvelun (4G-puhe ja WiFi-puhelut) liittymälle.

Moi @vepve ja tervetuloa Yhteisöön! 😁>


 


Asia onkin niin, että 4G-puhetta ei ole mahdollista kytkeä Minun Teliasta. Mikäli 4G-puhe ei ole kytkeytyneenä, ei Minun Telian lisäpalveluista löydy myöskään WiFi-puhelu vaihtoehtoa. Tässä olikin hieman väärää tietoa kommentoitu meidän puolesta, että hyvä kun nostit aiheen!

Olisiko mahdollista saada joltain faktalista siitä, missä Xiaomin uusissa puhelimissa nyt toimii Wifi puhelut (ei 4G puhe, vaan nimenomaan wifi)? 🙏> Yhden puhelimen olen jo joutunut palauttamaan kun kotona ei ole kuuluvuutta.


@MaaritJH@  kirjoitti:

Olisiko mahdollista saada joltain faktalista siitä, missä Xiaomin uusissa puhelimissa nyt toimii Wifi puhelut (ei 4G puhe, vaan nimenomaan wifi)? 🙏> Yhden puhelimen olen jo joutunut palauttamaan kun kotona ei ole kuuluvuutta.




Selvitän tätä. Palaan asiaan myöhemmin kun tiedän enemmän 😁>


@MaaritJH@  kirjoitti:

Olisiko mahdollista saada joltain faktalista siitä, missä Xiaomin uusissa puhelimissa nyt toimii Wifi puhelut (ei 4G puhe, vaan nimenomaan wifi)? 🙏> Yhden puhelimen olen jo joutunut palauttamaan kun kotona ei ole kuuluvuutta.




Xiaomille on tulossa wifipuhelujen tuki. Suurimpaan osaan uusimmista Xiaomin malleista se päivittynee arviolta joulukuun aikana. Onko sinulla jokin tietty malli mielessä, josta voisin selvittää mikä sen tilanne on wifipuhelujen osalta?


@ReOlivia@  kirjoitti:

@MaaritJH@  kirjoitti:

Olisiko mahdollista saada joltain faktalista siitä, missä Xiaomin uusissa puhelimissa nyt toimii Wifi puhelut (ei 4G puhe, vaan nimenomaan wifi)? 🙏> Yhden puhelimen olen jo joutunut palauttamaan kun kotona ei ole kuuluvuutta.


Xiaomille on tulossa wifipuhelujen tuki. Suurimpaan osaan uusimmista Xiaomin malleista se päivittynee arviolta joulukuun aikana. Onko sinulla jokin tietty malli mielessä, josta voisin selvittää mikä sen tilanne on wifipuhelujen osalta?


Ahaa, eli niihinkin, missä sitä ei ostettaessa ole, voi saada sen myöhemmin? Redmi note 9 minulla kävi jo, mutta kaikki about tai alle 300e mallit mahdollisia. Xiaomi Mi 10 Lite 5G ehkä olisi sellainen, jossa jo olisi?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16




Ahaa, eli niihinkin, missä sitä ei ostettaessa ole, voi saada sen myöhemmin? Redmi note 9 minulla kävi jo, mutta kaikki about tai alle 300e mallit mahdollisia. Xiaomi Mi 10 Lite 5G ehkä olisi sellainen, jossa jo olisi?




Selvitelläänpä asiaa ja palaillaan tähän, kun saadaan lisätietoa. Menee varmaan alkuviikolle. 

Kunniamerkki +2

@MaaritJH@  kirjoitti:

@ReOlivia@  kirjoitti:

@MaaritJH@  kirjoitti:

Olisiko mahdollista saada joltain faktalista siitä, missä Xiaomin uusissa puhelimissa nyt toimii Wifi puhelut (ei 4G puhe, vaan nimenomaan wifi)? 🙏> Yhden puhelimen olen jo joutunut palauttamaan kun kotona ei ole kuuluvuutta.


Xiaomille on tulossa wifipuhelujen tuki. Suurimpaan osaan uusimmista Xiaomin malleista se päivittynee arviolta joulukuun aikana. Onko sinulla jokin tietty malli mielessä, josta voisin selvittää mikä sen tilanne on wifipuhelujen osalta?


Ahaa, eli niihinkin, missä sitä ei ostettaessa ole, voi saada sen myöhemmin? Redmi note 9 minulla kävi jo, mutta kaikki about tai alle 300e mallit mahdollisia. Xiaomi Mi 10 Lite 5G ehkä olisi sellainen, jossa jo olisi?


Niin tämä tietenkin edellyttää, että kännyssä on tekninen ominaisuus wifipuheluun. Lopullinen käyttöönotto vaatii Teliaa virittelemään bittejä ja johtoja sellaiseen asentoon, että se alkaa toimimaan. 


@MaaritJH@  kirjoitti:


@ReOlivia@  kirjoitti:


@MaaritJH@  kirjoitti:

Olisiko mahdollista saada joltain faktalista siitä, missä Xiaomin uusissa puhelimissa nyt toimii Wifi puhelut (ei 4G puhe, vaan nimenomaan wifi)? 🙏> Yhden puhelimen olen jo joutunut palauttamaan kun kotona ei ole kuuluvuutta.




Xiaomille on tulossa wifipuhelujen tuki. Suurimpaan osaan uusimmista Xiaomin malleista se päivittynee arviolta joulukuun aikana. Onko sinulla jokin tietty malli mielessä, josta voisin selvittää mikä sen tilanne on wifipuhelujen osalta?




Ahaa, eli niihinkin, missä sitä ei ostettaessa ole, voi saada sen myöhemmin? Redmi note 9 minulla kävi jo, mutta kaikki about tai alle 300e mallit mahdollisia. Xiaomi Mi 10 Lite 5G ehkä olisi sellainen, jossa jo olisi?




Joo kyllä, niihinkin missä ei vielä sitä ole voi tuki tulla myöhemmin. Sain äsken tiedon että Xiaomi Mi 10 Lite 5G mallissa wifipuhelut toimivat 😁>


@ReOlivia@  kirjoitti:

@MaaritJH@  kirjoitti:

@ReOlivia@  kirjoitti:

@MaaritJH@  kirjoitti:

Olisiko mahdollista saada joltain faktalista siitä, missä Xiaomin uusissa puhelimissa nyt toimii Wifi puhelut (ei 4G puhe, vaan nimenomaan wifi)? 🙏> Yhden puhelimen olen jo joutunut palauttamaan kun kotona ei ole kuuluvuutta.


Xiaomille on tulossa wifipuhelujen tuki. Suurimpaan osaan uusimmista Xiaomin malleista se päivittynee arviolta joulukuun aikana. Onko sinulla jokin tietty malli mielessä, josta voisin selvittää mikä sen tilanne on wifipuhelujen osalta?


Ahaa, eli niihinkin, missä sitä ei ostettaessa ole, voi saada sen myöhemmin? Redmi note 9 minulla kävi jo, mutta kaikki about tai alle 300e mallit mahdollisia. Xiaomi Mi 10 Lite 5G ehkä olisi sellainen, jossa jo olisi?


Joo kyllä, niihinkin missä ei vielä sitä ole voi tuki tulla myöhemmin. Sain äsken tiedon että Xiaomi Mi 10 Lite 5G mallissa wifipuhelut toimivat 😁>


Selvä, kiitos. Ja tämä siis on toistaiseksi ainoa Xiaomin malli, mikä toimii nyt?

Vastaa