Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5377 custom-general.kudos
  • 4862 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Apple iPhone 11 & AirPods Pro: Saatavuudet ja toimitukset

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Apple uutuudet 2019 Telia.jpg

 

Tästä ketjusta löydät tietoa Applen tämän vuoden uutuuslaitteiden saatavuuksista ja toimituksista Telialla. Päivitämme tietoa tähän aloituspostaukseen sitä mukaa, kun uutta tietoa tulee. Lue ja seuraa ketjua, kysy halutessasi lisätietoa.

 

Tsekkaa myös nämä:

 

Apple iPhone 11 & iPhone 11 Pro & AirPods Pro

 

Alla olevasta taulukosta näet minkä päivän tilaukset ovat vanhimpia tilauksia, jotka odottavat vielä toimitusta. Toimitusjärjestykseen vaikuttaa se, milloin tilaus on mennyt kokonaisuudessaan järjestelmistämme läpi. Yleensä se tapahtuu aika lailla samantien, joskus se voi käydä erilaisissa tarkastuksissa jne. jolloin tilaus on jonossa vasta sitten siinä kohtaa, kun se on mennyt tilausprosessin läpi kokonaisuudessaan. Huomioithan myös, että saman päivän sisällä voi olla paljon tilauksia jolloin ne voivat olla toimituksessa eri aikaan. Toimitamme laitteet tilausjärjestyksessä, vanhimmasta alkaen sen mukaan, kun saamme Applelta laitteita varastoomme. Saamme uusia eriä toimitukseen viikottain.

 

Kuluttaja-asiakkaiden toimitusten tilanne 13.12. Alla listattuna ne mallit, joita ei saa vielä suoraan hyllystä.

 

Malli / vanhin toimittamaton tilaus

iPhone 11 64GB (PRODUCT)RED 11.12.

iPhone 11 128GB Black 12.12.

iPhone 11 128GB (PRODUCT)RED 12.12.

iPhone 11 256GB Black 12.12.

iPhone 11 256GB White 18.10.

iPhone 11 256GB Purple 12.12.

iPhone 11 Pro 512GB Gold 9.12.


Myyntiin tulevien laitteiden mallit ja hinnat

 

Apple iPhone 11 (Valkoinen / Musta / Vihreä / Keltainen / Violetti / Product Red)  

  • 64GB 829€
  • 128GB 879€
  • 256GB 999€

Apple iPhone 11 Pro (Tähtiharmaa / Hopea / Keskiyönvihreä / Kulta)

  • 64GB 1179€
  • 256GB 1349€
  • 512GB 1579€

Apple iPhone 11 Pro Max (Tähtiharmaa / Hopea / Keskiyönvihreä / Kulta)

  • 64GB 1279€
  • 256GB 1449€
  • 512GB 1679€

Tietoa toimituksista

 

  • Puhelimien ennakkomyynti käynnistyy pe 13.9. klo 15:00 Telian verkkokaupassa, myymälöissä sekä asiakaspalvelussa. Toimitukset käynnistyvät 20.9. jolloin myös ensimmäiset laitteet ovat perillä asiakkailla (postitoimipaikasta riippuen).
  • Lähetämme torstaina 19.9. tekstarin kaikille heille, jotka saavat laitteensa ensimmäisestä erästä. Jos et saa viestiä se tarkoittaa sitä, että toimitus tapahtuu seuraavista eristä.
  • Tuomme 20.9. myyntiin pienen erän laitteita myös seuraaviin Telian Kauppoihin: Vantaa/Jumbo (klo 0900 -->), Helsinki/Itäkeskus (klo 0900 -->), Raisio/Mylly (klo 1000 -->), Espoo/Sello (klo 0900 -->), Tampere/Ratina (klo 1000 -->), Jyväskylä/Seppälä (klo 0900 -->), Turku/Skanssi (klo 1000 -->), Espoo/Iso Omena (klo 1000 -->), Oulu/Limingantulli (klo 1000 -->).
  • 20.9. myymälöihin myyntiin saapuva erä sisältää seuraavat mallit:

     

    - Apple iPhone 11 64GB White / Black / RED

    - Apple iPhone 11 128GB White / Black / RED

    - Apple iPhone 11 Pro 64GB Gold
    - Apple iPhone 11 Pro 256GB Space Grey

    - Apple iPhone 11 Pro Max 256GB Gold

  • Kuten aikaisempinakin vuosina niin uusien puhelimien saatavuus on alkuvaiheessa totuttuun tapaan rajattua. Saamme Applelta viikottain pieniä eriä joista jaamme niitä myyntiin Telia Kauppaan, asiakaspalveluun sekä verkkokauppaan. Jos käy niin, että laitetta ei ole heti toimitukseen tai sitä ei ole kaupan hyllyssä, voit tehdä tilauksen verkkokaupassa tai asiakaspalvelu/Telia Kauppa tekee tilauksen puolestasi ja laitteen toimitus tapahtuu postitse sitten, kun laitetta on saatavilla.
  • Käytämme vain yhtä tilaus- ja toimitusjonoa tarkoittaen sitä, että riippumatta missä tilaus on tehty (Telia Kauppa, asiakaspalvelu, verkkokauppa), tai missä päin Suomea tahansa tilaus on tehty, se on aina yhdessä ja samassa jonossa muiden tilausten kanssa. Puramme tätä yhtä jonoa sitä mukaa, kun eri laitemalleja (muistikokoa ja väriä) saapuu meille varastoon. Telia Kaupoissa ei siis ole omia myymäläkohtaisia kiinnostuslistoja.
  • Tiedotamme saatavuuksista tässä keskustelussa sitä mukaa, kun toimitukset etenevät. Joten seuraa tätä keskustelua niin tiedät, missä mennään. Jos haluat kysyä lisätietoja heitä kysymys tähän ketjuun.

 

Apple Watch Series 5 GPS & GPS + Cellular -kellot

 

Myyntiin tulevien laitteiden mallit ja hinnat

 

12 eri väri- ja rannekevaihtoehtoa

  • Hinnat alkaen 459€

Tietoa toimituksista

 

  • Kellojen ennakkomyynti käynnistyy ensi yönä eli 11-12.9. välisenä yönä. Ihan kaikki mallit, varsinkin GPS-mallit eivät tule meille myyntiin. Series 5 -kellojen toimitukset käynnistyvät 20.9. alkaen. Series 5 Nike+ -kellojen toimitukset käynnistyvät 4.10. alkaen.
  • Lähetämme torstaina 19.9. tekstarin kaikille heille, jotka saavat kellon ensimmäisestä erästä. Jos et saa viestiä se tarkoittaa sitä, että toimitus tapahtuu seuraavista eristä.
  • Uusien laitteiden saatavuus on alkuvaiheessa totuttuun tapaan rajattua. Saamme Applelta viikottain pieniä eriä joista jaamme niitä myyntiin Telia Kauppaan, asiakaspalveluun sekä verkkokauppaan. Jos käy niin, että laitetta ei ole heti toimitukseen tai sitä ei ole kaupan hyllyssä, voit tehdä tilauksen verkkokaupassa tai asiakaspalvelu/Telia Kauppa tekee tilauksen puolestasi ja laitteen toimitus tapahtuu postitse sitten, kun niitä on saatavilla.
  • Käytämme vain yhtä tilaus- ja toimitusjonoa tarkoittaen sitä, että riippumatta missä tilaus on tehty (Telia Kauppa, asiakaspalvelu, verkkokauppa), tai missä päin Suomea tahansa tilaus on tehty, se on aina yhdessä ja samassa jonossa muiden tilausten kanssa. Puramme tätä yhtä jonoa sitä mukaa, kun eri malleja (väri- ja rannekevaihtoehtoja) saapuu meille varastoon. Telia Kaupoissa ei siis ole omia myymäläkohtaisia kiinnostuslistoja.
  • Tiedotamme saatavuuksista tässä keskustelussa sitä mukaa, kun toimitukset etenevät. Joten seuraa tätä keskustelua niin tiedät, missä mennään. Jos haluat kysyä lisätietoja heitä kysymys tähän ketjuun.

 

Uusi Apple iPad

 

Myyntiin tulevien laitteiden mallit ja hinnat

 

Apple iPad (Tähtiharmaa / Hopea / Kulta)

  • 32GB Wi-Fi + Cellular 539€
  • 128GB W-iFi + Cellular 639€

Tietoa toimituksista

 

  • iPadien ennakkomyynti käynnistyy 16.9. kello 0900. Toimitukset käynnistyvät 30.9. alkaen. 
  • Uusien laitteiden saatavuus on alkuvaiheessa totuttuun tapaan rajattua. Saamme Applelta viikottain pieniä eriä joista jaamme niitä myyntiin Telia Kauppaan, asiakaspalveluun sekä verkkokauppaan. Jos käy niin, että laitetta ei ole heti toimitukseen tai sitä ei ole kaupan hyllyssä, voit tehdä tilauksen verkkokaupassa tai asiakaspalvelu/Telia Kauppa tekee tilauksen puolestasi ja laitteen toimitus tapahtuu postitse sitten, kun niitä on saatavilla.
  • Käytämme vain yhtä tilaus- ja toimitusjonoa tarkoittaen sitä, että riippumatta missä tilaus on tehty (Telia Kauppa, asiakaspalvelu, verkkokauppa), tai missä päin Suomea tahansa tilaus on tehty, se on aina yhdessä ja samassa jonossa muiden tilausten kanssa. Puramme tätä yhtä jonoa sitä mukaa, kun eri malleja (väri- ja muistivaihtoehtoja) saapuu meille varastoon. Telia Kaupoissa ei siis ole omia myymäläkohtaisia kiinnostuslistoja.
  • Tiedotamme saatavuuksista tässä keskustelussa sitä mukaa, kun toimitukset etenevät. Joten seuraa tätä keskustelua niin tiedät, missä mennään. Jos haluat kysyä lisätietoja heitä kysymys tähän ketjuun.

 

--

 

Tutustu Applen uutuuksiin:

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

896 vastausta
antt0
Kommentaattori
  • 3 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mun täytyy sanoa, että olen hirvittävän pettynyt Telian hitauteen. 

 

Ensiksi kesti viikkoja saada tilaus läpi. Lopulta tein kohtalokkaan virheen, halusin vaihtaa puhelimen väriä. Peruutus on tehty, mutta uutta ei voi tilata, kun tilattu puhelin edelleen kummittelee jonossa. Kukaan ei tiedä, milloin se varaus poistuu telia tililtä. Eikä varsinkaan halua auttaa asian kanssa. Uutta tilausta ei saa sisään ennen kuin vanha varaus poistuu. 

minnakahelin
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi! Tilasin perjantaina 25.10. iPhone 11 pro max 256gb gold puhelimen ja toimitusaika-arvio on 3-4vkoa. Mitä luulet, voisikohan se saapua mahdollisesti paljon aikaisemmin? 🙂

Verkkutt
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka, oon odotellut nyt yritys puolella 4viikkoo mun puhelinta Iphone 11 pro 256gb kulta ja alkaa pikkuhiljaa toivo loppumaan tän puhelimen osalta ja ihan käsittämätöntä että ei saa omaa puhelintaan ajallaan kukaan? 🙂 Voitteko tehdä asian eteen nyt oikeesti jotain?

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5377 custom-general.kudos
  • 4862 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@antt0@  kirjoitti:

Mun täytyy sanoa, että olen hirvittävän pettynyt Telian hitauteen. 

 

Ensiksi kesti viikkoja saada tilaus läpi. Lopulta tein kohtalokkaan virheen, halusin vaihtaa puhelimen väriä. Peruutus on tehty, mutta uutta ei voi tilata, kun tilattu puhelin edelleen kummittelee jonossa. Kukaan ei tiedä, milloin se varaus poistuu telia tililtä. Eikä varsinkaan halua auttaa asian kanssa. Uutta tilausta ei saa sisään ennen kuin vanha varaus poistuu. 


Oletan, että tarkoitat Telian tilillä Telia Rahoitusta, eikös? Mitä kautta / miten teit peruutuksen?

 

Normaalitilanteessa varaus poistuu nopeasti sen jälkeen, kun peruutus on käsittelijän toimesta naputeltu järjestelmiin. Vapautus itsessään tapahtuu minuuteissa, se että kuinka nopeasti sinun peruutuksesi menee käsittelijälle se riippuu heidän työjonostaan.

 

Itse kokeilisin uutta tilausta kuitenkin vaikka nyt heti, jos peruutus on jo käsitelty niin pääset uutta tilaamaan saman tien. 

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5377 custom-general.kudos
  • 4862 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@minnakahelin@  kirjoitti:

Moi! Tilasin perjantaina 25.10. iPhone 11 pro max 256gb gold puhelimen ja toimitusaika-arvio on 3-4vkoa. Mitä luulet, voisikohan se saapua mahdollisesti paljon aikaisemmin? 🙂


Tilannetietoni alkaa olla hivenen vanhentunut tällä hetkellä - odottelen uutta päivitystä exceliini - mutta sen tiedon varassa mitä minulla tällä hetkellä on niin arvioisin, että omppusi on toimituksessa viikolla 46 🍏 😀

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

tonipaka
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Miltä arviot näyttää iPhone 11 Pro 64gb gold mallin suhteen. Tilattu 30.9.

EeVih1
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tarina puhelintilauksesta Telian kautta:

 

13.9 kävelin paikalliseen Telia liikkeeseen tilaamaan uutta puhelinta. Asiakaspalvelu oli hyvää ja homma toimi.

 

20.9 uudet iPhonet julkaistaan.

 

odotus...

 

18.10 tulee ilmoitus, että iPhoneni on postitettu minulle.

 

23.10 kysytty täältä yhteisöstä tilauksen tilannetta, josta ylläpitäjä ohjasi olemaan yhteydessä asiakaspalveluun. Chat-palvelussa asiakaspalvelija ohjasi soittamaan asiakaspalveluun. Puhelimessa asiakaspalvelija lupasi selvittää asiaa ja soittaa takaisin. (ei palannut asiaan uudestaan)

 

27.10 oltu yhteydessä uudestaan chat-palveluun, jossa asiakaspalvelija lupasi selvittää asiaa.

 

29.10 Tänään asiakaspalvelija päivältä 27.10 laittaa tekstiviestin, että puhelimeni oli todellisuudessa postitettu toisella lähetystunnuksella ja se on jo palautunut takaisin varastolle. Nyt minun pitäisi tilata puhelin uudestaan.

 

Kuinka sujuva ja asiakaslähtöinen tilaus tämä mielestänne oli?

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5377 custom-general.kudos
  • 4862 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@tonipaka@  kirjoitti:

Miltä arviot näyttää iPhone 11 Pro 64gb gold mallin suhteen. Tilattu 30.9.


Arvion mukaan tuota mallia pitäisi tulla erä tällä viikolla. En ikävä kyllä näe päiväkohtaisia tilausmääriä joten en osaa arvioida, että onko puhelimesi tuossa erässä mukana. Uskoisin, että on mutta en uskalla luvata 🙂 Jos ei tule tästä erästä niin sitten seuraavasta mutta tässä vaiheessa en tiedä milloin tulee seuraava erä. Odottelen päivitettyä tilannetietoa.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

Nevyn
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jos tilaisin tänään Iphone pro max 64 silverin, niin kauanko sitä joutuisin odottamaan?

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5377 custom-general.kudos
  • 4862 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@EeVih1@  kirjoitti:

Tarina puhelintilauksesta Telian kautta:

 

13.9 kävelin paikalliseen Telia liikkeeseen tilaamaan uutta puhelinta. Asiakaspalvelu oli hyvää ja homma toimi.

 

20.9 uudet iPhonet julkaistaan.

 

odotus...

 

18.10 tulee ilmoitus, että iPhoneni on postitettu minulle.

 

23.10 kysytty täältä yhteisöstä tilauksen tilannetta, josta ylläpitäjä ohjasi olemaan yhteydessä asiakaspalveluun. Chat-palvelussa asiakaspalvelija ohjasi soittamaan asiakaspalveluun. Puhelimessa asiakaspalvelija lupasi selvittää asiaa ja soittaa takaisin. (ei palannut asiaan uudestaan)

 

27.10 oltu yhteydessä uudestaan chat-palveluun, jossa asiakaspalvelija lupasi selvittää asiaa.

 

29.10 Tänään asiakaspalvelija päivältä 27.10 laittaa tekstiviestin, että puhelimeni oli todellisuudessa postitettu toisella lähetystunnuksella ja se on jo palautunut takaisin varastolle. Nyt minun pitäisi tilata puhelin uudestaan.

 

Kuinka sujuva ja asiakaslähtöinen tilaus tämä mielestänne oli?


No eihän tuo kyllä hyvältä kuulosta, pahoittelut tapahtuneesta.

 

Yhteisön kautta emme pääse kiinni yksittäiseen tilaukseen joten tästä syystä joudumme joskus täältä ohjaamaan asiakaspalveluun. En lähde arvuuttelemaan miksei 23.10 kanssasi jutellut asiakaspalvelija ei ole palannut asiaan, toki hänen olisi pitänyt koska on sinulle sen luvannut. Ja/tai viestiä jos tiedon saamisessa kestää, että tiedät odottaa vielä hetken.

 

Selvisikö syytä sille, että miksi lähetys on lähetetty eri lähetystunnuksella, mikä sinulle kertomasi perusteella meni? Mikä malli sinulla oli tilauksessa?

 

 

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää