Samsung Galaxy Watch 4 – huhupuheet ja spekulaatiot

  • 16 November 2021
  • 5 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19


 


 


Samsungin uutuuksia on jo moni kuumeisesti odottanut. Tuleva Galaxy Unpacked -tilaisuus järjestetään 11.8. klo 17 Suomen aikaan. Suurta yleisöä varmasti kiinnostaa tulevat uutuuspuhelimet ja kuulokkeet, mutta huhujen mukaan tuolloin lanseerataan mahdollisesti myös uudet kellomallit Samsung Galaxy Watch 4 ja 4 Classic.


 


Tulevasta Galaxy Watchista on nähty jonkin verran vuotokuvia, ja niiden perusteella värivaihtoehtoina olisivat musta ja valkoinen malli kääntyvällä kellokehyksellä. Käyttöjärjestelmä on todennäköisesti Wear OS ja järjestelmäpiirinä tehokkaampi Exynos W920. Kellotauluja on arveltu ainakin Classic-mallissa olevan kolmea eri kokoa – 42mm, 44mm ja 46mm. Jonkinmoinen vedenkestävyys on toivottu ominaisuus myös, jota erityisesti uudemmilta kelloilta jo odotetaan. Tärkeimpinä ominaisuuksina kelloissa on varmasti sykesensori, GPS-tuki ja unen seuranta. Ne alkavatkin olla jo "peruskauraa" kaikissa älykelloissa. Toki uusiakin ominaisuuksia uutuusmalleissa varmasti nähdään.


 


Myös hintatasosta on käyty paljon keskustelua. Arvioiden mukaan Watch 4 hinta olisi 350 – 400 euron tuntumassa mallista riippuen, ja Watch 4 Classic noin 470 – 530 euroa. Jää nähtäväksi millaiseen hintatasoon uutuudet asettuvat. 


 


Onko sinulla odotuksia tulevan julkistustilaisuuden suhteen tai odotatko mahdollisesti tulevilta kellomalleilta jotain erityisominaisuuksia? 


 


Lue myös


 


Samsung Galaxy Watch 4 ja 4 Classic - älykellot - monipuoliset ja tyylikkäät treenikumppanit
Uutta Samsungilta – Galaxy Unpacked 11.8.


Esittelyssä Samsung Galaxy Buds 2 -bluetooth-kuulokkeet


Älykellon osto-opas


 


 

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Minulla on aina samat odotukset uusille älykelloille - pitkä akunkesto ja tarkka sykkeenmittaus 😁> Ja helppokäyttöinen lähimaksu tottakai. Muuta en osaa kaivata.

Onko nyt käytössä joku älykello ja miten siinä hoituu lähimaksu? 😁> 🤔> Mielenkiinnosta kyselen. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

@detonatorFIN  kirjoitti:

Onko nyt käytössä joku älykello ja miten siinä hoituu lähimaksu? 😁> 🤔> Mielenkiinnosta kyselen. 




Jos kysyit minulta niin juuri nyt minulla ei ole älykelloa 🙂> Minulla on ollut sekä Applea ja Samsungin kelloja ja Applen kelloissa olen käyttänyt lähimaksua, Apple Payta. Se on tosi näppärä, painetaan kellon sivussa olevaa nappia ja viedään kello lukijan lähelle ja se on siinä. Kun kello laitetaan ranteeseen niin se kysyy suojakoodia ennen kuin sitä pääsee käyttämään. Niin kauan kuin kelloa ei ota pois ranteesta niin koodia ei tarvitse enää syöttää uudelleen ja lähimaksu on näppärä käyttää.

Minä toivoisin että kellossa olevan Health- sovelluksen urheilujajivalikon voisi muokata mieleisekseen.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Kellon toimituksiin ja sen haasteisiin liittyvät kommentit on siirretty omaan ketjuunsa. Jatketaan täällä siitä aiheesta lisää: 


https://yhteiso.telia.fi/t5/Kayttokokemukset-vinkit-ja/Samsung-Galaxy-Watch-4-toimitukset/td-p/229404 


 


 

Vastaa