Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5223 custom-general.kudos
  • 4608 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Samsung Galaxy Watch sekä eSIM tulivat myyntiin Suomessa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Samsung Galaxy Watch Telia.jpg

 

 

Samsung Galaxy Watch -älykellossa on sisäänrakennettu eSIM-toiminto, jonka ansiosta kello toimii itsenäisenä laitteena. Voit siis lähteä lenkkipolulle pelkkä kello ranteessa ja kuulokkeet korvilla ja voit kuunnella musiikkia, soittaa ja vastaanottaa puheluita, navigoida karttojen avulla ja niin edelleen. Et siis tarvitse enää erikseen puhelinta jonka kautta verkkoyhteydet toimivat vaan pelkkä kello riittää.

 

Galaxy Watch 46mm harmaaGalaxy Watch 46mm harmaaGalaxy Watch 46mm harmaaGalaxy Watch 46mm harmaa

Galaxy Watch pitää sisällään sykemittarin, GPS-ominaisuuden sekä 17 erilaista harjoitustilaa. Kello on myös vesitiivis, joten voit ottaa sen mukaan myös uintitreeneihin. Galaxy Watch toimii sekä Android- että iOS-käyttöjärjestelmien kanssa ja Samsungin mukaan sen akku kestää mallista riippuen jopa neljä päivää joka kuulostaa kyllä erittäin hyvälle verrattuna muihin älykelloihin. 

 

Kellosta löytyy eri kokoa, 42 ja 46mm sekä kolme eri värivaihtoehtoa, musta, hopea ja ruusukulta.

 

Kellon hinnat ovat alkaen 379€.

 

MustaMustaHopeaHopeaRuusukultaRuusukulta

 

Mikä eSIM?

esim_icon_telia.jpg

 

eSIM on lyhyesti sanottuna laitteisiin sisäänrakennettu, sähköinen SIM-kortti. Tällaisia laitteita ovat esimerkiksi Samsung Galaxy Watch -älykello ja uusia laitteita tulee koko ajan lisää. eSIM toimii kuten perinteinen SIM-kortti joita olemme käyttäneet esimerkiksi matkapuhelimissa jo vuosikaudet. eSIM:ssä on uutta se että se on laitteessa kiinteästi ja sisäänrakennettu ominaisuus eikä siitä tarvitse sinun enää erikseen huolehtia. Tähän asti älykelloihin yhteydet on pitänyt jakaa matkapuhelimen kautta (tai kellosta riippuen sinne piti asettaa perinteinen sim-kortti) joten puhelinta on pitänyt kantaa aina mukana. Jatkossa voit lähteä lenkkipolulle pelkkä Galaxy Watch ranteessa ja langattomat kuulokkeet korvilla ja voit soittaa tarvittaessa puheluita, vastailla viesteihin ja niin edelleen. Halutessasi saat saman tutun puhelinnumeron käyttöösi myös älykelloosi joten käyttö on sekä vaivatonta ja että myös saumatonta.

 

Voit hankkia Samsung Galaxy Watch -kelloon valikoimastamme minkä tahansa liittymän. Suosittelemme siihen kuitenkin ensisijaisesti Multi-SIM -palvelua, jossa sama puhelinnumero on sekä matkapuhelimessa että älykellossa. Näin sama numero on mukanasi kaikkialla minne menetkin.

 

Samsung Galaxy Watch -kellon eSIM:n aktivointi edellyttää, että puhelimessasi on myös meidän liittymä. Muiden operaattoreiden liittymillä aktivointi ei onnistu.

 

Ensimmäinen eSIM-palvelumme kanssa yhteensopiva laite on siis Samsung Galaxy Watch -älykello. Tulevaisuudessa eSIM-laitteita tulee myöhemmin lisää.

 

Tiedote: Telia tuo eSIM-laitteet verkkoon

 

Lue myös:

 

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

129 vastausta
jluuri
Vakiokalustoa ☆
  • 111 custom-general.kudos
  • 159 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Latei

Eli sulla ilmeisesti nyt eri numero kellossa ja puhelimessa eli ei multisim

YouTube Juha Luuri
jluuri.fi
Latei
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jluuri

Kyllä näin on, tällä mennään nyt ainakin toistaiseksi. Riittänee minun tarpeisiin..... aika näyttää.

Jos tulee tarvetta niin onhan soitonsiirrotkin aina käytettävissä.

 

Ps. Odottelen innolla unboxaus-videotasi youtubeen 🙂

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5223 custom-general.kudos
  • 4608 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Latei varmistin vielä asian ja eSIM:n aktivointi onnistuu myös Express-pisteillä, heillekin on koulutukset pidetty yhtä lailla ja jokaisen myyjän pitäisi osata asia. En osaa sanoa mikä tilanne on ollut juuri ko. pisteen osalta mutta tämä isossa kuvassa - aktivointi onnistuu siis sekä Telia Kaupassa ja Express-pisteillä.

 

Hyvä, että sait lopulta homman toimimaan. Se on tärkeintä 🙂

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

Latei
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@TeroRe

Kyllä näin varmaan "isossa kuvassa" mutta täällä kehäkolmosen ulkopuolella tilanne toinen.

Eilen kävin kahdesti express kaupassa. Aamulla heti kaupan auettua saadakseni simmin aktivoitua,

sanottiin "ei kuulu toimenkuvaan me vaan myydään"ohjattiin ottamaan yhteyttä tekn.tukeen.

Odotin sitten chatissa vuoroani 1,5 h, josta sitten luvattin ottaa yhteyttä, Anne soittikin sitten aika pian ja

ratkottiin ongelmaa taas n.2 h, ratkaisun löydyttyä lähdin iltap.taas Telia kauppaan kysyäkseni olisiko heillä

mahdollisuutta auttaa nyt kun ratkaisu oli tiedossa. Nyt kaveri oli jo vaihtunut palvelupisteessä mutta tiesi

tapaukseni. Ei antanut muuta ratkaisua kuin "osta toinen liittymä kännykkään ja aktivoinnin jälkeen irtisano se samantien"

Kyselin ihmeissäni eikö voi antaa Telian simmiä lainaan muutamaksi minuutiksi ? "Ei uskalla"

Pyöräilin siitä sitten R-kioskiin ja ostin prepaidin.

Ymmärrän myyjien tilanteen aika hyvin, enkä syyllistä heitä mitenkään. 

Olen itsekin ollut aikoinani asiakaspalvelutehtävissä, jolloin uusista palveluista sai ensikäden koulutusta lukea sanomalehdistä.

(sanoin tämän myös express-pisteen pojille)

 

jluuri
Vakiokalustoa ☆
  • 111 custom-general.kudos
  • 159 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Latei

Juu kuvasin sen jo perjantaina mutta en ole kerinnyt editoimaan. Toivottavasti tänään saan sen kanavalleni

YouTube Juha Luuri
jluuri.fi
jluuri
Vakiokalustoa ☆
  • 111 custom-general.kudos
  • 159 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

On muuten tämä uusi kello paljon nopeampi toiminnoissa kuin tuo gear3

YouTube Juha Luuri
jluuri.fi
HandsomeJussi
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kyllä tässä eSIM hommassa tosiaan kestikin 😄

Tulii pahat vibat Tele Finlandin Mobiilivarmenteen avautumisesta. Oliko 7 vuotta virsi kokoajan "se on ihan just tulossa". Taisin olla 5v pois heidän asiakkuudeltaan, eikä mitään muutoksia tapahtunut 😄

Huikee juttu kyllä, pitää aktivoida pian kelloon ^^ Vaikka tosi surkeasti löytyy eSIM:stä juttua, tätä keskustelunavausta lukuunottamatta...

iPhone, iPad, Macbook, AppleTV, Gaming PC, Telia Viihde Boxi
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5223 custom-general.kudos
  • 4608 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Latei kerrotko missä Express-myymälöissä kävit? Laitan terveiset eteenpäin, heilläkin olisi pitänyt osata tämä aktivointi.

 

Pahoittelut ongelmista.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5223 custom-general.kudos
  • 4608 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HandsomeJussi parempi myöhään kun ei milloinkaan, vai miten se sanonta meni 🙂

Meillä on käyttökokemukset-keskustelu pystyssä täällä, voidaan toki tarvittaessa avata myös uusi mutta tuntuisi, että koska ainoa laite joka tukee eSIM:iä tällä hetkellä on Galaxy Watch niin tuo yksi ketju riittänee tässä vaiheessa? Vai avataanko eSIM:lle omansa jo nyt?

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

jluuri
Vakiokalustoa ☆
  • 111 custom-general.kudos
  • 159 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@TeroRe

Toisaalta mietin että eSIM kiinnostaa ihmisiä ja moni etsii siitä tietoa niin vois olla hyvä olla sille ihan oma ketjunsa?

YouTube Juha Luuri
jluuri.fi