01-10-2018 22:17
Eli sulla ilmeisesti nyt eri numero kellossa ja puhelimessa eli ei multisim
02-10-2018 08:39 — muokattu 02-10-2018 08:57
Kyllä näin on, tällä mennään nyt ainakin toistaiseksi. Riittänee minun tarpeisiin..... aika näyttää.
Jos tulee tarvetta niin onhan soitonsiirrotkin aina käytettävissä.
Ps. Odottelen innolla unboxaus-videotasi youtubeen
02-10-2018 08:55
@Latei varmistin vielä asian ja eSIM:n aktivointi onnistuu myös Express-pisteillä, heillekin on koulutukset pidetty yhtä lailla ja jokaisen myyjän pitäisi osata asia. En osaa sanoa mikä tilanne on ollut juuri ko. pisteen osalta mutta tämä isossa kuvassa - aktivointi onnistuu siis sekä Telia Kaupassa ja Express-pisteillä.
Hyvä, että sait lopulta homman toimimaan. Se on tärkeintä
⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮
02-10-2018 09:45
Kyllä näin varmaan "isossa kuvassa" mutta täällä kehäkolmosen ulkopuolella tilanne toinen.
Eilen kävin kahdesti express kaupassa. Aamulla heti kaupan auettua saadakseni simmin aktivoitua,
sanottiin "ei kuulu toimenkuvaan me vaan myydään"ohjattiin ottamaan yhteyttä tekn.tukeen.
Odotin sitten chatissa vuoroani 1,5 h, josta sitten luvattin ottaa yhteyttä, Anne soittikin sitten aika pian ja
ratkottiin ongelmaa taas n.2 h, ratkaisun löydyttyä lähdin iltap.taas Telia kauppaan kysyäkseni olisiko heillä
mahdollisuutta auttaa nyt kun ratkaisu oli tiedossa. Nyt kaveri oli jo vaihtunut palvelupisteessä mutta tiesi
tapaukseni. Ei antanut muuta ratkaisua kuin "osta toinen liittymä kännykkään ja aktivoinnin jälkeen irtisano se samantien"
Kyselin ihmeissäni eikö voi antaa Telian simmiä lainaan muutamaksi minuutiksi ? "Ei uskalla"
Pyöräilin siitä sitten R-kioskiin ja ostin prepaidin.
Ymmärrän myyjien tilanteen aika hyvin, enkä syyllistä heitä mitenkään.
Olen itsekin ollut aikoinani asiakaspalvelutehtävissä, jolloin uusista palveluista sai ensikäden koulutusta lukea sanomalehdistä.
(sanoin tämän myös express-pisteen pojille)
02-10-2018 10:01
Juu kuvasin sen jo perjantaina mutta en ole kerinnyt editoimaan. Toivottavasti tänään saan sen kanavalleni
02-10-2018 10:02
On muuten tämä uusi kello paljon nopeampi toiminnoissa kuin tuo gear3
02-10-2018 12:34
Kyllä tässä eSIM hommassa tosiaan kestikin
Tulii pahat vibat Tele Finlandin Mobiilivarmenteen avautumisesta. Oliko 7 vuotta virsi kokoajan "se on ihan just tulossa". Taisin olla 5v pois heidän asiakkuudeltaan, eikä mitään muutoksia tapahtunut
Huikee juttu kyllä, pitää aktivoida pian kelloon ^^ Vaikka tosi surkeasti löytyy eSIM:stä juttua, tätä keskustelunavausta lukuunottamatta...
02-10-2018 12:58
@Latei kerrotko missä Express-myymälöissä kävit? Laitan terveiset eteenpäin, heilläkin olisi pitänyt osata tämä aktivointi.
Pahoittelut ongelmista.
⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮
02-10-2018 13:17
@HandsomeJussi parempi myöhään kun ei milloinkaan, vai miten se sanonta meni
Meillä on käyttökokemukset-keskustelu pystyssä täällä, voidaan toki tarvittaessa avata myös uusi mutta tuntuisi, että koska ainoa laite joka tukee eSIM:iä tällä hetkellä on Galaxy Watch niin tuo yksi ketju riittänee tässä vaiheessa? Vai avataanko eSIM:lle omansa jo nyt?
⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮
02-10-2018 13:21
Toisaalta mietin että eSIM kiinnostaa ihmisiä ja moni etsii siitä tietoa niin vois olla hyvä olla sille ihan oma ketjunsa?
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.