Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5368 custom-general.kudos
  • 4831 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Uudet Applet, tietoa mm. hinnoista ja saatavuuksista. Seuraa ja kysy

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 

iPhone_8_8Plus_X_Apple_Watch_Series_3_Apple_TV_1260x720.jpg

 

Täältä löydät tietoa Telian saatavuuksista ja toimituksista Apple iPhone X ja 8 sekä 8 Plus -puhelimien sekä Apple TV 4K -laitteiden osalta. Seuraa tätä blogia ja tiedät missä mennään. Kysy ja kommentoi.

 

Tietoa iPhone 8 / 8 Plus / X toimituksista:

 

- Päivitetty tilannetieto 18.12. Tänään on tullut uusi erä laitteita joita juuri pakkaamme toimituksiin. Tästä erästä saamme toimitettua kaikki sisässä olevat tilaukset, joten tämän erän jälkeen taulukko näyttää tältä:

 

Laite Toimitamme tällä hetkellä laitteita, jotka on tilattu:
Apple iPhone X 64GB Space Grey Varastossa heti toimituksiin
Apple iPhone X 64GB Silver Varastossa heti toimituksiin
   
Apple iPhone X 256GB Space Grey Varastossa heti toimituksiin
Apple iPhone X 256GB Silver Varastossa heti toimituksiin

 

Tietoa iPhone X:n myynnin aloituksesta:

 

- Tilannetieto 2.11. klo 16:20. Kaikki ensimmäisestä ennakkoerästä tilatut puhelimet on nyt lähetetty matkaan ja niistä on mennyt tilaajalle myös tekstari. Laitteet ovat perillä huomisesta alkaen. Jos et saanut tekstaria niin se tarkoittaa sitä, että toimitus on tämänhetkisen tiedon mukaan myöhemmin marraskuun aikana.

 

- 27.10. avasimme myyntiin ensimmäisen erän iPhone X –puhelimia. Toimitamme näistä laitteista suurimman osan 3.11, postitoimipaikasta riippuen. Jos tilauksesi on tästä ensimmäisestä erästä, laite pakataan toimituksiin 2.11. ja tässä yhteydessä lähetämme sinulle tekstarina toimitusvahvistuksen, joka sisältää Postin seurantatunnuksen. Jos et saa toimitusvahvistusta torstain 2.11. aikana se tarkoittaa, että tilauksesi on toimituksessa marraskuun aikana.
 
- Ensimmäisen erän jälkeen, 29.10. mennessä tilatut laitteet toimitamme tämänhetkisen tiedon mukaan marraskuun aikana. Toimitusvahvistus on merkki siitä, että laitteesi on matkalla sinulle.

- iPhone X:n ensimmäisen erän ennakkomyynti käynnistyy vain Telian verkkokaupassa 27.10. klo 10.01. Pyrimme siihen, että laitteet ovat perillä asiakkailla 3.11. Riippuen postitoimipaikasta toimitus voi olla vähän myöhemmin (asiasmiespostit jne.).

 

- Kun ensimmäinen erä on myyty loppuun tai viimeistään 30.10. käynnistyy toisen erän myynti myös asiakaspalvelussa sekä kaikissa Telia Kaupoissa. Näiden tilausten toimitusaika riippuu tilausmääristä sekä meille tukkuun saapuvista toimituseristä.

 

- 3.11. klo 09.00 alkaen on seuraavista Telia Kaupoista on saatavissa erä laitteita suoraan myös hyllystä:

  • Helsinki – Kamppi ja Itäkeskus
  • Espoo - Iso-omena
  • Vantaa – Jumbo
  • Tampere – Koskikeskus
  • Raisio – Mylly
  • Oulu – Limingantulli

- Muissa myymälöissä myöhemmin, kun saatavuudet paranevat. Jos paikkakunnallasi ei ole Telian myymälää, voit tehdä tilauksen Telian verkkokaupassa.

 

iPhone X 256GB Space Grey -mallia ei tule saataville suoraan hyllystä myynninaloituspäivänä 3.11, muita malleja kyllä. Kyseistä mallia kuitenkin tulee meille tukkuun joten niitä on toimituksissa 3.11. jos/kun sellaisen tilasi ensimmäistä ennakkoerästä 27.10.

 

- Laitteissa on totuttuun Applemaiseen tapaan rajallinen saatavuus. Saamme Applelta laitteita pieniä eriä viikoittain, joita jaamme myyntiin eri kanaviin (Telia Kauppa, asiakaspalvelu, verkkokauppa). Jos käy niin, että laitetta ei ole heti toimitukseen, tai sitä ei ole kaupan hyllyssä, voit tehdä tilauksen verkkokaupassa tai asiakaspalvelu/Telia Kauppa tekee tilauksen puolestasi ja laitteen toimitus tapahtuu postitse sitten, kun laitetta on saatavilla.

 

 - Tänä vuonna käytämme vain yhtä tilaus- ja toimitusjonoa. Riippumatta missä kanavassa tilaus on tehty (Telia Kauppa, asiakaspalvelu, verkkokauppa), tai missä päin Suomea tahansa tilaus on tehty, se on aina samassa jonossa. Puramme tätä yhtä jonoa sitä mukaa, kun eri laitevariantteja saapuu meille varastoon. Telia Kaupoissa ei siis ole tänä vuonna omia myymäläkohtaisia kiinnostuslistoja.

 

- iPhone X on hyödynnettävissä myös Upgrade-sopimuksen kanssa.

 

- Demolaitteita tulee esille kaikkiin Telia Kauppoihin (ei Express-myymälöihin) 3.11. lähtien, ei kuitenkaan välttämättä kaikkia variantteja kaikkiin kauppoihin.

 

Yleistä tietoa myynnin aloituksesta iPhone 8 ja 8 Plus:

 

- iPhone 8 ja 8+ -puhelimien ensimmäisen erän ennakkomyynti käynnistyy vain Telian verkkokaupassa 15.9. klo 10.01. Laitteita tulee myyntiin rajallinen määrä laitteita. Pyrimme siihen, että ne ovat perillä asiakkailla 22.9. Riippuen postitoimipaikasta toimitus voi olla vähän myöhemmin (asiasmiespostit jne.).
- Kun ensimmäinen erä on myyty tai viimeistään 18.9. käynnistyy toisen erän myynti sekä asiakaspalvelussa että seuraavissa Telia Kaupoissa:

  • Kamppi
  • Itäkeskus
  • Jumbo
  • Sello
  • Tampere Koskikeskus
  • Hansa
  • Prisma Seppälä
  • Oulu Limingantulli

Muissa myymälöissä myöhemmin, kun saatavuudet paranevat. Jos paikkakunnallasi ei ole Telian myymälää, voit tehdä tilauksen Telian verkkokaupassa.

- Uusien laitteiden saatavuus on alkuvaiheessa rajattua. Saamme Applelta viikottain pieniä eriä joista jaamme niitä myyntiin eri kanaviin (Telia Kauppa, asiakaspalvelu, verkkokauppa). Jos käy niin, että laitetta ei ole heti toimitukseen, tai sitä ei ole kaupan hyllyssä, voit tehdä tilauksen verkkokaupassa tai asiakaspalvelu/Telia Kauppa tekee tilauksen puolestasi ja laitteen toimitus tapahtuu postitse sitten, kun laitetta on saatavilla.

 - Tänä vuonna käytämme vain yhtä tilaus- ja toimitusjonoa. Riippumatta missä kanavassa tilaus on tehty (Telia Kauppa, asiakaspalvelu, verkkokauppa), tai missä päin Suomea tahansa tilaus on tehty se on aina samassa jonossa. Puramme tätä yhtä jonoa sitä mukaa, kun eri laitevariantteja saapuu meille varastoon. Telia Kaupoissa ei siis ole tänä vuonna omia myymäläkohtaisia kiinnostuslistoja.

- Nykyinen Telia Upgrade -sopimuksella oleva laite on mahdollista vaihtaa uuteen iPhoneen. Uutta iPhonea ei saa kuitenkaan enää Upgrade-sopimuksella. 

- Demolaitteita tulee kaikkiin Telia Kauppoihin (ei Express-myymälöihin) 22.9. lähtien, ei kuitenkaan välttämättä kaikkia variantteja kaikkiin kauppoihin.

  

Apple julkaisi 12.9. seuraavat tuotteet:

 

Apple 2017 telia.fi:ssä:

 

- Tilaa oma uusi Apple-laitteesi Telian verkkokaupasta ja löydä tietoa uusien toimitusten etenemisestä https://www.telia.fi/kauppa/apple/iphone

 

Apple 2017 juttuja Yhteisössä:

 

- Käyttökokemukset iPhone X

- Käyttökokemukset iPhone 8 ja 8 Plus

- Lanseerausillan Apple-valvojaiset täällä.

- Blogi: Lyhyt esittely uutuuslaitteista.

- Blogi: Esittelyssä iOS11.

 Apple iPhone XApple iPhone XApple iPhone 8+Apple iPhone 8+

Apple Watch Series 3Apple Watch Series 3Apple TV 4KApple TV 4K

 

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

657 vastausta
cooLiosis
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kaBBeri tuosta sähköpostissa olevasta tilausvahvistuksesta katsoin seurantakoodin alapuolelta ”Toimitukset alkavat 3.11.”. 

Wallnuts
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sain tilausvahvistuksen 10:03 ja siinä lukee kanssa "Toimitukset alkavat 3.11" seurantakoodin alla. Itse tilauksenseurannassa lukee vain että "Tilaus on käsittelyssä".

nolaurinen
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei!

missähän vaiheessa mahtaa mennä noi iphone 8+ toimitukset. onko vieläkin niin että tällähetkellä toimitetaan 11.10 tilattuja? Itse tilasin siis 8+ sillä pienemmällä muistilla

Janna35
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@TeroRe Hyvä olisi saada langattomia latureita myyntiin. Tuo Belkinin laturi on todella hidas. Lisämyynti on aina paikallaan, varsinkin jos siitä hyötyy myös asiakas. 

 

Minulla lukee tilausvahvistuksessa 

Tilausaika  27.10.2017 klo 10.04

"Toimitukset alkavat 3.11.

Kysymyksiin tilauksestasi vastaamme numerossa 020 690 400 (mpm/pvm)."

latsi1
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 14 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onkos kauppojen aukioloajoista tietoa päivälle 3.11. vai aukeavatko ne klo 9.00 normaalisti?

LordOfAspa
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@latsi1

 

Ainakin etusivu sanoo näin:

 

Tuomme myös erän iPhone X -puhelimia myyntiin 3.11. klo 9.00 seuraaviin myymälöihin:

Telia Kauppa Kamppi, Helsinki
Telia Kauppa Itis, Helsinki
Telia Kauppa Iso Omena, Espoo
Telia Kauppa Jumbo, Vantaa
Telia Kauppa Koskikeskus, Tampere
Telia Kauppa Mylly, Raisio
Telia Kauppa Limingantulli, Oulu

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5368 custom-general.kudos
  • 4831 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@nolaurinen telia.fi:ssä on päivää tuoreempi tilannetieto kuin meillä täällä Yhteisössä, eli 8 Plus 64GB toimitukset menevät tällä hetkellä, väristä riippuen joko 11.10. tai 16.10. päivän tilauksissa. Pyrin saamaan huomenna päivitetyn tilanteen.

 

@Janna35 samaa mieltä, myynnissä pitää olla orggis tarviketta kuin myös tarvikevalmistajan tuotteita. Tosiaan en tiedä 100 varmaksi sanoa ulkomuistista niin varmistan tilanteen.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

cooLiosis
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@TeroRe mitenkäs tuollaisen tekstiviestin lähetys niille, jotka onnistuivat tilaamaan ensimmäisestä erästä kuten Elisalla tehtiin? (Joku taisi tätä jo aiemminkin ehdottaa)

britneyspears
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Haluaisin kans tietää ehtikö tilaukseni ensimmäiseen erään. En huomannut katsoa tilatessani lukiko siinä "Varastossa" vai "Tilattavissa". Tilausvahvistus tuli 10:03.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5368 custom-general.kudos
  • 4831 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Yleistä infoa iPhone X:n toimituksista:

 

27.10. avasimme myyntiin ensimmäisen erän iPhone X –puhelimia. Toimitamme näistä laitteista suurimman osan 3.11, postitoimipaikasta riippuen. Jos tilauksesi on tästä ensimmäisestä erästä, laite pakataan toimituksiin 2.11. ja tässä yhteydessä lähetämme sinulle tekstarina toimitusvahvistuksen, joka sisältää Postin seurantatunnuksen. Jos et saa toimitusvahvistusta torstain 2.11. aikana se tarkoittaa, että tilauksesi on toimituksessa marraskuun aikana.
 
Ensimmäisen erän jälkeen, 29.10. mennessä tilatut laitteet toimitamme tämänhetkisen tiedon mukaan marraskuun aikana. Toimitusvahvistus on merkki siitä, että laitteesi on matkalla sinulle.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää