Vaihtodiili on täällä – vaihda vanhat laitteesi uuteen

  • 16 November 2021
  • 53 kommenttia
  • 1169 katselukertaa
Vaihtodiili on täällä – vaihda vanhat laitteesi uuteen

Kierrätys on tätä päivää, joten halusimme luoda ympäristöystävällisen ja näppärän tavan vaihtaa vanhat puhelimet ja tabletit uuteen. Tältä pohjalta syntyi Vaihtodiili, joka on käytössä kaikissa Telia Kaupoissa ja Telia Express palvelupisteissämme 10.10.2021 lähtien.

Vaihtodiilin periaate on simppeli: saat vanhasta puhelimesta tai tabletista hyvityksen ostaessasi uuden ja säästät samalla sekä rahavarantojasi, että luonnonvaroja. Saat hyvityksen maksimissaan kymmenestä laitteesta kerrallaan eli voit kierrättää esimerkiksi kaikki pöytälaatikoista löytyvät vanhat luurisi samalla kertaa. Hyvitysarvoon vaikuttaa luonnollisesti paitsi laitteen merkki ja malli, myös sen toimivuus ja kunto. Alkuperäispakkauksella tai mukana tulleilla tarvikkeilla, kuten laturilla, ei ole vaikutusta hyvitysarvoon, vaan pelkkä laite ratkaisee. Sivuiltamme löytyy myös laskuri, jolla voit laskea hyvitysarvon itse.

Kierrätämme vanhat laitteesi turvallisesti ja ympäristöä säästäen. Laitteiden tiedot ja muisti tyhjennetään, joten nappaa kaikki tärkeät tiedot talteen ennen vaihtoa. Telia Helppi auttaa tässä tarvittaessa.

Kuulemme mielellänne mielipiteitänne ja ajatuksianne Vaihtodiilistä. Onko tällainen palvelu tarpeellinen ja kierrättäisitkö vanhan laitteesi meidän kautta?

 

Uutta laitetta hankkiessasi muista myös Laitevakuutuksemme, joka korvaa sattuneen vahingon ja saat rikkoutunutta vastaavan laitteen käyttöösi jopa heti seuraavana päivänä. Huom! Telia Laitevakuutus on poistunut Telian valikoimasta ja tuotteen laskutus kauttamme on päättynyt 1.5.2023. Muutoksen yhteydessä Laitevakuutuksen laskutus on siirtynyt vakuutusyhtiö  AIGn hoidettavaksi.

 

*PÄIVITETTY 12.10.2023*


53 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +7

Vaihtodiili saatu päätökseen minun osaltani, muttei valitettavasti Telian myymälässä.

 

Päivärannan Citymarketilla Kuopiossa ei myyjä puhunut mitään vaihtodiilistä. iPhone 8 oli virrattomana ja näin ollen "käpistely" jäi tekemättä. Yhtään 8 plus mallia ei myöskään ollut esillä. Enkä oikein jaksanut innostua myyjän hypetyksestä iPhone X:n suhteen. Lopullinen innostus viedä asiaa eteenpäin meni siinä kun myyjä kertoi omia negatiivisia kokemuksia puhelinmallista, jota olin ostamassa.

 

Mielenkiinnosta aihetta kohtaan kokeilin asiakaspalvelun tasoa DNA myymälässä samassa osoitteessa. Myyjän kanssa käytiin puhelimet läpi ja kun ääneen mietin mitä teen entisellä niin hän kertoi "vaihtodiilistä DNA:n tapaan". Näin saatiin tehtyä kaupat jouhevasti ja kun aikaa kului varmuuskopiohin yms niin tarjottiin mahdollisuutta käydä kahvilla.

 

Liittymää ei DNA saanut myytyä kun kerroin oman hintani millä nyt liittymää käytän. Kuitenkin asiakaspalvelun taso ja 3:n vuoden takuu laitteelle olivat asioita, joita minä loppukäyttäjänä arvostan. Entisen laitteen hyvitys käytetään suoraan kuukausimaksuihin uuden laitteen osalta. Sikäli mukavaa kun päätelaitteeksi tuli nyt iPhone 8 plus 256GB. Olisin kyllä saanut luurinmetsästys viikonloppuna tuon 8:n hyvällä hintaa, mutta vaihtodiilin hyödyntäminen on nyt osoittautunut vaikeaksi toteuttaa käytännössä.

 

Vaihtodiili on varmasti ihan toimiva juttu, mutta nyt  käytännön toteutus tökki omalta kohdaltani sen verran, että asiaan palataan kun nykyinen päätelaite joutaa myydä kierrätykseen kunnostettavaksi. DNA kauppias kyllä tuumasi, että he ovat yhteydessä päätelaitteen osalta henkilökohtaisella tarjouksella kunhan noin 2-vuotta on kulunut ostopäivästä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Onpa harmi kuulla @Kuukkelinpuu, että homma meni näin. Hyvä toki, että sait kuitenkin hyvän diilin ja uuden puhelimen käyttöösi mutta olisimmehan me mielellämme kaupat kanssasi tehneet :)

 

Homma on jo siis finaalissa mutta ihan mielenkiinnosta kysyn tuosta myyntitaktiikasta, millaisia kokemuksia myyjä siis kertoi ja siis tuosta iPhone 8 Plussasta? Tulkitsenko oikein, että hän ei olisi siis saanut niitä kertoa, muutoin kaupat olisi saattanut ehkä syntyäkin? Jos näin niin kerrotko vähän, että miksi? Eikö se ole lähtökohtaisesti hyvä, että myyjä kertoo tuotteesta vähän muutakin kuin vain "perinteisen myyntipuheen"? :)

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +7

Kyllä myyjän on muutakin kerrottava kuin perinteinen myyjäpuhe, siinä olet oikeassa.

 

Tässä tapauksessa kuitenkin keskustelun aloitus meni niin, että myyjä aloitti tuon X:n kehumisen. Hänen mielestään plus on liian iso ja hankalan kokoinen mukana käytettäväksi. Eikä hän muutenkaan henkilökohtaisesti pidä ko laitteesta. Keskustelua jatkettiin ja esitin toiveen, että voisin käyttää kasia kädessäni ja selata valikkoja yms... Kuten normaalisti on tapana. Tämä nyt ei onnistunut kun ko laitteen latausjohto ei ollut virrassa.

 

Myyjä vielä mainitsi, että olinhan tietoinen jo loppuneesta viikonlopun tarjouksesta, jolloin olisin saanut perus kasin halvemmalla.

 

Minulla on tiettyjä syitä miksi käytän plus mallia. Niihin en syventynyt myyntihetkessä koska katsoin, että keskustelu ei tule etenemään. Liikkeestä olisi saanut plus mallin mukaan, mutta otin aikalisän joka nyt johti kauppoihin muualla.

 

Dna:n myyjä otti tablettiinsa esille molemmat mallit ja ominaisuuksia käytiin läpi yhdessä keskustellen. Ne asiat mistä myyjäkään ei tiennyt hän sanoi suoraan. Laitteet olivat käytettävissä ja sain rauhassa käydä kasia läpi. Heillä oli myös saatavilla 7plus 128gb mallia, joka olisi periaatteessa riittänyt. Vaihtohyvityksen myötä kuitenkin päädyin ottamaan tuon isomman 8 plussan. Eipähän lopu tila kesken ja saa tarvittaessa langattoman latauksen käyttöön?

 

Tämä kauppa meni nyt näin... Toivottavasti palautteesta on hyötyä ja sitä käytetään myyjien koulutuksen kehittämiseksi.

 

Vastaan toki mielelläni kysymyksiin lisää jos niitä tulee.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Ihan loistavaa, kiitos kun kerroit lisää.

 

Ymmärrän, tässä mentiin siis enemmän henkilökohtaiset mieltymykset edellä eikä niinkään sillä, että asiakas päättäisi itse mikä hänelle on hyvä ja mikä ei. Tässäpä on meille kokonaisvaltainen palaute, Vaihtodiili sekä kertomasi asiakaskohtaaminen.

 

Hyvää kuitenkin tosiaan se, että sait haluamasi laitteen ja ilmeisesti vielä hyvällä diilillä, se on tärkein :) Kiitos palautteista ja hyvää lähestyvää viikonloppua :)

Noniin olipa käsittämättömän kurja kokemus tämä vaihtodiili. Irtisanoin yhden telian varaliittymän ja sieltä koitettiin saada perumaan irtisanouminen mm. vähän paremmalla hyvityksellä vanhasta laitteesta. Ajattelin käydä Telian liikkeessä asiaa pohtimassa, mutta haluamaani puhelinta ei ollut hyllyssä ja vaihtodiili ei kuulemma onnistu, jos tilataan laite liikkeeseen noudettavaksi. No ei se mitään, myös tabletti kelpaisi mutta oih ja voih, tabletin ostoon kelpaa vain toinen tabletti, ei puhelin.

 

Noniin pitäkääpä siis tunkkinne. Mitään tällaisia ehtoja en löytänyt saamastani voucherista, enkä myöskään Telian sivuilta, turha reissu ja pidän tätä asiakkaan harhaanjohtamisena. Lienee sanomattakin selvää, että liittymäasioissa muut operaattorit ovat jatkossa etusijalla.

Moi @jarjp! Ikävä kuulla, että vaihto ei onnistunut ja hommasta jäi näinkin huono fiilis. Se ei tokikaan ole tarkoitus. Laitoin viestisi eteenpäin Vaihtodiilistä vastaaville henkilöille ja pyysin perusteluita sille, miksi näin on toimittu. Palataan asiaan kunhan saan lisätietoja.

Palvelu on toki hyvä ja kiinnostava, mutta toteutus vaikuttaa olevan harmittavan kirjavaa. 

 

Entäpä jos ostin puhelimen Telia kaupasta, mutta en halunnut luovuttaa vanhaani vielä tuossa vaiheessa? Voinko kiikuttaa vanhan puhelimeni Telia kauppaan (30 päivän kuluessa) ja saada voucherin?

 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

Hei @Jarska70 ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön! 🙂

 

Ostaessasi verkkokaupasta voit hyödyntää Vaihtodiilin vielä 35 päivää uuden puhelimen saapumisen jälkeen jos tuot vanhan puhelimesi + uuden puhelimen tilausvahvistuksen Telia Kauppaan. Tällöin saat hyvityksen juurikin tuotehyvityksenä tai lahjakorttina Telia Kauppaan. Telia Kaupasta puhelinta ostaessasi vanha puhelin tulisi jättää samalla sinne myymälään!

 

Esimerkiksi tietojen siirto vanhasta puhelimesta uuteen onnistuu Telia Kauppojen Helppi-pisteillä, jos tämä on se mikä mietityttää. 

 

Jos haluamaasi puhelinmallia on saatavilla myymälässä, voit myös tehdä tilauksen ja oston verkkokaupan kautta ja valita noudon myymälästä. Tällöin uusi puhelimesi on noudettavissa liikkeestä muutaman tunnin kuluessa. Tällöin kyseessä on verkkokauppaosto, ja sillä on esimerkiksi myös 14vrk etämyynnin palautusoikeus. Tällöin myös tilausvahvistuksella onnistuu Vaihtodiilin hyödyntäminen myöhemmin. Tilausvahvistus tulee sähköpostiin aina verkkokauppaoston jälkeen. 😊 

Kiitos nopeasta vastauksesta @SannaMKoo 

Kävi nyt kuitenkin niin, että tuli kiire saada uusi puhelin ennen reissuun lähtoä, joten verkkokaupasta ostaminen ei tullut kysymykseen. Lisäksi haluamani puhelin sattui olemaan juurikin tarjouksessa. Liikkeessä sitä oli "vain muutama jäljellä" mikä kuulemma tarkoittaa 1-3 kappaletta. Tarjous kiinnosti siis muitakin 😉 Tällöin puhelinta ei voi ostaa verkkokaupasta ja noutaa myymälästä (kyseinen toimitustapa ei ole valitavissa verkkokaupassa).

Ostinkin puhelimen liikkeestä ja myyjä kertoi vaihtodiilin onnistuvan myöhemminkin (vanhalle puhelimelle oli käyttöä vielä mutamaksi päiväksi, liikkeeseen jättäminen ei tullut nyt kyseeseen).

Tällä palstalla on kuitenkin ollut vaihtelevia kokemuksia vaihtodiilin säännöistä, jotenka penään vielä varmistusta: kannattaako vanhaa laitetta lähteä kiikutamaan Telia kauppaan voucherin toivossa? Kauppa ei kuitenkaan ole ihan nurkan takana.

@Jarska70 Kiitos tiedosta! Jos myymälästä on sinulle noin kerrottu, niin sen mukaan mennään. Eli saat sen toki hyödynnettyä silloin. Laitetaan tästä toivetta eteenpäin, että saadaan yhtenäistä tietoa tännekin vaihtodiilin tiimoilta. 🙂

Kunniamerkki +9

Valitettavasti en voi vaihtaa matkapuhelintani Telialla, vaikka käytän muuten sen palveluja.

 

Ensimmäinen syy on olematon vaihtokorvaus. Laitteellani se on 1 euro. Siis sama kuin ei mitään. Tarkistin sen netissä.

 

Toinen on se käsittämätön puute, että suosittu senioreille sopiva laitemerkiki Doro puuttuu myyntilistalta. Tämänhetkinen matkapuhelimeni on Doro PhoneEasy 530x.  Siinä ei ole älypuhelimen ominaisuuksia, mutta niitä en tarvitsekaan. Puhelimena se toimii erinomaisesti. Siksi ei ole kiirettä vaihtaa sitä.

 

Verratuna muihin operaattoreihin mainitsen, että Telian kilpailijalla (dna) oli tänään tarjottavana kuusi erilaista Doro-mallia.

 

 

@LauraWn@  kirjoitti: Laitetaan tästä toivetta eteenpäin, että saadaan yhtenäistä tietoa tännekin vaihtodiilin tiimoilta. 🙂

Laitetaan toivetta, että saadaan yhtenäistä tietoa tännekin? Kai teillä nyt on selvästi kirjattuna tämän vaihtodiilin ehdot? On tämä Telian touhu omituista, ei voi muuta sanoa.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@mikkooks Vaihtodiilistä todellakin tuntuu olevan hajanaista tietoa meidän eri kanavissa: asiakaspalvelun eri kanavissa, kaupoissa, pisteillä....Laitamme omalta osaltamme täältä somesta eteenpäin palautetta ja pyyntöä, jotta tieto välittyy kaikille kaikkiin palvelukanaviin yhtäläisesti. 

@AaTanja@  kirjoitti:

@mikkooks Vaihtodiilistä todellakin tuntuu olevan hajanaista tietoa meidän eri kanavissa: asiakaspalvelun eri kanavissa, kaupoissa, pisteillä....Laitamme omalta osaltamme täältä somesta eteenpäin palautetta ja pyyntöä, jotta tieto välittyy kaikille kaikkiin palvelukanaviin yhtäläisesti. 

No sitähän juuri ihmettelinkin. Enkä ihan totta puhuen usko, että organisaatiossanne samasta palvelusta lähetettäisiin toisistaan poikkeavaa infoa asiakaspalveluun, myyntiin ja ties minne. Sehän olisi ensinnäkin täysin turhaa työtä ja toiseksi muutenkin täysin järjetöntä. Se on sitten kokonaan toinen - ja todennäköisempi - vaihtoehto, että kaikki tahot eivät saadusta informaatiosta huolimatta ole asiasta perillä ja kertoilevat asiakkaalle mitä sattuu.

Hei

Ihan kaikki ei ole asiakkaan kannalta kohtuullista, jos muutama kuukausi myyntiin tulleesta yli tonnin puhelimesta hyvitys on 400 euroa. Reilu kauppa kannattaa. 

Hei!

 

Haluaisin varmistaa, voiko vaihtodiiliä hyödyntää niin, että palautan teille puhelimen ja saan siitä hyvityksen esimerkiksi uusiin kuulokkeisiin? Vai onko minun pakko hankkia nimenomaan uusi puhelin?

 

 

@Terts@  kirjoitti:

Hei!

Haluaisin varmistaa, voiko vaihtodiiliä hyödyntää niin, että palautan teille puhelimen ja saan siitä hyvityksen esimerkiksi uusiin kuulokkeisiin? Vai onko minun pakko hankkia nimenomaan uusi puhelin?

Moikka @Terts ja tervetuloa Yhteisöön!

Hyvityksen voit käyttää liikkeen muihin tuotteisiin, kuten vaikkapa juurikin kuulokkeisiin, eli ei ole pakko olla puhelin.

 

@MinnaLN@  kirjoitti:
@Terts@  kirjoitti:

Hei!

Haluaisin varmistaa, voiko vaihtodiiliä hyödyntää niin, että palautan teille puhelimen ja saan siitä hyvityksen esimerkiksi uusiin kuulokkeisiin? Vai onko minun pakko hankkia nimenomaan uusi puhelin?

Moikka @Terts ja tervetuloa Yhteisöön!

Hyvityksen voit käyttää liikkeen muihin tuotteisiin, kuten vaikkapa juurikin kuulokkeisiin, eli ei ole pakko olla puhelin.

Selvä juttu! Kiitos nopeasta vastauksesta 😌

Kunniamerkki +4

Vanha on ketju mutta eriskummalinen vaihtodiili menossa joten kai tämä joku lukee:)

Asiaan: 25.9 kävin Telia myymälässä kolmesta laiteesta vaihtodiiliä jotka kaikki löytyi hinta arvio sivuilla, ja nämä ajattelin vaihtaa Applen tablettiin, no kerta kyseistä tablettia ei kaupasta löytynyt sillä hetkellä niin vaihtodiili ei onnistunut ja yksi laitteista ei myyjä löytänyt omista tiedoista ollenkaan mutta sanoi että eiköhän sille joku hinta saada. Halusin kuitenkin kyseisen tabletin ja myyjä tilasi sen ja keroin että kun laite on kaupassa niin tulee viesti, ja näin tapahtui 29.9. Menin samana päivänä sitten tekemään vaihtodiiliä, tämän yhden laiteen kohdalla tämäkään myyjä ei löytänyt mitään tietoa, mutta tällä kertaa sanottiin että laitetaan laiteen imei koodi jollekin taholle joka voisi tämän lisätä listaan, pidin tätä jo ensimmäisellä kertaa outona sillä asiakas sivuilla laite näkyi ja antoi sille myös hyvitys hinnan, laite kuitenkin ihan vieläkin myynnissä suomessa elektroniikka liikkeissä. Olisin toki voinut tehdä kaupat jättämällä kyseisen laiteen pois mutta en tehnyt sitä sillä halusin kaikki kolme tähän mukaan sillä 10 laitettahan on max.. Viimeviikolla olikohan 4.10 kävin taas kyselemässä, ja kysyin myös sitä että onkohan tilaamani ipad vielä tallessa, oli se mutta nyt menikin asia niin että kyseinen myyjä jonka kanssa asioin silloin 29.9 hän oli se henkilö jonka kanssa minun piti nyt asioida kerta hänelle se tieto tulisi siitä että ym laiteen tiedot olisi laitettu että myös myyjä näkisi tämän laiteen ja antaa sille hintaa. Unohdin mainita sen että 29.9 asionnissa myyjä sanoi että laittaa teksti viestiä asiasta (ei ole kuulunut). Kerta myyjä ei ole vielä viestiä laittanut niin minä asiakkaana pitäisi tietää koska kyseinen herra on töissä kerta hänen kanssa minun pitää asioida!! Ei voi muuta kuin ihmetellä tätä umpisurkeaa asiakaspalvelua mitä siellä tarjotaan, meinaan kyllä katsoa tämän asian loppuun asti ja mennä vaikka jouluna kyselemään että missä mennään.  Telia kauppahan on Hämeenlinna Goodman

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Vanha on ketju mutta eriskummalinen vaihtodiili menossa joten kai tämä joku lukee:)

Asiaan: 25.9 kävin Telia myymälässä kolmesta laiteesta vaihtodiiliä jotka kaikki löytyi hinta arvio sivuilla, ja nämä ajattelin vaihtaa Applen tablettiin, no kerta kyseistä tablettia ei kaupasta löytynyt sillä hetkellä niin vaihtodiili ei onnistunut ja yksi laitteista ei myyjä löytänyt omista tiedoista ollenkaan mutta sanoi että eiköhän sille joku hinta saada. Halusin kuitenkin kyseisen tabletin ja myyjä tilasi sen ja keroin että kun laite on kaupassa niin tulee viesti, ja näin tapahtui 29.9. Menin samana päivänä sitten tekemään vaihtodiiliä, tämän yhden laiteen kohdalla tämäkään myyjä ei löytänyt mitään tietoa, mutta tällä kertaa sanottiin että laitetaan laiteen imei koodi jollekin taholle joka voisi tämän lisätä listaan, pidin tätä jo ensimmäisellä kertaa outona sillä asiakas sivuilla laite näkyi ja antoi sille myös hyvitys hinnan, laite kuitenkin ihan vieläkin myynnissä suomessa elektroniikka liikkeissä. Olisin toki voinut tehdä kaupat jättämällä kyseisen laiteen pois mutta en tehnyt sitä sillä halusin kaikki kolme tähän mukaan sillä 10 laitettahan on max.. Viimeviikolla olikohan 4.10 kävin taas kyselemässä, ja kysyin myös sitä että onkohan tilaamani ipad vielä tallessa, oli se mutta nyt menikin asia niin että kyseinen myyjä jonka kanssa asioin silloin 29.9 hän oli se henkilö jonka kanssa minun piti nyt asioida kerta hänelle se tieto tulisi siitä että ym laiteen tiedot olisi laitettu että myös myyjä näkisi tämän laiteen ja antaa sille hintaa. Unohdin mainita sen että 29.9 asionnissa myyjä sanoi että laittaa teksti viestiä asiasta (ei ole kuulunut). Kerta myyjä ei ole vielä viestiä laittanut niin minä asiakkaana pitäisi tietää koska kyseinen herra on töissä kerta hänen kanssa minun pitää asioida!! Ei voi muuta kuin ihmetellä tätä umpisurkeaa asiakaspalvelua mitä siellä tarjotaan, meinaan kyllä katsoa tämän asian loppuun asti ja mennä vaikka jouluna kyselemään että missä mennään.  Telia kauppahan on Hämeenlinna Goodman

 

Nyt on sen verran erikoislaatuinen tilanne, että minäpä selvittelen tätä hieman. Palaan asiaan heti kun olen saanut lisätietoja. 

Kunniamerkki +4

Nyt on sen verran erikoislaatuinen tilanne, että minäpä selvittelen tätä hieman. Palaan asiaan heti kun olen saanut lisätietoja. 

Kannattaa kyllä kysellä, sillä tämä keissi on todella erikoinen. Onneksi en ole näitten ihmisten esimies, olisin antanut niille potkut.

 

--

Muokkaus SonjaMelina: lyhennetty lainausta 

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Kannattaa kyllä kysellä, sillä tämä keissi on todella erikoinen. Onneksi en ole näitten ihmisten esimies, olisin antanut niille potkut.

 

--

Muokkaus SonjaMelina: lyhennetty lainausta 

Palautteesi on viety eteenpäin asiaa hoitaneelle myyjälle. Kyseinen myyjä onkin ollut ilmeisesti sinuun jo yhteydessä uudelleen saatuaan ilmoituksen laitteesta. Haluatko avata täällä Yhteisössä vielä, mikä tilanteesi on nyt? 

Kunniamerkki +4

Kannattaa kyllä kysellä, sillä tämä keissi on todella erikoinen. Onneksi en ole näitten ihmisten esimies, olisin antanut niille potkut.

 

--

Muokkaus SonjaMelina: lyhennetty lainausta 

Palautteesi on viety eteenpäin asiaa hoitaneelle myyjälle. Kyseinen myyjä onkin ollut ilmeisesti sinuun jo yhteydessä uudelleen saatuaan ilmoituksen laitteesta. Haluatko avata täällä Yhteisössä vielä, mikä tilanteesi on nyt? 

Siis minuun ei ole kukaan ottanut yhteyttä, ainoa kerran kun oltu yhteydessä oli viesti jonka sain 29.9 kun tilaamani iPad oli saapunut kauppaan. Muuten on ollut hiljaista…

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +14

Palautteesi on viety eteenpäin asiaa hoitaneelle myyjälle. Kyseinen myyjä onkin ollut ilmeisesti sinuun jo yhteydessä uudelleen saatuaan ilmoituksen laitteesta. Haluatko avata täällä Yhteisössä vielä, mikä tilanteesi on nyt? 

Siis minuun ei ole kukaan ottanut yhteyttä, ainoa kerran kun oltu yhteydessä oli viesti jonka sain 29.9 kun tilaamani iPad oli saapunut kauppaan. Muuten on ollut hiljaista…

Myyjä kertoi lähettäneen sinulle tiistaina tekstiviestiä, mutta viesti ei ilmeisesti ole sitten tullut sinulle perille? Tarkastaisitko vielä ettei viesti ole mennyt vahingossa ohitse.

Kunniamerkki +4

Palautteesi on viety eteenpäin asiaa hoitaneelle myyjälle. Kyseinen myyjä onkin ollut ilmeisesti sinuun jo yhteydessä uudelleen saatuaan ilmoituksen laitteesta. Haluatko avata täällä Yhteisössä vielä, mikä tilanteesi on nyt? 

Siis minuun ei ole kukaan ottanut yhteyttä, ainoa kerran kun oltu yhteydessä oli viesti jonka sain 29.9 kun tilaamani iPad oli saapunut kauppaan. Muuten on ollut hiljaista…

Myyjä kertoi lähettäneen sinulle tiistaina tekstiviestiä, mutta viesti ei ilmeisesti ole sitten tullut sinulle perille? Tarkastaisitko vielä ettei viesti ole mennyt vahingossa ohitse.

Niin kuin jo mainitsin, viestiä ei ole tullut. Tarkistin

Vastaa