Samsung Galaxy Note7 myynnin keskeytys

  • 16 November 2021
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

 


Edit Tero: Samsung kertoo tuoreessa tiedotteessaan mm. näin:


 


"Teemme parhaillamme töitä pohjoismaisten operaattorien ja jälleenmyyjien kanssa varmistaaksemme, että asiakkaat voivat vaihtaa Galaxy Note7 -tilauksensa joko Galaxy S7:ään tai Galaxy S7 edgeen edullisilla ehdoilla. Jos asiakas päättää vaihtaa Note7-puhelimen toiseen malliin, korvaamme luonnollisesti laitteiden hintaeron. Vaihtoehtoisesti asiakkaamme voivat purkaa kaupan ja saada rahansa takaisin."


 


 


Samsung ilmoitti 11.10 laitteiden myynnin, tuotannon sekä laitevaihtojen keskeytyksestä toistaiseksi. 


 


Samsungin tiedote aiheesta löytyy täältä


 


Laitevalmistaja on aloittanut laajat tutkimukset tilanteen ratkaisemiseksi, sillä luonnollisesti asiakkaiden turvallisuus on ensisijaista.


 



 


Onko sinulla käytössä Note7? 


Samsung suosittelee että sammutat laitteen ja lopetat sen käytön välittömästi. Tämä koskee sekä alkuperäisiä Note7 -malleja, sekä näiden samaisia vaihtomalleja. 


 


 


Oletko ennakkotilannut laitteen Soneralta? 


Tulemme olemaan lähipäivinä sinuun henkilökohtaisesti yhteydessä asian tiimoilta. 


 



Tiedotamme aiheesta enemmän sitä mukaa, kun uutta tietoa valmistajalta saadaan. 


 


 


 


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Lisäsin blogiin tilannetietoa:


 


Samsung kertoo tuoreessa tiedotteessaan mm. näin:

"Teemme parhaillamme töitä pohjoismaisten operaattorien ja jälleenmyyjien kanssa varmistaaksemme, että asiakkaat voivat vaihtaa Galaxy Note7 -tilauksensa joko Galaxy S7:ään tai Galaxy S7 edgeen edullisilla ehdoilla. Jos asiakas päättää vaihtaa Note7-puhelimen toiseen malliin, korvaamme luonnollisesti laitteiden hintaeron. Vaihtoehtoisesti asiakkaamme voivat purkaa kaupan ja saada rahansa takaisin."

Vastaa