Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.
Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.
HAKUUNYhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.
TUTUSTUOsallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.
LUE LISÄÄ15-11-2018 14:46 — muokattu 16-11-2018 14:27
Telia Liiga Pelipassien saatavuus on laajentunut. Pelipassin voi nyt sujauttaa ostoskoriin kaikissa R-kioskeissa ja Sellon, Kaaren ja Jyväskylän Seppälän Prismoista. Joulukuun ensimmäisten viikkojen aikana myynti laajenee kaikkiin Prismoihin. Yhden pelin Pelipassin hinta on 9,90€ ja kolmen pelin pelipassin 19,90€.
”Jääkiekon ystävät haluavat uudenlaisia ja joustavia tapoja kuluttaa Liigaa. Pelipassi voi olla hyvä vaihtoehto esimerkiksi katsojalle, joka haluaa kurkistaa Telian tuottamiin uudenlaisiin kiekkolähetyksiin. Pahvikuoreen pakattu Pelipassi on myös elämyksellinen lahjavaihtoehto jouluun”, Telia Finlandin Liigan ja Entertainmentin kaupallisesta tekemisestä vastaava Anne-Mari Pensanen kertoo.
Liiga Telia TV:stä kaikkien operaattorien liittymillä
Telia on Liigan uusi koti, sillä kaikki Liigan noin 500 ottelua ja oheisohjelmat ovat katsottavissa Telia TV:stä. Liigaa voi katsoa TV:stä, puhelimesta, tabletista tai tietokoneelta. Palvelu on saatavilla jokaiseen suomalaiseen liittymään, operaattorista riippumatta.
Telia TV sovellus on maksuton ja sen voi ottaa käyttöön Telian nettisivuilla. Palvelun käyttöönoton jälkeen lisäpelejä pääsee selaamaan ja ostamaan Liiga-osiossa. Pelipassilla pelejä voi seurata 48 tuntia lähetyksen alun jälkeen.
Oletko ostanut itsellesi tai saanut lahjaksi Telia Liiga Pelipassi -kortin? Sivuiltamme löydät tarkemmat ohjeet aktivointikoodin käyttöön. Kaikki Liiga-tuotteet löydät puolestaan verkkokaupastamme.
15-11-2018 16:17
Hienoa edistystä!
Myös pidemmälle ajalle kelpaavia passeja varmasti saatetaan kysyä, joten sellaista ainakin itse harkitsisin. Kausipassi/joukkuepassi/kuukausipassi -tyyliin.
15-12-2018 12:34
@Purnipsi kirjoitti:Hienoa edistystä!
Myös pidemmälle ajalle kelpaavia passeja varmasti saatetaan kysyä, joten sellaista ainakin itse harkitsisin. Kausipassi/joukkuepassi/kuukausipassi -tyyliin.
EI VOI OLLA TOTTA,telia !
Sain viestin ,että tuo ostettava pelipassi esim. R-kioskiltakaan ei toimi LUOTTOTIEDOTTOMILLA!
Kuulemma ennen sen pelipassin kirjautumista luottotiedot tarkastetaan jälleen TELIAn toimesta!
(Kun tuo huono kansalainen saattaisi tilata muutakin ja aiheuttaa hirveät tappiot tälle yritykselle jonka nimi alkaa vaikuttaa kirosanalta!)
On tapahtunut niinkin että luottotiedoton on saanut pelipassin lahjaksi,mutta pelit jääneet katsomatta...
Mikä tuota Teliaa oikein riivaa?
Ja mulle kirjoittavat ettei luottotiedoton ole heille kakkosluokan kansalainen,vaan he välittävät kaikista asiakkaista!
Niin,tottahan tuo...kun me luottotiedottomat emme pääse asiakkaiksi !@!
Kohta tarvitsisimme kyllä tukea muilta...
Vai ovatko nämä oikeat asiakkaat vain tyytyväisiä omaan tilanteeseen,eikä muiden sorsiminen juuri kiinnosta?ehkä niin ....onhan kakkosluokan kansalaisista yli 50% sössinyt ITSE raha- ja luottotietonsa.
TOSIN meitä muita,n.48% kakkoskansalaisista on menettänyt luottotietonsa jonkun muun idiootin tekojen takia,kuten alkujaan minäkin!
Loppuelämä puolihirressä , ulkkari vei tavaroita ja vielä sairaseläkkeestä koko lopun aikani...kannatti tehdä töitä yli 40v..
jos olisin käyttänyt tukia ja vain karttanut työntekoa olisi elämä ollut helpompaa ja nyt ei ulkkari saisi mitään,saisin tukia edelleen eikä minuakin kohdannut petos haittaisi juuri lainkaan.
No,tuo oli katkeroituneen ,ikälopun b-luokan kansalaisen turhaa tunteen purkua!
Voi Telia,miten toimit!
Ei edes ÄRRÄLLE maksettu pahvilappu kelpaa meiltä teille....se raha kuitenkin!
15-12-2018 15:17
@Larko60 kirjoitti:
@Purnipsi kirjoitti:Hienoa edistystä!
Myös pidemmälle ajalle kelpaavia passeja varmasti saatetaan kysyä, joten sellaista ainakin itse harkitsisin. Kausipassi/joukkuepassi/kuukausipassi -tyyliin.
EI VOI OLLA TOTTA,telia !
Sain viestin ,että tuo ostettava pelipassi esim. R-kioskiltakaan ei toimi LUOTTOTIEDOTTOMILLA!
Kuulemma ennen sen pelipassin kirjautumista luottotiedot tarkastetaan jälleen TELIAn toimesta!
(Kun tuo huono kansalainen saattaisi tilata muutakin ja aiheuttaa hirveät tappiot tälle yritykselle jonka nimi alkaa vaikuttaa kirosanalta!)
On tapahtunut niinkin että luottotiedoton on saanut pelipassin lahjaksi,mutta pelit jääneet katsomatta...
Mikä tuota Teliaa oikein riivaa?
Ja mulle kirjoittavat ettei luottotiedoton ole heille kakkosluokan kansalainen,vaan he välittävät kaikista asiakkaista!
Niin,tottahan tuo...kun me luottotiedottomat emme pääse asiakkaiksi !@!
Kohta tarvitsisimme kyllä tukea muilta...
Vai ovatko nämä oikeat asiakkaat vain tyytyväisiä omaan tilanteeseen,eikä muiden sorsiminen juuri kiinnosta?ehkä niin ....onhan kakkosluokan kansalaisista yli 50% sössinyt ITSE raha- ja luottotietonsa.
TOSIN meitä muita,n.48% kakkoskansalaisista on menettänyt luottotietonsa jonkun muun idiootin tekojen takia,kuten alkujaan minäkin!
Loppuelämä puolihirressä , ulkkari vei tavaroita ja vielä sairaseläkkeestä koko lopun aikani...kannatti tehdä töitä yli 40v..
jos olisin käyttänyt tukia ja vain karttanut työntekoa olisi elämä ollut helpompaa ja nyt ei ulkkari saisi mitään,saisin tukia edelleen eikä minuakin kohdannut petos haittaisi juuri lainkaan.
No,tuo oli katkeroituneen ,ikälopun b-luokan kansalaisen turhaa tunteen purkua!
Voi Telia,miten toimit!
Ei edes ÄRRÄLLE maksettu pahvilappu kelpaa meiltä teille....se raha kuitenkin!
Niin kauan kun telialla asiakkaita riittää niin kauan ei tarvitse luottotiedottomista välittää niin se vaan on jos ei ole pelkoa maineeen liian suuresta menettämisestä
onhan se käsittämätöntä että ärrältä ennakkoon maksettukin vaatii luottotiedot
siksi toivon että tässä joko telia tai liiga tekee suuret joko rahalliset tai edes maine tappiot
ei näin asiakkaita saa kohdella vaikka ollaankin pörssiyhtiö missä ainoa tavote on tuottaa voittoa osakkeen omistajille sama asia koskee kännykkäliittymien laskutus jaksoja minkä kirjotin telia on niin jähmee ja kaavoihin kangistunu yhtiö että mitään asiakkaalle eduullista muutosta ei tapahdu nopeeta jos koskaan .
15-12-2018 16:05
@Larko60 kirjoitti:
EI VOI OLLA TOTTA,telia !
Sain viestin ,että tuo ostettava pelipassi esim. R-kioskiltakaan ei toimi LUOTTOTIEDOTTOMILLA!
Kuulemma ennen sen pelipassin kirjautumista luottotiedot tarkastetaan jälleen TELIAn toimesta!
(Kun tuo huono kansalainen saattaisi tilata muutakin ja aiheuttaa hirveät tappiot tälle yritykselle jonka nimi alkaa vaikuttaa kirosanalta!)
On tapahtunut niinkin että luottotiedoton on saanut pelipassin lahjaksi,mutta pelit jääneet katsomatta...
Mikä tuota Teliaa oikein riivaa?
Pelipassin voi tosiaan käyttää joko Telia TV -digiboksilla tai sovelluksella. Telia TV -sovellukseen tunnusten luominen ja palvelun aktivointi vaatii luottotietojen tarkistamisen. Tämä johtuu siitä, että palvelun kautta voi napsutella leffoja vuokraukseen tai kanavapaketteja käyttöön ilman erillistä luottotarkistusta. Tämä voisi olla minunkin mielestä kiva ajatus tulevaisuutta varten, että pelipassia pääsisi hyödyntämään ilman tätä prosessia.
Kukaan ei tietenkään ole huonompi ihminen, vaikka luottotiedot olisikin menneet. Meidänkään tarkoitus ei ole hankaloittaa asioita, mutta liiketoiminnan vuoksi liittymien ja palveluiden avaamiseen pitää olla jonkinlaisia tarkistuksia ja rajauksia.
15-12-2018 16:16
Luulis vaan että nykypäivänä olis teknisesti mahdollista rajata luottotiedottomilta pääsy leffojen vuokraukseen / kanavapakettien tilaukseen tai pyytäis maksun samalla kun haluaa katsoa niinkuin ruutu palvelu ja cmore tekee
luulen että tässä on enemmän kyse halusta ja telian liian kankeasta järjestelmästä mikä ei ole nykypäivää
mietin vaan että jos kilpailuvirasto hyväksyy maikkarin oston
niin muuttuuko cmore kanssa mahdottomaksi tilata niiltä joilta luottotiedot on menny.
15-12-2018 16:29
Niin asiakkaille kuin operattorille olis tilanne aika lailla yhtä riskitön
jos telia lähtis pyytään vaan maksun etukäteen eikä mitään vakuusmaksuja tarvittais telialle tilanne olis täysin riskitön ja asiakas häviäis max kuukauden maksun kun nyt pahimmillaan asiakas voi hävitä monta sataa euroa konkurssitilanteessa eli asiakas ottaa riskin operaattorille tilanne on riskitön
et en ymmärrä miksi asiaa ei haluta muuttaa vaikka riskejä ei operaattorilla ole .
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit sivun yläreunasta.