Liigan laskutus kesällä


Tiedustelisin sitä, että ei kai Telia aio laskuttaa Liigapassin osuutta urheilupaketeista kesältä??? Liiga jäi kesken eikä ole millään tavalla oikeudenmukaista veloittaa silloin myöskään kesältä. Sehän on sama asia, jos Liigaa ei jostain syystä ensi kaudella pelata niin Telia ei laskuta kauden aikana mutta laskuttaa kesältä, kun eihän silloin muutenkaan pelattaisiin ja se kuuluu määaikaiseen sopimukseen. 


 


Itse en suostu maksamaan Liigasta kesältä, kun se jäi keskeneräiseksi.


 


Edit ReOlivia: Korjattu otsikkoa


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Asiantuntija72 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


Liigasta ei peritä kesällä laskua, viimeinen lasku on ollut maaliskuulta ja näkyy laskussa jos tarkistaa sen laskuarkistosta omilta sivuilta.


Jos sinulla on ollut joku yhdistelmä paketti esim. Liiga + CMore, Liiga + laajakaista, niin kesällä laskutetaan yhdistelmän toisesta osasta mutta ei Liigasta.


Jos asiassa on epäselvyyttä niin kannattaa olla asiakaspalveluun yhteydessä : 


https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot 

Itse asiassa tuo sinun antama tieto ei pidä paikkansa. Telia laskuttaa myöskin Liigan osalta kesältä, kun se siirtyy normaaliin laskutukseen yhdistelmäpakettien osalta. Tai ainakin niin kerrotaan Telian sivuilla selkeästi. Se on asia jota en hyväksy. Liigakausi jäi kesken eikä silloin pidä laskuttaa sitä Liigan osuutta. Laskuttaa voi taas, kun pelit ja uusi kausi alkaa.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

@Asiantuntija72@  kirjoitti:

Itse asiassa tuo sinun antama tieto ei pidä paikkansa. Telia laskuttaa myöskin Liigan osalta kesältä, kun se siirtyy normaaliin laskutukseen yhdistelmäpakettien osalta. Tai ainakin niin kerrotaan Telian sivuilla selkeästi. Se on asia jota en hyväksy. Liigakausi jäi kesken eikä silloin pidä laskuttaa sitä Liigan osuutta. Laskuttaa voi taas, kun pelit ja uusi kausi alkaa.




Tämä riippuu hieman siitä, millainen yhdistelmäpaketti sinulla on käytössä. Joissain yhdistelmäpaketeissa hinta on sama ympäri vuoden ja osassa se on matalampi silloin, kun Liigaa ei pelata. Liigan ja yhdistelmäpakettien laskutuksesta yleisesti lisää asiakastukisivustollamme ja sitten tästä poikkeustilanteesta johtuvista muutoksista kanavapaketteihin löydät tietoa kootusti täältä


Auttoiko nämä linkit avaamaan sinun yhdistelmäpaketin tilanteen?

Vastaa