Eiliset ottelut eivät näy.

  • 29 November 2018
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Koitin katsoa 20.10. TPS-JYP ottelua, ja sen kohdalla on vain lähes puoli tuntia jotain käsittämätöntä mössöä. Normaalisti kai liigalähetykset alkavat tuollaisella, mutta kunnollisella kuvanlaadulla. Muut koittamaniottelut näyttävät reilun neliminuuttisen samanlaista sontaa. Lieneekö nyt kyseessä yksittäistapaus, vai onko jokin laajempi häiriö?


4 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Yritän katsoa digiboksin kautta televisiosta, ja mulla pitäisi näkyä koko liigapaketti.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @keskone!


 


Kyllä minulla näkyi tuo ottelu kun kokeilin sitä.


Täältä löytyy loppupuolelta ohjeita digiboksin resetoimiseen : https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv-digiboksi-laajakaistalla/kaytto-ja-tilanteet-tv


Tosin eilen oli alkuillasta häiriöitä liigaotteluissa kuvassa ja äänessä jonkin aikaa, mutta ongelma saatiin korjattua.


Itse katselin livenä Kärpät - SaiPa ottelua ja kolmas erä sujui kokonaan häiriöittä.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

Koitin katsoa eilistä ottelua/ja tänään, eikä uudelleenkäynnistämiset, eivätkä mitkään muutkaan taikatemput taaskaan tunnu auttavan. Jostain löysin ilmoituksen häiriöstä joka on alkanut jo syyskuun alkupuolella kirjaston toiminnassa, ja sitä ei näköjään vieläkään ole riittävällä tarmolla haluttu korjata. Kiva kuulla että joku muu on saanut joskus katsottua koko erän ilman ongelmia ihan livenä.

 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

Telia TV ohjelmakirjastoissa voi esiintyä pätkintää, mikäli käytössä on Yhteys kotiin Hybrid-reititin. Korjaustoimet ovat edelleen käynnissä. Mikäli sinulla on jokin muu reititin käytössä, niin kannattaa kokeilla käynnistellä kaikki laitteet uudelleen ja tarvittaessa resetoida palvelureititin sekä digiboksi, mikäli uudelleen käynnistys ei auta.

Vastaa